FANDOM

Aktualizacja 20

Aktualizacja 20

24.03.2017 r. Post na oficjalnym forum w języku polskim

Aktualizacja 20: Hymn Octavii

Nowe Zadanie: Hymn Ocatavii

Nowe zadanie - dostępne na Przekaźniku - wciągnie Cię w intrygę związaną z dziwnym i roztargnionym Cefalonem Suda, wymagającym rozpatrzenia. Dowiedz się, co ją nęka zanim jej baza danych zostanie przymusowo spłukana. Uważaj Tenno, wiedza jest czasem niebezpiecznym narzędziem.

Znajdziesz Cefelona Suda w Przekaźniku. Potrzebujesz zakończysz Zadanie: Drugi Sen, aby rozpocząć nową przygodę.

Zadanie: Hymn Ocatavii można powtórzyć dowolnie, poprzez Kodeks > Opcja: Wykonaj Ponownie.

Nowa Warframe: Octavia

Nowa przebojowa wojowniczka Lotus, Octavia, wkracza w string z nowym rytmem. Ocatvia jest natychmiastowo dostępna z Rynku Gry, albo za zakończenie Zadania Hymn Octatvii. Poszczególne schematy części tej postaci można znaleźć w tych miejscach: •*Za przeciwstawienie się Pladze: Rotacja B podczas Przetrwania we Wraku Orokin. •*Za wykonanie Utworu – Rozwiązanie łamigłówki związanej z utworem Octavii na Lua. Rozwiązanie łamigłówki udostępni skarb ze schematem części Octavii. (Notka: Misja Obrony Mobilnej na Lua, nie zawiera łamigłówki.) •*Oraz, za przeszukanie ukrytych pojemników w posterunku Lua – misja Eksterminacji.

Oto unikatowe melodyczne moce Octavii:

Werble (Perkusja): Rytmiczne tony zadają obrażenia pobliskim przeciwnikom i ściągają ich ostrzał. Obrażenia zadane Werblami zwiększają jego skuteczność.

Rezonator (Bas): Wypuszcza toczącą się kulę, która mami przeciwników, by za nią podążali. W połączeniu z Werblami tworzy toczącą się akustyczną destrukcję.

Metronom (Melodia): Przyznaje wzmocnienia tym, którzy wykonują określone czynności w rytm muzyki Octavii. Zgrane skoki zapewniają wzmocnienia prędkości Vivace. Kucanie w rytmie utworu zapewni wzmocnienie ukrycia Nokturn. Ostrzał zgodny z rytmem zapewni wzmocnienie wielostrzału Opery. Zgrane czasowo zamachy bronią białą zapewnią wzmocnienie obrażeń Forte.

Amp: Źródłem mocy są poziomy decybeli dźwięku z otoczenia. Używane, by wzmocnić zadawane obrażenia dla Octavii i jej sojuszników. Podwaja zadawane obrażenia pobliskim Werblom.

Mandakordium

Moce Ocatavii wzmacnia Mandakordium - wyśmienity instrument do miksowania melodii, basu, oraz perkusji. Pozwala on także na tworzenie swojej własnej, płynnej i zabójczej harmonii. Aby stworzyć własny utwór, wejdź w Arsenał > Wygląd > wybierz Mandakordium.

 Hide contents

Mandakordium – Samouczek

Samouczek używa instrumenty Adau, które są dostępne jako domyślne instrumenty Mandakordium. Obecne są jeszcze 4 inne instrumenty, dostępne na Rynku do kupna za platynę:

•*Instrumenty Alfa. •*Instrumenty Beta. •*Instrumenty Druk. •*Instrumenty Gamma.

Każdy instrument jest w tonacji D-moll, więc jeśli czujesz zapał muzyczny spróbuj użyć wiele instrumentów do stworzenia unikatowych utworów.

Mandakordium posiada 4 sekwencje, oznaczone numerami 1, 2, 3 i 4 (widocznymi w na tle każdej z sekwencji). Wpisanie jednej nuty w pierwszym wolnym gnieździe sekwencji, tworzy pełną nutę. Każda z sekwencji jest podzielona na ćwiartki, które są oznaczone szarymi pionowymi liniami. Odtwarzanie utworu jest ustawione na 120 gniazd na minutę, co oznacza, że każda sekwencja trwa dwie sekundy, a każde gniazdo jest nutą szesnastkową (trwającą jedną szesnastą sekundy).

1. Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić jest użycie przycisku “Wyczyść nuty” w menu Mandakordium. Opcja ta wyczyści planszę przygotowując ją do komponowania własnej muzyki. Możesz łatwo zapętlić pierwszy pasek w celu ustalenia rytmu.

Najszybszą metodą do rozpoczęcia przygody z komponowaniem jest wprowadzenie do utworu perkusji! Używając instrumentów Adau, umieść bęben w pierwszym gnieździe każdej ćwiartki na zewnętrznym pierścieniu, następnie drugi bęben umieść w pierwszym gnieździe drugiego paska, a trzeci bęben w co trzecim gnieździe trzeciego paska:

2. Sekcja basowa instrumentów Adau, oznaczona kolorem niebieskim, została nagrana z prawdziwych instrumentów strunowych oraz mosiężnych i drewnianych instrumentów dętych. Spróbuj umieścić dźwięk w pierwszym gnieździe na pierwszej i drugiej ćwiartce, jak najbardziej oddalone od zewnętrznego pierścienia. Dla zabawy spróbuj kliknąć na kilka wolnych gniazd:

Powinieneś zauważyć, że wysokość dźwięku rośnie im bliżej jest umieszczony zewnętrznego pierścienia Mandakordium. Każdy instrument działa tak samo, dzięki czemu różne instrumenty mogą brzmieć w tej samej tonacji.

3. Sekcja melodyjna instrumentów Adau jest jest chórem specjalnie nagranym na potrzeby Aktualizacji 20: Hymn Octavii. Spróbuj umieścić nuty z kategorii melodyjnej w pierwszej ćwiartce pierwszego paska i w czwartej ćwiartce tak jak na obrazku:

Możesz również stworzyć akord ustawiając nuty razem w tym samej ćwiartce!

4. Możesz łatwo skopiować utworzony wzór uzywająć opcji “Skopiuj nuty” w menu. Przewiń do trzech innych pasków używając środkowy pierścień i rozmieść swoje nuty w różnym układzie, żeby uzyskać różnorodność swojej kompozycji. Eksperymentuj w usuwaniem lub dodawaniem dźwięków pomiędzy innymi. Spróbuj przemieścić nuty melodyjne dookoła wzoru, co rozwinie przedstawienie Mandakordium

5. Wymieszaj! Teraz jesteś gotowy, żeby dodać inne instrumenty do swojej kompozycji. Możesz tego dokonać klikając na instrumenty w prawym górnym rogu ekranu. Przejrzyj dźwięki każdego instrumentu by wybrać te, które Cię interesują.

6. Chcesz stworzyć muzykę do tańca? Załaduj instrumenty Beta i ułóż bębny basowe tak, żeby grały one w każdej ćwiartce wraz z werblem umieszczonym na drugiej i czwartej ćwiartce. Dla efektu końcowego dodaj talerze co ósmą pozycję:

7. Zostaje Ci już tylko wprowadzić nuty basowe do każdej ćwiartki i trochę nut melodyjnych:

Porady końcowe: •*Próbuj utrzymywać tą samą perkusję przez całą kompozycję. •*Rozpocznij od grania niskich nut dla sekcji Basowej w pierwszej linii i dopiero wtedy zwiększaj tonację w każdej kolejnej linii. Rób tak samo z sekcją Melodyjną. Kluczem do uzyskania dobrych rezultatów jest stopniowe zmienianie nut tak, żeby grały od paska do paska. •*Jest limit nut w kompozycji: o*Można umieścić maksymalnie 16 nut basowych na kompozycję. o*Można umieścić maksymalnie 16 nut melodyjnych na kompozycję. o*Można umieścić maksymalnie 26 nut perkusyjnych na kompozycję. •*Używaj “Regulatora głośności” do dostosowania głośności każdego utworu. •*Używaj przełączania opcji “Izolacja ścieżki” dla każdego utworu. •*Używaj “Przeładuj” do przywracania zmian do zapisanego stanu. •*Nie zapomnij zapisać swoją kompozycję w miejsca na piosenki. Możesz zapisać do 5 utworów! •*Używaj “Załaduj utwór” do wybrania jednej ze swoich kompozycji lub jedną z domyślnych piosenek, żeby załadować ją do Mandakordium.

