Warframe Wiki
Advertisement
Attica

Wystrzel salwę zabójczych bełtów przy pomocy kuszy powtarzalnej Attica.
Wpis w Kodeksie

Attica jest automatyczną kuszą Tenno. Jest drugą bronią główną w grze o najniższej szybkostrzelności, ale posiada wysokie obrażenia i wysoką szansę na obrażenia krytyczne. Bełty wystrzeliwane przez Attticę są stosunkowo wolne, co wymaga od Tenno przewidywania trajektorii lotu i korekty podczas celowania.

Broń ta może zostać sprzedana za Credits64.png 7,500.

Charakterystyka[]

Ta broń zadaje głównie DmgPunctureSmall64.webp Obrażenia Przebijające.

Zalety:

  • Trzecie największe obrażenia ze wszystkich automatycznych karabinów, zaraz za Zhuge Prime i Zhuge/Panthera/ Panthera Prime.
    • Wysokie DmgPunctureSmall64.webp Obrażenia Przebijające – skuteczne przeciwko pancerzowi.
  • Wysoka szansa na obrażenia krytyczne.
  • Najwyższy mnożnik obrażeń krytycznych spośród automatycznych karabinów na równi z Soma/Soma Prime i Baza/Baza Prime i najwyższy mnożnik obrażeń krytycznych spośród łuków.
  • Wysoka celność.
    • Perfekcyjna celność przy celowaniu.
  • Wydajna pod względem amunicji.
    • Duży zapas amunicji w stosunku do rozmiaru magazynka.
    • Korzysta z puli amunicji karabinowej zamiast snajperskiej.
  • Po zabójstwie ciała będą podążać wraz z bełtem, zadając obrażenia każdemu napotkanemu wrogowi. Ciała mogą zostać przybite do ścian za pomocą bełtów.
  • Jest bronią cichą.
  • Na starcie posiada polaryzacje Madurai Pol.png.
  • Może używać ekskluzywnego dla łuków moda Piorun.
  • Mody wpływające na szybkostrzelność zaliczają Atticę do łuków, dzięki czemu przyznawane przez te mody premie zostają podwojone.

Wady:

  • Niskie DmgImpactSmall64.webp Obrażenia Miażdżące i DmgSlashSmall64.webp Obrażenia Tnące – mało skuteczne przeciwko Tarczom i Życiu.
  • Niska szansa statusu.
  • Pociski mają czas lotu.
  • Niska prędkość przeładowania.
  • Druga najniższa szybkostrzelność wraz z Panthera Prime spośród automatycznych karabinów.

Sposób Zdobycia[]

Schemat broni Attica jest dostępny do zbadania w Laboratorium Tenno w klanowym Dojo.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
20,000
Morfyt64.png
2
Ferryt64.png
800
Rubedo64.png
200
Forma64.png
1
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 35
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png125
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png15,000
Wymagania Badawcze KlanBadania.png Laboratorium Tenno
Credits64.png
5,000
Morfyt64.png
1
Ferryt64.png
500
Rubedo64.png
50
Złom64.png
300
Czas: 72 godziny
Wymagane: Akstiletto.png Akstiletto
K-Duch.png Widma x1  K-Cień.png Cienia x3  K-Sztorm.png Burzy x10
K-Góra.png Góry x30  K-Księżyc.png Księżyca x100

Uwagi[]

Może zostać użyta podczas Mobilizacji w misjach wymagających używania wyłącznie łuku. Pomimo że jest kuszą, osiągnięcie maksymalnej rangi nie odblokuje trofeum PS4 "Bow Proficiency".

Porady[]

  • Mimo że Attica jest w pełni automatyczna, zaleca się strzelanie seriami, aby osiągnąć lepszą celność i lepiej wykorzystać mały magazynek. Z drugiej strony, tryb automatyczny połączony z odrzutem sprawia, że jest on skuteczny przy ostrzale wielu wrogów naraz lub jednego, wytrzymałego wroga.
  • Attica wywołuje efekt ragdoll na zabitych przeciwnikach. Penetrujące bełty pozwalają na zabicie przeciwnika znajdującego się za pierwotnym celem.
  • Dzięki automatycznemu trybowi efekt moda Piorun aktywuje się o wiele częściej niż przy używaniu konwencjonalnych łuków. Sprawia to, że Attica jest bardziej skuteczna w kontroli tłumu, niż łuki jednostrzałowe, takie jak Dread. Automatyczny tryb umożliwia ostrzał całego obszaru wybuchowymi bełtami, zadając obrażenie wielu celom naraz.
    • Potencjał kontroli tłumu może zostać znacznie zwiększony umiejętnością Mirage Sala Zwierciadeł, ponieważ każda eksplozja spowodowana przez bełt wystrzelony przez kopię Mirage z wyposażonym modem Piorun, zada pełne obrażenia w odróżnieniu od innych ataków. Można zwiększyć ten efekt wyposażając modyfikację Mirage Sala Gniewu.

Ciekawostki[]

  • Attica jest drugą kuszą dodaną do gry po Ballistica. Jest to jednak pierwsza pełnowymiarowa kusza.
  • Powtarzalna kusza jest starożytnym chińskim wynalazkiem, który używał ręcznego mechanizmu w celu osiągnięcia wyższej szybkostrzelności kosztem siły strzału.
  • Nazwa Attica jest nazwą całego regionu Grecji, który obejmuje cały obszar metropolitalny Aten. Grecy również mieli swój typ ballisty (większa wersja kuszy) zwany Polybolos.
  • Tak jak w przypadku Dread, cięciwa Attica jest podświetlana kolorem energii do miejsca naciągania.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 10.02.2022 r. przez użytkownika NAJNIR.
Advertisement