Atlas
Atlas
Tytan z kamienia, władca żywiołu ziemi. Atlas, awanturnik, potęga.
Życie: 100 Tarcze: 100 Pancerz: 450 Energia: 150

Tytan z kamienia, władca żywiołu ziemi.
Wpis w Kodeksie
To jest Atlas, awanturnik, potęga.

Poruszanie gór nie jest łatwym zadaniem, Tenno. Tylko Atlas podoła.

Lotus

Data Wydania: 1 października, 2015

Z pięściami z czystego kamienia i budową boga. Jedyny prawowity spadkobierca swojego żywiołu Atlas sprawia, że góry na jego drodze się rozstępują, a przeciwnicy pierzchną w popłochu przed jego gniewem. Ten potężny pięściarz został wydany w Upadate 17.5. Schemat Atlasa można zdobyć poprzez ukończenie zadania Instrukcja Jordasa, która również odblokowuje dostęp do misji Zabójstwa Golema Jordasa, z której można zdobyć pozostałe komponenty.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
30,000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
PolymerBundle64
1,400
AlloyPlate64
1,100
Circuits64
800
Neurode64
5
15,000
NanoSpores64
1,800
Kriotyk
1,300
Rubedo64
700
ArgonCrystal64
2
15,000
Ferrite64
4,600
PolymerBundle64
1,700
Morphics64
5
OrokinCell64
1

  • Atlas posiada drugi najcięższy pancerz w grze, większy (600) posiada tylko Valkyr.
  • Nazwa Atlas pochodzi z greckiej mitologii, gdzie Atlas był tytanem podtrzymującym cały świat. Zazwyczaj był przedstawiany jako klęczący olbrzym podtrzymujący na swoich barkach kulę (Ziemię).
  • Atlas jest pierwszym Warframe posiadającym domyślnie 3 polaryzacje.
  • Atlas jest jedynym Warframe'em który poprzez swoje umiejętności jest w stanie zwiększyć pancerz o absurdalne liczby.

Niewzruszony
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Niewrażliwość na Powalenie, kiedy znajduje się na ziemi.

Altas jest niewrażliwy na obalenie, gdy stoi na ziemi. Niektóre umiejętności mogą go odepchnąć, ale nie mogą go obalić. Atlas jest również w stanie przechodzić przez przeszkody, które obalają inne Warframe, np. Bariera Laserowa Corpus.

Landslide LandslideIcon
1
Lawina
Zmiażdż wrogów wybuchowym ciosem, powtórz, by uzyskać niszczącą kombinację.
Skuteczność:1 uderzenie 100 / 200 / 300 / 350

2 uderzenie 200 / 400 / 600 / 700
3+ uderzenia 400 / 800 / 1200 / 1,400

Czas Trwania:1 s (combo)
Zasięg:8 / 10 / 12 / 15 m

1 uderzenie Promień uderzenia 1.5 m
2 uderzenie Promień uderzenia 3 m
3+ uderzenie Promień uderzenia 4.5 m

  • Lawina jest zdolna do blokowania atakujących niewidzialnych wrogów.
  • Zabicie wroga za pomocą umiejętności Lawina nie jest zaliczane to zabójstw wręcz

W-lawina

Główny Artykuł: Ścieżka Posągów

Ścieżka Posągów to modyfikacja dla Lawiny Atlasa. Lawina pozostawia ślad, który petryfikuje przeciwników na określony czas.

Ranga Czas trwania ścieżki Czas trwania petryfikacji Koszt
0 7s 4s 6
1 8s 5s 7
2 10s 5s 8
3 12s 6s 9

  • Lawina bardzo dobrze radzi sobie w skupiskach wrogów.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy
    • Zwiększa czas trwania combo do 2.82 sekundy
      • Zmniejsza Promień uderzenia 1-ego do 0,51 metrów.
      • Zmniejsza Promień uderzenia 2-ego do 1.02 metrów.
      • Zmniejsza Promień uderzenia 3-ego i każdego następnego do 1.53 metrów.
  • Maksymalna Wydajność Mocy=
    • 1 uderzenie 1/s=6.25 Energi
    • 2 uderzenie 1/s=3.125 Energi
    • 3 uderzenie 1/s=1.5625 Energi
  • Maksymalny Zasięg Mocy=
    • Zwiększa promień uderzenia 1 do 3,75 metrów.
      • Zmniejsza obrażenia bazowe do 140.
      • Zwiększa promień uderzenia 2 do 7,50 metrów.
      • Zwiększa promień uderzenia 3+ do 11,25 metrów.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy=
    • 1 uderzenie 1,046.5 Obrażeń
    • 2 uderzenie 2,093 Obrażeń
    • 3+ uderzenia 4,186 Obrażeń