Fotobudka

Wykonaj zdjęcie ulubionej postaci, odzianej w barwny krzyk stylowy używając Fotobudkę. Zagłęb się w wiele dostępnych narzędzi, filtrów i efektów specjalnych, aby stworzyć idealną scenę. Wybierz ulubione miejsce, rozstaw wroga, przyspiesz lub zwolnij klatki animacji i zmień aspekty otoczenia, aby złapać wszystko co trzeba w ramce.

Nowa Broń

Tenora: strzelba automatyczna z opcją modyfikacji szybkość wystrzału oraz celności im dłużej trzymany jest jej spust – słynna z koszenia oddziałów wroga.

Pandero: Półautomatyczny pistolet, z alternatywnym trybem wystrzału serii pocisków.

Nowa Personalizacja

Syandana Mucusk: Koścista kończyna, z której wyrastają, żmijowate, mięsiste zainfekowane macki. Alt. Hełm Macak: Alternatywny hełm dla Wukonga. Alt. Hełm Cadenza: Alternatywny hełm dla Octavii. Zbroja Myrdin dla Kavatów: Czarująca zbroja dla twojego towarzysza.

CzYM jest ta KReaTuRA buszująca po Lądowniku!? Kto wpuścił tego zniekształconego osobnika w statek!? Zabić go OG-chwila, to nowo odziany Taran Helminth!

Nowy wygląd i nowe zachowanie:

Ssawka: Taran Helminth uderza we wroga macką w okolicy 15 m, odrzucając i raniąc go 25 jednostek obrażeń. Trat: Taran Helminth szarżuje na wroga, zdając obrażenia wszystkim na jego drodze.

Nowy Status dla Rynsztunku

Dodano wyświetlacz alternatywnego ostrzału: każda broń z możliwością alternatywnego ostrzału, ujawni statystykę tego trybu w Arsenale. •*Podstawowa Broń: Buzlok, Ferrox, Harpak, Hind, Mutalist Quanta, Penthera, Paracyst, Penta, Quanta (Vandal), Stradavar, Tenora i Zarr. •*Boczna Broń: Azima, Euphona Prime, Kulstar, Pandero i Szpony.

Nowe Gesty

Udostępniamy nowe Narty: •*Narta Glissade •*Narta Maestro •*Narta Poise •*Narta Tempo

• Narta Pendulum

Dedykowane Rejony Muzyczne

Jeśli pragniesz pochwalić się Swoim utworem muzycznym, wpadnij w Przekaźnik lub Bazar Maroo wraz z Ocatvią, wybierz idiom i zacznij rozgrzewać parkiet w rejonach z poniższym znakiem: Co słuchasz i w jaki sposób tańczysz w Dojo, pozostaje w Dojo. Macie dowolną rankę, co do stylu i poziomu decybeli waszych kompozycji w klanie.

Uporządkowanie: •*Dodano datę zapisu do Listy Liderów Prób. •*Naprawiono także Listę Liderów Prośby Jordasa oraz Prawa Pomsty. •*Dodano nazwę/deskrypcję do przedmiotów znajdujących się w Ekwipunku (Q). •*Ulepszono sensytywność suwaków w Opcjach. •*Dodano suwak w okienko dłuższych deskrypcji mocy. •*Dodano Rzeźbę Ayatan Anasa do Kodeksu. •*Dodano opcję sortowania posiadanych Soczewek. •*Dodano Nową Rzeźbę Ayatan: Valana Ayatan. •*Aby uniknąć problemy z wydajnością, dodano krótkie opóźnienie po każdej eksplozji pocisków wystrzelonych bronią z alternatywnym trybem wystrzału: Simulor, Penta, itd. •*Dodano graficzny indykator do przedmiotów, którymi nie można handlować. •*DX11: o*Poprawiono odświeżenie rozdzielczości po powiększeniu okienka ekranu. o*Okienko gry będzie teraz pamiętało rozdzielczości używanego monitora.

Poprawka interfejsu gry w trybie 4K

Poprawiono płynność interfejsu gry dla graczy grających w rozdzielczości 3840 x 2160 (4K), więcej detali poda wam [DE]Pablo

Dodano opcję spersonalizowania nazw konfiguracji ekwipunku Nie będzie więcej nazw wyposażenia, jak ‘Config A’, itd. Możecie teraz spersonalizować nazwę konfiguracji ekwipunku.

