FANDOM

Basmu

Ten instrument wojny Świadomych potrafi zasypać wroga gradem wybuchowych kolców, albo korzystając z regenerującej baterii wystrzeli dwa przeskakujące miedzy celami promienie plazmy. Kiedy się w pełni wyczerpie, wysysa Życie z pobliskich wrogów przez krótki okres czasu.
Wpis w Kodeksie

Basmu to karabin Świadomych, który strzela pociskami, zadając obrażenia od energii Electricity b Elektrycznej po uderzeniu i eksplodując w promieniu 1,7 metra od obrażeń Heat b Ognistych. Alternatywny ogień kieruje dwie wiązki Electricity b Elektryczne, które przewodzą między celami obrażenia, z ekstremalnym mnożnikiem krytycznym ale zrównoważoną małą szansą na trafienie krytyczne. Kiedy bateria jest wyczerpana, broń uwalnia 10-metrowy impuls, który zatacza wrogów i wysysa z nich Zdrowie.

PozyskanieEdytuj

Plan można kupić od Małej Kaczuszki na Sztafecie Flotylli ze Szkarłatnej Włóczni podczas Operacji: Szkarłatna Włócznia za 15,000 Szkarłatne Kredyty Szkarłatnych Kredytów.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Koperniki
1,500
Pustrele
800
Isos
450
Absencjum
1
Czas: 24 godziny
Market Ikona Cena na Rynku:
Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Nd.

CharakterystykaEdytuj

Ta broń zadaje przede wszystkim obrażenia Electricity b Elektryczne.

Zalety:Edytuj

  • Główny ostrzał strzela pociskami eksplodującymi.
  • Może skorzystać z FusionCorePackSilversingle Burzy Ognia i FusionCorePackSilversingle Ostrożnego Strzału.
  • Alternatywny Ogień strzela dwiema ciągłymi wiązkami.
    • Wrodzone obrażenia Electricity b Elektryczne - skuteczne przeciwko Maszynom i Robotom.
    • Najwyższy mnożnik krytyczny ze wszystkich podstawowych broni.
    • Bardzo wysoka szansa na status na wiązkę.
    • Kara celności FusionCorePackSilversingle Ciężkiego Kalibru jest minimalna.
    • Wiązka może łączyć do 5 pobliskich wrogów znajdujących się w pobliżu.
      • Zwłoki wroga nadal pozwolą wiązce połączyć się z pobliskimi wrogami.
    • Zużywa 0,5 amunicji na cykl obrażeń.
  • Wysoka szybkostrzelność.
  • Całkowite wyczerpanie magazynka powoduje wytworzenie trzech 10-metrowych impulsów, które zadają do 10-ciu LotusBlack Prawdziwych obrażeń, zataczają pobliskich wrogów i leczą zdrowie użytkownika 10-krotnością obrażeń zadanych każdemu wrogowi na impuls.
  • Nie używa amunicji; amunicja regeneruje się z czasem.
    • Ma 1 sekundowe opóźnienie po impulsie, zanim amunicja zacznie się regenerować. Jeśli pozostały jeszcze rundy magazynku, opóźnienie wynosi 0,25 sekundy.
      • Regeneruje 105 amunicji na sekundę; regeneracja całkowicie wyczerpanej baterii zajmuje 0,2 sekundy, z wyłączeniem opóźnienia.
  • Wrodzona polaryzacja Madurai (Vblack).

Wady:Edytuj

  • Podstawowy ogień:
    • Pociski mają wrodzone obrażenia Electricity b Elektryczne - mniej skuteczne przeciwko Pancerzowi ze Stopu.
    • Pociski mają czas podróży.
    • Eksplozja ma wrodzone obrażenia Heat b Ogniste - mniej skuteczne przeciwko Tarczom.
    • Wybuch powoduje samozakłócenie.
    • Eksplozja ma liniowy spadek obrażeń od 100% do 80% od centrum uderzenia.
  • Alternatywny ogień:
    • Wrodzone obrażenia Electricity b Elektryczne - mniej skuteczne przeciwko Pancerzowi ze Stopu.
    • Bardzo niska szansa na trafienie krytyczne.
    • Zwiększone obrażenia z 20% do 100% w ciągu 0,6 sekundy podczas strzału. Po zakończeniu strzelania przez 0,8 sekundy obrażenia zmniejszają się do 20% w ciągu 2 sekund.
    • Ograniczony zasięg 9 metrów.
  • Nie można zwiększyć obrażeń za pomocą modów Impact b Miażdżących, Puncture b Przebijających lub Slash b Tnących.
  • Impuls zostanie aktywowany tylko, gdy użytkownik będzie na ziemi i przerwie się jeśli użytkownik skoczy, przetoczy się lub ślizgać się będzie.
  • Impuls ma liniowy spadek obrażeń ze 100% do 0% od centrum.
  • Niski rozmiar magazynka w przeciwieństwie do wysokiej szybkostrzelności.