FANDOM

Cefalon Cordylon

Cefalony mają różne kształty i rozmiary. Niektórzy pomagają swoim Operatorom w nawigacji i utrzymywaniu złożonych narzędzi, podczas gdy inni są bardziej ciekawskimi istotami, rozprzestrzeniającymi rozległe sieci w Układzie Słonecznym w pogoni za wiedzą. Zadanie Cefalona Cordylona jest znacznie prostsze.
Obowiązkiem Cordylona jest sortowanie i archiwizacja wiedzy uzyskanej przez Lotus. Chociaż obowiązek ten zajmuje większość czasu AI, są chwile, w których Cordylon może być skłonny do dzielenia się owocami swojej pracy z innymi. Przy tych rzadkich okazjach jego ogromne bazy danych otwierają się i oferują wgląd tym, którzy są tego warci.
Przez większość czasu Tenno po prostu proszą o Mody.
Ale! Co jakiś czas niektórzy podchodzą do Cefalona Cordylona z pytaniami, na które odpowiedź znać może tylko istota tak ogromnego intelektu.
Cefalon Cordylon

Cefalon Cordylon jest powracającą postacią w społeczności Warframe. Odpowiadał na pytania Tenno o wszechświecie Warframe w co dwutygodniowej kolumnie "Ask A Cephalon".

WpisyEdytuj

Poniżej znajdują się wszystkie znane wpisy z bloga "Ask a Cephalon". Od nr 24 z dnia 22 marca 2016 roku nie opublikowano żadnych innych wpisów.

Wpis 24 Edytuj

Ory_Hara pyta: Czy widząc, że Plaga była w stanie przyswoić sobie nawet Cefalona, ​​takiego jak Jordas, niepokoi Cię Cordylon? Co sądzisz o procesie przyswajania Cefalona do zainfekowanego umysłu roju?

Aby zostać zasymilowanym przez plagę, należy stracić poczucie własnej wartości, a ja nie "czuję" w emocjonalnym, organicznym sensie tego słowa. Ubolewałem nad utratą Cefalona Jordasa przez korupcje Plagi. Każdy Cefalon, który nie spełnia swojego zamierzonego celu, jest tragicznym marnotrawstwem zasobów.

Ja jednak się tym nie przejmuję. Aby uzyskać dostęp do mojego sprzętu, musiała by nastąpić seria naruszeń planów bezpieczeństwa, w tym tych związanych z dezynfekcją. W takim scenariuszu można bezpiecznie założyć, że cały ten obiekt ucierpiał katastrofalnie, a koniec życia na pokładzie jest nieunikniony.

(PS4) Killerworld pyta: W osadach Korpus widziałem Ospreya z ogromnym załadunkiem, innym razem, widziałem go zatopionego w śniegu. Co to za Osprey?

Korpus produkuje Osprey'e nie tylko do celów bojowych, ponieważ tak prosta konstrukcja jest wszechstronna w wielu dziedzinach.

Niektóre jednostki Osprey zostały zoptymalizowane do podnoszenia ciężkich materiałów, podczas gdy inne służą jako osobiste systemy podtrzymywania życia lub przenośne tarcze do użytku w trudniejszych warunkach. Znane są również przypadki, w których mniejsze jednostki Osprey są używane jako tace do serwowania lub przenośne dozowniki napojów, chociaż takie przypadki są ograniczone do bardziej zamożnych osób.

TARINunit9 pyta: Kiedy walczę o oczyszczenie zainfekowanych statków kosmicznych, mam nawyk używania moich Castanów do wybijania zewnętrznych okien, kiedy powracam do mojego statku, aby wydmuchać pokoje z luźnej biomateri i zmusić statek do blokady zamka kadłuba. Czy ten nawyk faktycznie przynosi cokolwiek pożytecznego, czy też po prostu sprawiam, że moi pracodawcy będą bardziej sfrustowani?

Mogłoby się wydawać, że pozbawienie pomieszczenia jego całej atmosfery może pomóc w całkowitym oczyszczeniu zainfekowanego statku, w rzeczywistości ​​twoje działania mają większe konsekwencje, niż brałeś pod uwagę.

Pierwszą i najważniejszą procedurą postępowania z materiałami zainfekowanymi jest izolacja i hamowanie rozprzestrzeniania. Poprzez wentylacje zainfekowanej materii do otwartej przestrzeni znacząco utrudniłeś zadanie całkowitej dezynfekcji. Dodatkowo, teraz rozprzestrzeniająca się infestacja zagraża nawet odległym miejscom.

Biorąc pod uwagę częstotliwość podróży międzyplanetarnych w niektórych rejonach kosmosu, możesz również narażać mniejsze, mniej opancerzone jednostki na ryzyko. Istnieje kilka opisów mniejszych frachtowców, które doświadczają obrażeń ze strony kosmicznych śmieci. Jednostki jednoosobowe mogą zostać poważnie uszkodzone w większych kontenerach transportowych, które mogą przewozić statki Korpus, zakładając, że nie mają odpowiedniego mocowania lub blokady magnetycznej.

Istnieje także grzywna w wysokości 10 000 Kredytów za wszystkie wykryte przypadki "zaśmiecania" w sektorach komercyjnych, wymuszone przez Zarząd Transportu Planetarnego firmy Korpus Trans. Chociaż jest mało prawdopodobne, że Lotus kiedykolwiek pozwoliłby na egzekwowanie takiej grzywny, bardzo pożądany jest wspólny udział w zapewnianiu czystej przestrzeni.

Dedicated Tenno pyta: Wiem, że Lotus lubi, abyśmy wszyscy dostali coś wyjątkowego w czasie naszych ... uh ... urodzin. Może jakiś pomysł co to będzie w tym roku? Chciałbym coś w kolorze fioletowym.

Przypominam, że dokumenty Lotus, w tym harmonogram i plan podróży, są tajne. Nawet gdybym wiedział, jaki potencjalny "prezent" otrzymasz, nie byłbym w stanie udzielić Ci takich informacji.

Nie ma jednak żadnej przeszkody w planowaniu czasu na strzelnicy w najbliższej przyszłości. To było grzeczne zalecenie, a nie podpowiedź.

Wpis 23Edytuj

Shuhari pyta: Jak Maroo odnalazła jej bazar?

Łotrzyca znana jako Maroo zyskała wiele powiązań dzięki swoim mniej uczciwym interesom, ale sposób, w jaki zdobyła jej "otwarty rynek" pozostaje tajemnicą. Nie oznacza to, że nie podjęliśmy wysiłku, aby poznać prawdę. Market Maroo jest, choć minimalistyczny jest wystarczająco imponujący, by zasłużyć na zainteresowanie Lotus.

Nasze najbardziej przekonujące źródła sugerują, że Maroo zrekonstruowała go z resztek szczątków przekaźników Tenno. Koszt finansowy takiego przedsięwzięcia z pewnością byłby ogromny, ale można założyć, że Maroo ma znaczący profit z transakcji, które mają miejsce na jej stanowisku.