FANDOM

Atypowy Rozkwit jest atypowym modem exilus dla Warframe, który sprawia, że gdy gracz trafi wroga strzałem krytycznym, pojawią się na nim kwiaty. Można go zdobyć z Rzezi Sanktuarium na rotacji C. (strefy 8, 16, 24, itd.)

StatystykiEdytuj

Ranga Koszt
0 2
1 3
2 4
3 5
4 6
5 7

NotkiEdytuj

  • Ten mod działa wyłącznie kosmetycznie i nie zadaje żadnych obrażeń ani efektów statusu.
  • Tak samo jak w przypadku modów Riven, możemy mieć wyposażony tylko jeden mod atypowy w tym samym momencie.
  • Maksymalnie 5 kwiatów może powstać na 1 wrogu.
  • Po trafieniu krytycznym powstanie kwiat, który utrzymuje się przez 30 sekund. Trafienie wroga krytycznie z użyciem wielostrzał u sprawi, że powstanie kilka kwiatów jednocześnie.
  • Zwiększenie rangi moda zwiększy rozmiar kwiatów.
  • Miejsce powstania kwiatów jest zależne od miejsca, w które wróg został trafiony. Strzelenie wroga w kolano sprawi, że na jego kolanie powstanie kwiat, jednak niekoniecznie w dokładnie tym samym punkcie.
  • Kąt, pod którym powstanie kwiat, jest zależny od kąta, pod którym wróg został trafiony.
  • Mod wymaga identycznej ilości Endo64 Endo co każdy mod o rzadkości nieprzeciętnej i jest zgrupowany pomiędzy modami Amalgam a modami Riven w Stacji Modów.
  • Ataki Strażników oraz Towarzyszów również mogą utworzyć kwiaty w momencie, gdy trafią krytycznie.

CiekawostkiEdytuj

  • Do czasu Aktualizacji 22.18.8, nie było limitu ilości kwiatów na danym wrogu. To oznacza, że broń o wysokiej szybkostrzelności z wielostrzałem taka jak Amprex Amprex zmodowana, by zadawać niskie obrażenia, jednak z wysoką szansą na trafienie krytyczne mogła utworzyć setki, jeśli nie tysiące kwiatów na wielu wrogach jednocześnie, co doprowadzało do crash'u gry oraz jej niewydajności.
  • W plikach gry mod nazywa się "FlowerPowerMod", co może być odniesieniem do popularnego sloganu Flower power.