FANDOM

Ballas

Ballas jest egzekutorem Orokin oraz członkiem Kongresu Egzekutorów Orokin sprzed upadku Imperium Orokin. Sugerowany kochanek Margulis, który chciał zniszczyć Tenno by ją ocalić, zawiódł. Możliwe, że jest odpowiedzialny za stworzenie Warframe'ów oraz Transferencji.

Historia Edytuj

Informacje ogólne Edytuj

Ballas, jak również inni wyżsi rangą Orokin był nieśmiertelny. Obecnie nie wiadomo, czy proces ciągłości - przeniesienia umysłu Orokin do nowego ciała - jest kluczem do tej nieśmiertelności, czy też nie.

Fragmenty Edytuj

Odzyskane fragmenty z całego Układu informują gracza, że Ballas był współodpowiedzialny za stworzenie Ordisa z umysłu najemnika imieniem Ordan Karris. Ze zmodyfikowanymi wspomnieniami i bez ciała, zmuszony jest służyć Tenno w ramach kary za próbę zabicia Ballasa.

Synteza Edytuj

Synteza Detron Crewman w Sanktuarium ujawnia, że Ballas brał udział w stworzeniu czegoś, co mogło stać się Świadomymi, co obróciło się przeciw Orokin. Spowodowało to zaprzęgnięcie Tenno do wojny przeciw Świadomym, a na końcu bunt Tenno przeciw Orokin.

Drugi Sen Edytuj

Dialog w Drugim Śnie ujawnia informacje, że Ballas piastuje stanowisko egzekutora oraz że jest w związku z Archimedianką Margulis. Chroniła ona pozostałych przy życiu niedobitków z Zariman Ten Zero, których kazano jej zabić. Sprzeciwiając się została skazana na śmierć, a Ballas brał udział w jej procesie. Po jej śmierci kontynuował pracę nad Transference i Warframe'ami.

Apostazja Prolog Edytuj

Ballas oficjalnie jest pokazany w Zadaniu Apostazja Prolog, przeszkadzając Operatorowi w osobistym spotkaniu z Lotus.

Drobnostki Edytuj

  • Ballas jest narratorem zwiastunów dla Prime Warframe'ów.
    • W zwiastunie do Saryn Prime jest monolog sugeruje, że Margulis kochała dawną Ziemię.
    • Z kolei zwiastun do Vaubana Prime informuje, że ten powstał by walczyć z Corpus.
    • W zwiastunie Nekrosa Prime Ballas zwraca się bezpośrednio do wysokich rangą Orokin.

MediaEdytuj