MirageAkboltoPrime

Broń jest używana przez Warframe, Archwing, Strażników i wrogów w walce. Zwiększanie poziomu broni zwiększa liczbę punktów modów. W grze występują trzy główne typy broni: Główna, Boczna i Biała. Strażnicy posiadają pojedynczą broń, której poziom rośnie niezależnie.

Używanie broniEdytuj

Broń, jak każdy inny przedmiot, może mieć maksymalnie 30 poziom (za wyjątkiem Paracesis, której maksymalny poziom wynosi 40 po 5 Polaryzacjach). Za każdy zdobyty poziom broni dostajemy 100 Punktów Mistrzostwa (do maksymalnej ilości 3,000 punktów RM). Gdy broń zostanie wymaksowana, nie możemy kupić jej ponownie i wymaksować, by zdobyć więcej punktów RM. Jedynie kolejne zdobyte poziomy, których nie odblokowaliśmy za pierwszym razem, będą się wliczać do naszej Rangi Mistrzostwa. Jednakże broń podwójna jest zaliczana do RM. Przykłady to: Akbolto i Akbronco, nawet jeśli wymaskowaliśmy ich pojedyncze wersje. (Bolto i Bronco)

Pojemność na modyfikacje danej broni wzrasta o 1 punkt za każdy zdobyty poziom. Możemy podwoić pojemność na modyfikację, instalując do broni Katalizator Orokin oraz możemy zmniejszyć wymaganą pojemność danej modyfikacji, używając Formy, co zmieni polaryzację danego slotu.

Każda broń ma 8 slotów na modyfikacje. Możemy swobodnie instalować i usuwać modyfikacje; jeśli usuniemy modyfikację ze slotu, zwrócą nam się wszystkie punkty pojemności, które możemy wykorzystać do zainstalowania innej modyfikacji. Bronie białe są małym wyjątkiem od reguły, ponieważ posiadają również slot Postawy, który zwiększa pojemność na modyfikację o wartość punktów zainstalowanej postawy. (Np: Płonąca Osa da nam 5 dodatkowych punktów pojemności na modyfikacje)

Nowi gracze mają wybór między 6 różnymi broniami w zadaniu Nagroda Vora, 2 z każdego slotu broni. Wybór mamy między: MK1-Braton a MK1-Paris jako broń główna, Lato a MK1-Kunai jako broń boczna, oraz Skana a MK1-Bo jako broń biała.

Aby zmienić swą broń należy udać się do Arsenału i kliknąć na ikonę obecnie wybranej broni. Wyświetli się okno, w którym znajdziemy wszystkie bronie z wybranego typu. Następnie klikamy na broń, którą chcemy wyposażyć i zatwierdzamy nasz wybór klikając na przycisk "Wyposaż".

AtrybutyEdytuj

Typ broni Edytuj

  • Broń główna w zależności od kategorii: Strzelba, Karabin Snajperski, Łuk, Karabin, ma swój własny typ amunicji.
  • Broń boczna dzieli ze sobą typ amunicji niezależnie od typu: Zwykły pistolet, Pistolet maszynowy, Ręczne działo, Obrzyn.
  • Broń biała nie wykorzystuje amunicji, jednak występuje w wielu różnych typach. (Przykład: Miecz , Kosy , Baty )

Obrażenia Edytuj

  • Od nich zależy to, jak dużo obrażeń zostanie zadanych w Życie lub/i Tarcze. Może składać się z kilku typów obrażeń, zarówno fizycznych, jak i żywiołowych. (Przykład:Impact b Miażdżące, Toxin b Toksyczne)

Celność Edytuj

  • Od niej zależy rozrzut pocisków broni. Broń z celnością o wartości 100.0 zawsze trafi w sam środek celownika, natomiast broń o niższej wartości będzie nieco lub znacznie odsuwać się od środka celownika.

Przeładowanie Edytuj

  • Od niej zależy prędkość zmiany magazynka broni.
  • Broń o wartości 1.5 przeładowania oznacza, że na tę czynność wymagane jest 1.5 sekundy.

Magazynek Edytuj

  • Oznacza ilość pocisków, jaką mamy do dyspozycji, przed wymuszeniem jej przeładowania.

Szybkostrzelność Edytuj

  • Od niej zależy szybkość ładowania pocisku broni. Głównie odnosi się to do Łuków , lecz są też inne bronie, na przykład Opticor.
  • Od niej zależy szybkość z jaką broń wystrzeliwuje amunicję. W przypadku broni pół automatycznych skuteczność wynosi mniej-więcej połowę.

Przewodzenie Edytuj

  • Gdy przewodzimy bronią białą, każdy wykonany nią atak zużywa Energię oraz zadaje dodatkowe obrażenia.

