FANDOM

Arkanum Impulsu to Arkana, która daje szansę na uzupełnienie zdrowia dla ciebie i pobliskich sojuszników za każdym razem, gdy podnoszona jest Kula Zdrowia.

Można sprzedać za Credits64 1,000.

EfektEdytuj

Ranga Szansa Zasięg Ekstra Życie
0 5% 5m 25
1 10% 10m 50
2 15% 15m 75
3 20% 20m 100

PozyskanieEdytuj

InformacjeEdytuj

  • To ulepszenie współdziała z modyfikacją Nekros Ikona Nekrosa Zepsuciem, ponieważ powoduje, że Desakracja używa zdrowia Nekrosa do używania umiejętności zamiast jego energii. W połączeniu z kulami zdrowia wygenerowanymi przez Desakracje, Nekros leczy pobliskich sojuszników, gdy uzupełnia swoje własne zdrowie.
  • Dwukrotne zainstalowanie Arkanum Impulsu zapewnia dwie niezależne szanse na jego uruchomienie. Jeśli wystąpią one jednocześnie, oba zapewniają zdrowie, zapewniając do 225 punktów zdrowia.
  • Dodatkowe zdrowie z Arkanum Impulsu nie jest uważane za pochodzące z kuli zdrowia, a zatem nie wpływa na pasywną umiejętność Equinox Ikona Equinoxa (10% Kul Życia konwertowanych jest w energię, a 10% Kul Energii konwertowanych jest w życie.) lub Równowagę.
  • Arkanum Impulsu może leczyć Ekskawatory, Kriopody Obronne i Przynęty Eidolon, pod warunkiem, że znajdują się one w zasięgu po aktywacji.
  • To ulepszenie może również korzystać z Syntetycznego Włókna, które pozwala podnosić kule zdrowia o dowolnej wartości zdrowia, aby niezawodnie przenosić kule bez konieczności otrzymywania obrażeń.