Astilla

Rozerwij przeciwników szklanymi pociskami, które pustosza przy uderzeniu. W rękach Gary, ta charakterystyczna dla niej strzelba posiada większą ilość rezerwy amunicji.
Wpis w Kodeksie

Astilla jest strzelbą sygnaturalną Gary, wystrzeliwującą szklane pociski, które eksplodują i niszczą pobliskich wrogów w promieniu 3 metrów. Duże obrażenia Impact b.png Miażdżące i Slash b.png Tnące sprawiają, że broń ta z łatwością oszołamia wrogów i przelewa ich krew.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
20,000
Tellur64.png
4
Plastydy64.png
875
Oxium64.png
175
Ferryt64.png
7,500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 45
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png240
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png20,000

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Slash b.png Tnące.

Zalety[edytuj | edytuj kod]

Wady[edytuj | edytuj kod]

  • Trzeci najsłabszy wynik wśród strzelb pod względem zadawanych obrażeń (zaraz po Phage'u i Convectriksie.
    • Małe obrażenia Puncture b.png Przebijające - nieskuteczne przeciwko pancerzom.
    • Obrażenia są nierówno rozłożone, gdyż sam pocisk zadaje 30%, a eksplozja 70%.
  • Mniejsza siła statusu wynika z wystrzeliwania pojedynczych pocisków, zamiast wielu kul.
  • Pociski mają swój czas lotu.
  • Wartość obrażeń spada od 100% do aż 50% w momencie, gdy pocisk pokonuje odległość pomiędzy 30m do 60m (na 30 będzie jeszcze 100% wartości, ale na 60 już tylko 50%).
  • Niewydajny pod względem amunicji.
  • Powierzchnia zniszczeń wywołanych efektem nie razi wrogów będących za położeniem wybuchu.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Astilla strzela pojedynczymi pociskami zamiast wieloma, rozrzuconymi kulami. Każdy pocisk zadaje 30% obrażeń od pierwszego uderzenia, a następnie eksploduje w promieniu 3 metrów zadając pozostałe 70%. Oba przypadki mają takie same kompozycje obrażeń wszystkich typów i każdy może zadawać obrażenia od statusu osobno.
    • Wrogowie ranieni tylko eksplozją otrzymają mniejsze obrażenia.

Porady[edytuj | edytuj kod]

  • Można dodać Zabójcze Przyspieszenie, by przedłużyć czas lotu, jak i powiększyć minimalny i maksymalny spadek obrażeń karnych, który waha się od 56 do 84 metrów.
  • Ze względu na niedużą ilość amunicji i powolne działanie zaleca się traktować Astillę, jak automatyczny karabin wybuchowy, niż jak automatyczną strzelbę.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Astilla po hiszpańsku oznacza "odłamek".
  • Po przeładowaniu Astilla wydaje charakterystyczne, głośne "ping", co przypomina mechanikę M1 Garand, amerykańskiego karabinu.

Galeria[edytuj | edytuj kod]