Basolk Podwójny

Te paskudne małe tasaki tną stal jakby była żywą tkanką.
Wpis w Kodeksie

Podwójny Basolk - to para toporków produkcji Grineer, których ataki bazują na obrażeniach od Heat b.png Ognia.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
30,000
Zoren Podwójny.png
1
Atomos.png
1
Moduł Sterujący64.png
2

Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 35
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png185
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png15,000

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Zalety[edytuj | edytuj kod]

  • Posiada wbudowane obrażenia od Heat b.png Ognia skuteczne przeciwko Pladze i Sklonowanemu Ciału.
  • Druga najwyższa wartość obrażeń podstawowych względem wszystkich mieczy podwójnych, za wyjątkiem Krohkura Podwójnego i Podwójnej Kamy Prime.
  • Druga największa szansa na status względem wszystkich broni białych, poza Lacerą, a także największa szansa na status na tle wszystkich mieczy podwójnych.
  • Atak z zeskoku powala wrogów, a także istnieje duża szansa na ich podpalenie.
  • Posiada polaryzację Madurai Vblack.png.
  • Posiada polaryzację Zenurik Ability.png, która pasuje do podstawy Wirujący Tygrys.

Wady:[edytuj | edytuj kod]

  • Bardzo niska szansa na obrażenia krytyczne.
  • Słabe blokowanie wynoszące zaledwie 35%, gdy większość mieczy podwójnych zwykle posiada wartość blokowania 60%.
  • Krótki zasięg.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W trakcie ataku dyski obracają się i podświetlają, co wskazuje, że do uzyskania ognia potrzeba ładunków kinetycznych.
  • W angielskiej wersji językowej Podwójny Basolk to pierwsza broń, w nazwie której zamiast "Dual" znajduje się "Twin".
  • To szósta broń (po Redeemerze, Tipedo, Pantherze, Boltace i Akjagarze), która do stworzenia wymaga innych broni jako części produkcyjnych.

Galeria[edytuj | edytuj kod]