Tectonics TectonicsIcon
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
2
Tektonika
Przywołuje kamienną ścianę, ponowne użycie wyśle kamienną lawinę w stronę nieprzyjaciół.
Skuteczność:150 / 300 / 450 / 600
Czas Trwania:1 / 2 / 3 / 4 s (Czasz nieśmiertelności)
Zasięg:3 / 3 / 4 / 5 m (Zasięg eksplozji)

15 m (Zasięg lawiny)

  • Na promień wybuchu wpływa skuteczność mocy ale nie wpływa na odległość lawiny.
  • Na obrażenia lawiny i eksplozji wpływa skuteczność mocy.
  • Atlas może mieć tylko jedną ścianę na raz.(Z specjalnym modem do umiejętności może mieć 3 ściany na raz)
  • Umiejętność Tektonika nie może być używana jak atlas jest w powietrzu.
  • Niewrażliwość na powalenie jak jest na ziemi.(Umiejętność pasywna)

W-tektonika

Główny Artykuł: Tektoniczne Pęknięcie

Tektoniczne Pęknięcie to modyfikacja dla Tektoniki Atlasa. Dzięki niemu można stworzyć więcej ścian, ale nie można ich zmienić w głazy.

Ranga Ściany Życie Koszt
0 2 70% 6
1 2 80% 7
2 3 90% 8
3 3 100% 9

  • Tektonika może pomóc w ożywianiu sojuszników którzy padli.
  • Tektonika może zablokować wąskie przejścia.
  • Atlas i sojusznicy mogą swobodnie władać bronią białą przez ścianę.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy
    • Zmniejsza promień wybuchu do 1.7 metrów.
  • Maksymalna Wydajność Mocy
    • Zmniejszenie kosztu Energii do 12.5.
      • Nie ma żadnego negatywnego kosztu dla umiejętności.
  • Maksymalny Zasięg Mocy
    • Zwiększenie promienia wybuchu do 12.5 metrów.
      • Redukuje bazowe zdrowie do 1500, mnożnik pancerz 2x, obrażenia lawiny do 240 na sekundę, a obrażenia wybuchu do 200.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy
    • Zwiększa bazowe życie do 11212.5, mnożnik pancerza do 14.95x, obrażenia lawiny do 1794 na sekundę, i obrażenia wybuchu do 1495.
      • Zwiększa koszt energii do 77.5.

Petrify PetrifyIcon
ENERGIA
SferaEnergii3/s
KLAWISZ
3
Petryfikacja
Petryfikuje nieprzyjaciół kamiennym wzrokiem Atlasa.
Skuteczność:0.45 / 0.5 / 0.65 / 0.8 (Tempo osłupienia)
Czas Trwania:5 / 10 / 15 / 20 s (Czas osłupienia przeciwnika)
Zasięg:10 / 11 / 12 / 14 m

  • Jeżeli wróg nie jest zaalarmowany i zostanie wtedy osłupiały, (wróg nie może się zaalarmować podczas osłupienia go) to zachowa swój status nie zaalarmowanego i po końcu efektu osłupienia będzie nie zaalarmowany.
  • Bossowie i cele uprowadzenia nie mogą być osłupione.
  • Używając Petryfikacji na osłupionych wrogu nie będzie wznawiać(odświeżać) czasu trwania osłupienia,gdy efekt osłupienia minie wtedy ponownie będzie go wolno osłupić.
  • Czas trwania osłupienia zależy od długości trwania mocy.

W-petryfikacja

Główny Artykuł: Skalny Wzrok

Skalny Wzrok to modyfikacja dla Petryfikacji Atlasa. Sprawia, że wrogowie są skanowani do kodeksu i mają większą szansę na wyrzucenie dodatkowego łupu.

