Ambulas jest bossem corpus z planety Pluton. Znaleźć go można w misji pokonaniu go otrzymać możemy części do warframe Trinity. Istnieje szansa na wypadnięcie z jego ciała zasobu morfyt.

Wygląd i zachowanieEdytuj

Ambulas jest małą, czarna jednostką MOA. Mimo że MOA wygląda nijako, jest on niezwykle szybki i posiada ciekawe, różnorodne zdolności.

Ma dość nieprzyjemy karabin maszynowy, który zadaje dość wysokie obrażenia, 35 za strzał. Pojedyńczy strzał jest niegroźny dla większości graczy, lecz kiedy strzela ciągłą serią jest w stanie powalić przeciwnika. Ma on też atak polegający na tupnięciu- w przeciwieństwie do innych przeciwników jego tupnięcie nie tworzy fali uderzeniowej a okrąg ognia. Okrąg ognia zadaje przeogromne  obrażenia w wysokości 700dmg każdemu graczowi, który znalazł się w zasięgu umiejętności. Jego kolejną zdolnością jest kopnięcie, które powala gracza na ziemię. Ostatnia jego umiejętność jest podobna do przyciągnięcia Mag: będzie on używać tego często z połaczeniem kregu ognia lub kopnięcia.

Jego defensywa składa się z tarcz z dość umiarkowaną regeneracją, oraz przyzwoitego poziomu zdrowia.

Nadajnik Naw AnimoEdytuj

Stawienie czoła Ambulasowi na Hadesie (Pluton) wymaga 20 Nadajników Naw Animo. Po pomyślnym ukończeniu misji 10 z nich zostanie nam zwróconych.

Same Nadajniki otrzymujemy po pokonaniu prototypu Ambulasa, który pojawia się na otwartych przestrzeniach map Corpus (Lodowa Planeta Corpus czy Posterunek Corpus) - zostaje on zrzucony ze statku. Statki te pojawiają się w odstępach od 3 do 5 minut, więc bezkresne misje są najlepszym wyborem, aby zebrać ich największą ilość w jak najkrótszym czasie. W misjach Obrony, takich jak Zewnętrzny Terminus, statek pojawi się po 1 fali, co każde 2 minuty i 30 sekund, co sprawia, że ta misja jest jedną z najlepszych opcji.

Kolejną dobrą do zdobycia Nadajników misją jest Regna, misja Ratunku na Plutonie. Bardzo często misja rozpocznie się na otwartym polu - jeśli tak się nie stanie, anuluj misję i wejdź w nią ponownie. Gdy już zaczniesz na zewnątrz, pobiegaj w kółko i zaczekaj na pojawienie się statku, spójrz na jego podwozie, aby sprawdzić, czy jest widoczny Ambulas. Jeśli go nie będzie, ponownie anuluj misję i powtórz czynność. Kiedy pomyślnie zhakujesz Ambulasa i zabierzesz jego Nadajniki, szybko zakończ misję. Limitem jest zdobycie 5 Nadajników za każde poświęcone 3-4 minuty, więc to od gracza zależy, którą metodę uważa za bardziej efektywną.