Astilla
Rozerwij przeciwników szklanymi pociskami, które pustosza przy uderzeniu. Sygnaturalna broń Gary
Wpis w Kodeksie

Astilla jest strzelbą sygnaturalną Gary, wystrzeliwującą szklane pociski, które eksplodują i niszczą pobliskich wrogów w promieniu 3 metrów. Duże obrażenia Impact b Miażdżące i Slash b Tnące sprawiają, że broń ta z łatwością oszołamia wrogów i przelewa ich krew.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
20,000
Tellur
4
Plastids64
875
Oxium64
175
Ferrite64
7,500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 45
Cena na Rynku: Platinum64240
Cena Schematu: Credits6420,000

CharakterystykaEdytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Slash b Tnące.

ZaletyEdytuj

WadyEdytuj

  • Trzeci najsłabszy wynik wśród strzelb pod względem zadawanych obrażeń (zaraz po Phage'u i Convectriksie.
    • Małe obrażenia Puncture b Przebijające - nieskuteczne przeciwko pancerzom.
    • Obrażenia są nierówno rozłożone, gdyż sam pocisk zadaje 30%, a eksplozja 70%.
  • Mniejsza siła statusu wynika z wystrzeliwania pojedynczych pocisków, zamiast wielu kul.
  • Pociski mają swój czas lotu.
  • Wartość obrażeń spada od 100% do aż 50% w momencie, gdy pocisk pokonuje odległość pomiędzy 30m do 60m (na 30 będzie jeszcze 100% wartości, ale na 60 już tylko 50%).
  • Niewydajny pod względem amunicji.
  • Powierzchnia zniszczeń wywołanych efektem nie razi wrogów będących za położeniem wybuchu.

UwagiEdytuj

  • Astilla strzela pojedynczymi pociskami zamiast wieloma, rozrzuconymi kulami. Każdy pocisk zadaje 30% obrażeń od pierwszego uderzenia, a następnie eksploduje w promieniu 3 metrów zadając pozostałe 70%. Oba przypadki mają takie same kompozycje obrażeń wszystkich typów i każdy może zadawać obrażenia od statusu osobno.
    • Wrogowie ranieni tylko eksplozją otrzymają mniejsze obrażenia.

PoradyEdytuj

  • Można dodać Zabójcze Przyspieszenie, by przedłużyć czas lotu, jak i powiększyć minimalny i maksymalny spadek obrażeń karnych, który waha się od 56 do 84 metrów.
  • Ze względu na niedużą ilość amunicji i powolne działanie zaleca się traktować Astillę, jak automatyczny karabin wybuchowy, niż jak automatyczną strzelbę.

CiekawostkiEdytuj

  • Astilla po hiszpańsku oznacza "odłamek".
  • Po przeładowaniu Astilla wydaje charakterystyczne, głośne "ping", co przypomina mechanikę M1 Garand, amerykańskiego karabinu.

GaleriaEdytuj

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 04.11.2019 r. przez użytkownika Daegon112.