Argonak

Karabin Grineer wyposażony w laserowy system optyczny podświetla przeciwników, aby skutecznie ich potem zlikwidować zabójczym ostrzałem ciągłym lub pojedynczym.
Wpis w Kodeksie

Argonak jest karabinem szturmowym Grineer, który podświetla wrogów w zasięgu w pobliżu celownika, poprawiając widoczność w ciemnych obszarach. Półautomatyczny tryb ognia może zostać szybko przełączony na tryb automatyczny, aby zwiększyć szybkostrzelność i szansę statusu kosztem szansy na obrażenia krytyczne.

Charakterystyka[]

Ta broń zadaje przede wszystkim Slash b.png Obrażenia Tnące.

Zalety:

  • Wysokie Slash b.png Obrażenia Tnące i Impact b.png Obrażenia Miażdżące — skuteczne przeciwko *Życiu i Tarczom.
  • Wysoka szansa na obrażenia krytyczne i wysoki mnożnik obrażeń krytycznych w półautomatycznym trybie.
  • Wysoka szansa statusu.
  • W trybie półautomatycznym broń dysponuje większym przybliżeniem, zwiększając jej skuteczność na dalekim dystansie.
  • Podczas celowania, podświetla wrogów w zasięgu, używając koloru energii broni, zwiększając ich widoczność.
  • Można wyposażyć ekskluzywny mod dla broni Argonak — Wiertło Amalgam.
  • Na starcie posiada polaryzacje Vblack.png i Bar.png.

Wady:

  • Niskie Puncture b.png Obrażenia Przebijające – mało skuteczne przeciwko pancerzowi.
  • Niska szansa na obrażenia krytyczne i niski mnożnik obrażeń krytycznych w automatycznym trybie.
  • Niska prędkość przeładowania.
  • W trybie półautomatycznym zwiększone przybliżenie może ograniczyć zdolność do walki w małych pomieszczeniach.

Sposób Zdobycia[]

Schemat Argonaka jest dostępny do zbadania w Laboratorium Chemicznym w klanowym Dojo.

Uwagi[]

  • Argonak ma dwa tryby ognia, półautomatyczny i automatyczny. Półautomatyczny tryb ognia ma dobrą szansę na status i wysoką szansę na obrażenia krytyczne, a automatyczny tryb ognia ma zwiększoną szybkostrzelność i szansę statusu kosztem szansy na obrażenia krytyczne.
    • Efekt dźwiękowy strzału różni się w zależności od używanego trybu. Dźwięk trybu półautomatycznego jest głośniejszy i ma wyższy ton zbliżony do karabinu o dużej mocy, podczas gdy tryb automatyczny jest cichszy i dźwięk przypomina pistolet maszynowy.
  • Główną cechą Argonaka jest podświetlanie celów podczas celowania.
    • Kolor, w którym cele są podświetlone, zależy od wybranego koloru energii.
    • Cele są podświetlane do 100 metrów.
    • Cele muszą być stosunkowo blisko miejsca celowania, aby zostały one podświetlone.
    • Podświetlenie działa wyłącznie na wrogów; nie podświetla obiektów i sojuszników (np. Towarzysze, Strażnicy, agenci Syndykatów).
    • Podświetla wrogów przez większość czynników ograniczających widoczność, takich jak mgła lub dym, co znacznie ułatwia wykrywanie wrogów przy ograniczonej widoczności.
  • Ton strzałów zmienia się, gdy w magazynku pozostaje 8 naboi, dając znać, że magazynek jest prawie pusty. Ta liczba zmienia się w zależności od pojemności magazynka.
  • Potencjalnie niska pojemność magazynka (43) może sprawić, że broń będzie się wydawała dość trudna w użytku, jednak w trybie półautomatycznym, rozmiar magazynka nie sprawia już większego problemu.
  • Przybliżenie jest zwiększone w trybie półautomatycznym.

Porady[]

  • Wysokie parametry obrażeń krytycznych i dobra szansa statusu w trybie półautomatycznym pozwalają na regularne uzyskiwanie efektu krwawienia, który może z łatwością pokonać opancerzonych wrogów.
    • Automatyczny tryb może szybko skumulować efekt krwawienia przy obniżonych obrażeniach przez niższe parametry obrażeń krytycznych.
    • Automatyczny tryb może skumulować efekt Corrosive b.png Obrażeń Żrących, aby zredukować pancerz wroga, pozwalając na zadanie wyższych obrażeń trybem półautomatycznym.
  • Zwiększanie szansy statusu trybu automatycznego, skutkuje również przyzwoitą szansą na status trybu półautomatycznego.
  • Zalecany jest jasny kolor energii, ponieważ poprawia to widoczność podświetlonych wrogów. Nietypowy lub kontrastujący kolor może być bardzo skuteczny w jaśniejszych lokacjach.

Ciekawostki[]

  • Argonak został po raz pierwszy ujawniony podczas transmisji Twitch Partnerów Warframe Shul i InexpensiveGamera 4. października 2017 r.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
30.000
Iniektor Detonitu64.png
5
Plastydy64.png
700
Stalowa Płyta64.png
9,950
Forma64.png
1
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 35
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png225
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png15,000
Wymagania Badawcze KlanBadania.png Laboratorium Chemicznego
Credits64.png
5,000
Ampułka Detonitu64.png
325
Moduł Sterujący64.png
10
Obwody64.png
525
Złom64.png
2,000
Czas: 72 godziny
Wymagane: Grinlok.png Grinlok
K-Duch.png Widma x1  K-Cień.png Cienia x3  K-Sztorm.png Burzy x10
K-Góra.png Góry x30  K-Księżyc.png Księżyca x100

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 07.02.2022 r. przez użytkownika NAJNIR.