FANDOM

Amunicja

Amunicja (ammo) opisuje różnorodność pocisków, strzał, śrutu, kartridży, baterii itp. dzięki którym wszelaka broń główna oraz boczna może strzelać. Jedyną bronią, która nie wykorzystuje żadnej amunicji jest broń biała.

Paczki AmunicjiEdytuj

Podniesienie paczki amunicji odnowi amunicję jedynie do tego typu broni, któremu odpowiada. Jednakże wraz z wprowadzeniem modyfikacji "Mutator", możemy konwertować różne typy amunicji na taką, którą opisuje modyfikacja. Mutacja następuje tylko wtedy, gdy mamy wyposażoną lub schowaną broń z modyfikacji oraz gdy pozostała amunicja jest pełna. (Nie zmutuje amunicji karabinu, jeśli jej magazynek nie jest pełny).

PistoletEdytuj

AmunicjaPistolet
  • Odnowi 20 amunicji do większości Broni Bocznych lub 1.25 pocisków za każdy poziom modyfikacji Mutatora. Niektóre z broni bocznych, głównie te, które zadają obrażenia obszarowe, mają odnowione jedynie 10 pocisków.
  • Szabrowanie amunicji pistoletowej zwiększa zdobywaną amunicję pistoletową.

StrzelbaEdytuj

AmunicjaStrzelba

KarabinEdytuj

AmunicjaKarabin

Karabin Snajperski/ŁukEdytuj

AmunicjaŁuk
  • Odnowi 10 amunicji wszelakim Snajperkom/Łukom lub 2.5 pocisków za każdy poziom modyfikacji Mutatora.
  • Szabrowanie amunicji snajperskiej zwiększa zdobywaną amunicję do snajperek oraz łuków.
  • Amunicja snajperska jest najrzadziej spotykanym typem amunicji.

UniwersalnaEdytuj

AmunicjaOmni
  • Odnowi amunicję każdego typu broni palnej.
  • Ten typ amunicji jest dostępny tylko w misjach Konklawe, Arenie oraz w Symulakrcie.