FANDOM

GrineerArena

Arena to tryb gry, w którym gracze muszą pokonać specjalnych wrogów na zmodyfikowanych mapach Konklawe, aż do momentu pokonania konkretnej ich ilości. Tenno nie muszą udawać się do punktu ewakuacji, a sama misja kończy się wyłącznie zwycięstwem lub porażką.

MechanikaEdytuj

Po rozpoczęciu misji Towarzysze oraz Sprzęt zostaje automatycznie zdjęty. Misja rozgrywa się na zasadach Drużynowego Unicestwienia; jest odliczany czas do odrodzenia oraz Energia, Życie i Amunicja jest rozrzucona na całej mapie. Jednak w przeciwieństwie do trybu Konklawe, Warframe oraz Broń utrzymuje swoje Mody, a sami gracze nie walczą przeciwko sobie, lecz przeciwko SI. Obecnie istnieją dwa warianty areny, które zostały poniżej opisane; każda ma swoje reguły i warunki zwycięstwa.

WariantyEdytuj

Rathuum GrineerEdytuj

ZnakRathuum

Rathuum jest pojedynkiem sądowym rozgrywającym się na Sednie, gdzie drużyna Tenno wyrusza pokonać Katów Keli De Thaym w rzezi, która jest transmitowana w całym Imperium Grineer. Kaci zawsze będą mieli przewagę liczebną nad Tenno i będzie ich tym więcej, im większa jest drużyna graczy. Ponadto losowy modyfikator działający na korzyść Katów jest aplikowany jeszcze przed rozpoczęciem się misji.

Indeks CorpusEdytuj

ZnakIndeks

Indeks jest grą inwestorów hostowaną przez Nefa Anyo oraz Cefalona Sarka na Neptunie. Aby wygrać, Tenno muszą założyć się o swoje Kredyty z Nefem i zdobyć więcej punktów Indeksu od drużyny Brokerów. W przeciwieństwie do Rathuum pojedynek zawsze będzie się toczyć 4 na 4; w przypadku braku odpowiedniej liczby graczy Widma pojawią się w ich miejsce.

MapyEdytuj

Istnieje 5 map Konklawe w trybie Areny: 3 dla Rathuum i 2 dla Indeksu.

InformacjeEdytuj

  • Przeciwnicy są automatycznie skanowani do Kodeksu, więc nie musimy uciekać się do konieczności użycia Heliocora w celu ich zeskanowania.
    • Jednakże nie dotyczy to wszelakich jednostek, które zostają przywoływane przez Brokerów.

CiekawostkiEdytuj

  • Arena jest pierwszą misją PvE odbywającą się na mapie Konklawe.
  • Arena została wprowadzona podczas wydarzenia Operacja: Rathuum.