Ranga Szansa na łup Koszt
0 +10% 6
1 +15% 7
2 +20% 8
3 +25% 9

Można użyć manewru ruchu "Roll" na rzecz szybkiego obraca się podczas kierowania umiejętnością na wrogów.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy=
    • Zwiększa czas trwania osłupienia do 56,4 sekund i zmniejsza koszt energii do 1.064 energii na sekundę.
      • Redukuje długość zasięgu do 4,76 metrów.
  • Maksymalna Wydajność Mocy=
    • zmniejsza koszt aktywacji 3,75 energetycznej i 0,75 energii na sekundę.
      • Zmniejsza czas trwania osłupienia do 8 sekund.
  • Maksymalny Zasięg Mocy=
    • Zwiększa długość zasięgu do 35 metrów.
      • Zmniejsza szybkość osłupienia do 0,32.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy=
    • zwiększa szybkość osłupienia 1.
      • Zwiększa koszt aktywacji do 23.25 energetycznej i 5,25 energii na sekundę.
      • Skraca czas osłupienia do 14,5 sekund.

Rumblers RumblersIcon
ENERGIA
SferaEnergii100
KLAWISZ
4
Pięściarze
Przywołuje dwóch kamiennych pięściarzy.
Skuteczność:50 / 150 / 250 / 500 (pancerz)

500 / 750 / 1000 / 1250 (obrażenia eksplozji)
500 / 750 / 1000 / 1200 (życie)
800 / 1000 / 1400 / 2000 (obrażenia wręcz)
200 / 250 / 350 / 500 (obrażenia kamienia)

Czas Trwania:15 / 20 / 30 / 45 s
Zasięg:3 / 4 / 5 / 6 m (zasięg eksplozji)

1 (mnożnik prędkości)

  • Liczba aktywnych pięściarzy jest wyświetlana w HUD obok wskaźników tarczy zdrowia Atlasa, a czas trwania jest wyświetlany na ekranie dla każdego aktywnego pięściarza.
  • Atlas może mieć dwóch pięściarzy na raz.
  • Zasięg eksplozji zależy od skuteczności mocy.
  • Obrażenia eksplozji zależą od skuteczności mocy.
  • Mnożnik prędkości zależy od skuteczności mocy i nie może spaść poniżej 0,5 lub przekraczać 1,5 w każdych okolicznościach.
  • Czas trwania zależy od Czasu trwania mocy.

W-pięściarz

Główny Artykuł: Tytaniczny Pięściarz

Tytaniczny Pięściarz to modyfikacja dla Pięściarzy Atlasa. Zamiast tworzyć dwóch mniejszych golemów, przywołuje jednego dużego z większymi statystykami.

Tytaniczny Pięściarz czasami przywali w ziemię, aby ściągnąć na siebie uwagę wrogów.

Ranga Życie Obrażenia Prędkość Koszt
0 120% 120% 50% 6
1 130% 125% 55% 7
2 140% 130% 60% 8
3 150% 135% 65% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy zwiększa czas trwania do 126,9 sekund.
      • Zmniejszony mnożnik prędkości 0,5 i promień wybuchu do 2,04 metrów.
  • Maksymalna Wydajność Mocy
    • Zmniejszony koszt energii do 25.
      • Zmniejszony czas trwania do 18 sekund.
  • Maksymalny Zasięg Mocy
    • Zwiększony mnożnik prędkości do 1,5 i promień wybuchu do 15 metrów.
      • Zmniejszone zdrowie pięściarza do 5280, pięściarza zbroja do 200, 800 do obrażeń wręcz, obrażenia kamienia do 200 i 500 do obrażeń eksplozji.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy
    • Zwiększa pięściarza zdrowie do 8388, pięściarza pancerz 1495, obrażenia wręcz do 5980, obrażenia kamienia 1495, a obrażenia eksplozji 3737.5.
      • Zwiększa koszt do 155 energii i zmniejsza czas trwania do 32.625 sekund.

Galeria
Filmy
Kanał Twórców
Warframe - Atlas Profile

Warframe - Atlas Profile

'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 20.10.2019 r. przez użytkownika Senami.