FANDOM

PrzykładAury

Z Aurą (góra). Bez Aury (dół).

Aura to mod wzmocnienia całej drużyny

Dodatkowo Aura zwiększa maksymalną pojemność modów, co pozwala nieklasyfikowanym Warframe nosić mody.

Założenie Aury o tej samej polaryzacji co jej slot, podwaja dodatkową pojemność. Dodanie Aury o innej polaryzacji niż jej slot, zmniejsza dodatkową pojemność o 2 punkty.

Slot Aury może być spolaryzowany poprzez użycie Formy, aby dopasować go do potrzeb użytkownika.

Obecnie są dostępne Aury: 6 Dblack, 7 Vblack , 13 Bar oraz jedna Ability.

Aura na poziomie 0 może być sprzedana za 500 Credits64.

Możliwości Nabycia Edytuj

Część Aur można zdobyć w Srebrzystym Gaju, a pozostałe jako nagrody za Nightwave.

Mody Aury Edytuj

Obrazek Opis Polaryzacja
MuskulaturaA Muskulatura

Zwiększa maksymalny poziom życia o 15% (90% na maksymalnym poziomie). Efekt jest nadawany każdemu członkowi zespołu i może być zwiększony poprzez połączenie kilku modów (posiadanie założonej Aury przez innych graczy).

Dblack
InfestedImpedanceA Spowolnienie Plagi

Zmniejsza prędkość ruchu oraz ataku wszystkich jednostek Plagi o 3% (18% na maksymalnum poziomie) i może być łączone, aby uzyskać maksymalną redukcję o 72%.

Dblack
RejuvenationA Odnowa

Dodaje regenerację życia każdemu członkowi drużyny w wysokości 0.5 (3 na maksymalnym poziomie) na sekundę. Może być łączone w celu wzmocnienia efektu.

Dblack
SyfonEnergiiA Syfon Energii

Dodaje regenerację energii każdemu członkowi drużyny w wysokości 0.1 (0.6 na maksymalnym poziomie) na sekundę. Może być łączone w celu wzmocnienia efektu.

Bar
EnemyRadarA Wykrywacz Wrogów

Pokazuje pozycje wrogów w odległości 5 metrów (30 metrów na maksymalnym poziomie) na mini mapie tobie i twoim sojusznikom. Nie zastępuje Wyczucia Wroga, moda który wpływa jedynie na ciebie, kiedy aura wpływa na mapę wszystkich. Może być łączone w celu wykrywania wrogów z większej odległości.

Bar
ShieldDisruptionA Zakłócenie Tarcz

Redukuje tarcze wrogów o 4% (24% na maksymalnym poziomie). Może być łączone w celu wzmocnienia efektu. Aura oddziałuje na bonus tarcz jaki dają Drony Tarczowe.

Bar
CorrosiveProjectionA Korodująca Projekcja

Redukuje pancerz wrogów o 5% (30% na maksymalnym poziomie). Może być łączone w celu wzmocnienia efektu, ale nie ma żadnego efektu powyżej 100%.

Bar
RifleScavengerA Szabrowanie Amunicji Karabinowej

Zwiększa ilość podnoszonej amunicji karabinowej przez członków drużyny o 25% (150% na maksymalnym poziomie). Może być łączone w celu zwiększenia ilości podnoszonej amunicji.

Bar
ShotgunScavengerModU145 Szabrowanie Amunicji do Strzelb

Zwiększa ilość podnoszonej amunicji do strzelby przez członków drużyny o 25% (150% na maksymalnym poziomie). Może być łączone w celu zwiększenia ilości podnoszonej amunicji.

Bar
SniperScavengerA Szabrowanie Amunicji Snajperskiej

Zwiększa ilość podnoszonej amunicji snajperskiej przez członków drużyny o 25% (150% na maksymalnym poziomie). Może być łączone w celu zwiększenia ilości podnoszonej amunicji.

Bar
PistolScavengerA Szabrowanie Amunicji Pistoletowej

Zwiększa ilość podnoszonej amunicji pistoletowej przez członków drużyny o 25% (150% na maksymalnym poziomie). Może być łączone w celu zwiększenia ilości podnoszonej amunicji.

Bar
SpeedHolsterA Szybka Kabura

Zwiększ szybkość zmiany broni każdego członka drużyny o 20% (120% na maksymalnym poziomie). Mogą być łączone w celu wzmocnienia efektu do 480%.

Bar
SprintBoostA Wspomagacz Sprintu

Zwiększa szybkość sprintu o 2,5% (15% na maksymalnym poziomie). Mogą być łączone w celu wzmocnienia efektu do 60%.

Bar
LootDetectorA Detektor Łupu

Pokazuje surowce, kontenery i szafki na minimapie tobie i twoim sojusznikom. Podświetla na żółto mody, sprawia że są widoczne przez otoczenie. Łączy się z Złodziejskim Zmysłem.

Bar
WyrafinowanyStrzelec Wyrafinowany Strzelec

Zwiększa obrażenia broni snajperskiej o 8.75% (52.5% na maksymalnym poziomie). Mogą być łączone w celu wzmocnienia efektu do 210%.

Vblack
Wzmacniacz KarabinuA Wzmacniacz Karabinu

Zwiększa obrażenia karabinu każdego członka zespołu o 4,5% (27% na maksymalnym poziomie). Może być łączone w celu wzmocnienia efektu do 108%.

Vblack
StalowaSzarżaA Stalowa Szarża

Zwiększa obrażenia w walce bronią białą każdego członka drużyny o 10% (60% na maksymalnym poziomie). Może być łączone w celu wzmocnienia efektu do 240%.

Vblack

Notatki Edytuj

  • Drużyna nie będzie miała korzyści z Aury gracza, jeśli podczas misji postać umarła i nie została wskrzeszona.
  • Od Update 15.1.0 polaryzacja slotu aury nie może być zamieniona z innym slotem.

Ciekawostki Edytuj

  • W Update 9 Artefakty zostały przetworzone w Mody Aury. Można było otrzymać kilka kopii Aury, jeżeli posiadało się więcej niż jeden artefakt danego rodzaju.
  • Przez krótki czas po Update 10.6, niektóre Aury (także niektóre mody) mogły być nabyte poprzez transmutacje. Było to spowodowane bugiem, przez co wszystkie mody (wliczając nieupublicznione) mogły być nabyte poprzez transmutacje. Bug został naprawiony, ale niektóre Aury (np. Dead Eye) zostały upublicznione.

Zobacz też Edytuj