Obrażenia Krytyczne Edytuj

  • Wyznacza szansę na zadanie obrażeń krytycznych oraz ich zwiększoną ilość.
  • Pomarańczowe obrażenia krytyczne zadają zwiększone obrażenia i pojawiają się, gdy szansa na obrażenia krytyczne broni przekracza 100%. Czerwone obrażenia krytyczne zadają jeszcze większe obrażenia i pojawiają się, gdy szansa na obrażenia krytyczne broni przekroczy 200%.

Efekt Statusu Edytuj

  • Jest to szansa, jaką broń ma na zaaplikowanie efektu statusu przy trafieniu wroga.

Maksymalna amunicja Edytuj

  • Oznacza maksymalną ilość amunicji, jaką możemy posiadać w danej broni.

Spadek obrażeń Edytuj

  • Oznacza zasięg, po którym broń zada mniej obrażeń.

Polaryzacja Edytuj

  • Od niej zależy to, czy dana broń ma slot polaryzacji czy też nie.

Warsztat - wymagane bronieEdytuj

Główny Artykuł: Broń wykorzystywana jako surowiec

Broń znajdująca się po lewej stronie jest wykorzystywana w celu stworzenia broni po prawej stronie.

Podwójna Kama, Tipedo, Bolto i Akbolto to wyjątkowe przypadki, które są jednocześnie produktem i surowcem; uważaj, aby ich nie sprzedać, jeśli chcesz je dalej wykorzystać.

Broń główna jako surowiec
Cernos Cernos Mutalist
Drakgoon Zarr
Latron Tiberon
2x Grakata Podwójna Grakata (boczna)
Boltor (główna) + Kronen (biała) Boltace (biała)
Miter B + Hikou (boczna) Panthera
Broń boczna jako surowiec
Lato M Bolto
2x Bolto Akbolto
Akbolto (boczna) + Podwójna Skana (biała) Akjagara
Akstiletto D Aksomati
Akstiletto D Sarpa (biała)
Gammacor Heliocor (biała)
Kraken Kulstar
2x Bronco Akbronco
2x Bronco Prime Akbronco Prime
2x Cestra Podwójna Cestra D
2x Furis Afuris
2x Kohmak D Podwójny Kohmak B
2x Lex M Aklex
2x Lex Prime Aklex Prime V
2x Magnus Akmagnus
2x Vasto Akvasto
2x Viper Podwójny Viper
Bolto + Viper Hystrix
Atomos (boczna) + Podwójny Zoren (biała) Podwójny Basolk (biała)
Hikou (boczna) + Miter (główna) Panthera (główna)
Kunai (boczna) + Bo (biała) Tipedo (biała)
Vasto (boczna) + Podwójna Skana (biała) Redeemer (biała)
2x Vasto Prime Akvasto Prime
Broń biała jako surowiec
2x Kama Podwójna Kama
Podwójna Kama Podwójna Raza D
2x Krohkur Krohkur Podwójny D
Bo Cadus (Tylko Chiny)
Bo (biała) + Kunai (boczna) Tipedo
Tipedo Lesion
Amphis Sydon D
Ankyros Tekko
War Strzaskany War
Furax Knux D (arch-biała)
Kogake Hirudo
Magistar Sibear
Galatine Paracesis
Nikana D Smocza Nikana
Ninkondi Shaku D
Ankyros + Podwójne Tasaki Ripkas
Podwójna Skana Mroczny Miecz Podziału D
Podwójna Skana (biała) + Akbolto (boczna) Akjagara (boczna)
Podwójna Skana (biała) + Vasto (boczna) Redeemer
Podwójny Zoren (biała) + Atomos (boczna) Podwójny Basolk
Kronen (biała) + Boltor (główna) Boltace
M Do kupienia bezpośrednio z Rynku za Kredyty
D Wymaga badań klanu w Dojo
B Schemat wypada wyłącznie z Bossa
V Wymaga surowców, których relikt są w skarbcu/lub dostępne czasami u Baro Ki'Teera

Zobacz takżeEdytuj

BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Broń

  • jak odblokować sloty

    21 wiadomości
    • Istnieje od dawna ten sposób lecz nie opłaca się :D w tym samym czasie zdobędziesz set warty 250 platyny i kupisz sobie 20 slotów zamiast dwóch.
    • w profilu można sprzedać nie używane bronie i odzyskać kilka slotów! Za darmo!
  • Jat Kittag vs Serro

    8 wiadomości
    • wracając do tematu to polecam serro . wspaniałe kombinacje statusu i dmg elektrycznym jako bazowe daje ciekawe kombinacje (radiacyjne itp)
    • Serro ma plus, że robiąc proc nie masz minusowych przeliczników od obrażeń fizycznych. Natomiast Kittag ma większy dmg i na odpowied...