Poprawki & Nowości •*Poprawiono wskaźnik pozostałych/ukrytych skrzynek w planszach z ukrytymi skarbami. •*Można teraz kupić wiele towarów naraz od Syndykatów/Baro. •*Można teraz sprzedać zestaw posiadanych Części Prime jednym zamachem, używać środkowego przycisku myszki. •*Dodano Zakładkę Badań w Profil Klanowy. •*Rekrutujące osoby mogą teraz podlinkować ich Klan w Zakładce Rekrutacji – I TYLKO W ZAKŁADCE REKRUTACJI! •*Można teraz zmieniać ekwipunek z Mapy Solarnej. •*Oznaczono testy Mistrzostwa, odpowiednim numerkiem, podczas próby kwalifikacji w Sanktuarium. •*Ulepszono grafikę zakładki Znajomych wraz z Interfejsem Klanowym. •*Dodano Wyszukiwarkę oraz nową kategorię ‘Wszystko’ w interfejs Ekwipunku. •*Poprawiono interfejs handlowy: o*Zanim zgodzisz się wymienić część, interfejs wyświetli Ci wiadomość, czym handlujesz wraz z kosztem wymienianej część: „Wymieniasz [!] za [!]?” + przycisk konfirmacji. o*Można teraz nacisnąć oferowaną część podczas wymiany, aby lepiej przejrzeć, co znajduje się na taśmociągu. Utwory Octavii, zagrają kawałek oferowanej kompozycji. o*Poprawiono odczyt oferowanej części. •*Wpisanie komendy /join [ksywa gracza] w czat, przemieści Cię w lobby gracza, jeśli jest on/ona w trybie wieloosobowym.

Zmiany: Dojo

Hostowanie Dojo jest teraz odwzorowane na systemie Przekaźników.

Aby zmniejszyć problemy z połączeniem/migracją, sesja Dojo nie będzie oparta na metodzie Host-Klient. Zaproszony gracz/e pozostaną w Dojo nawet, jeśli ich przewodnik opuści Dojo.

W związku z wydajnością, Ty oraz 49 innych graczy może być aktywnych w Dojo zanim oprogramowanie rozdwoi sesję – wykonanie projektów/zmiany w Dojo będzie nadal natychmiastowe. Hostowanie Dojo nie będzie zależne od uprawnień graczy, członkowie Dojo będą mogli teraz dowolnie wchodzić w ich sanktum.

Gracze mogą teraz dowolnie uaktywnić Handel w Dojo (bez Stoiska), podobnie jak w Bazarze Maroo. Handel jest teraz możliwy w Pokoju Pojedynkowym, ale tylko, jeśli nikt w nim nie walczy.

Zmiany: Interfejs Rangi Mistrzowskiej

Wstawiono nowy Ekran informacyjny, który wskaże aktualnie dostępną kwalifikację do podwyższenia Rangi Mistrzowskiej. Zanim zaczniesz test, interfejs określi także, który Test próbujesz wykonać wraz z nagrodami za pomyślne zakończenie testu.

Nowość: Wzniesienie Rangi Klanu

Poziom Klanowy: Klan będzie teraz zaliczał Biegłość (związaną tylko z klanem) w zależności od wykonania specyficznych w nim czynów: •*Za pierwsza budowę Wyroczni, Bio. Lab., Chem. Lab., Ener. Lab., Tenno Lab., Orokin Lab., Pokoju Pojedynków i Toru Przeszkód. •*Za pierwsza budowę Punktu Handlowego, Skarbca oraz Świątyni. •*Za zakończenie Badań Klanowych.

Ilość wynagrodzonej Biegłości za wykonanie budowli znajdziecie w wykazie dostępnych wam budowli/badań. Dodano także wskaźnik aktywnych badań w nowej zakładce.

Jeśli strwożyłeś już wymagane pomieszczenia, Klan natychmiastowo otrzyma odpowiednią ilość Biegłości do puli.

Jeśli Twój klan zdobył odpowiednią ilość Biegłości, będziesz mógł wykonać Ceremonię Wzniesienia! Aby rozpocząć Wzniesienie dotknij nową dekorację zwaną Ołtarzem Wzniesienia, który pojawi sie, jeśli Klan zdobył odpowiednią ilość Biegłości. W zależności od poziomu Klanu, odpowiednia ilość graczy musi wziąć udział w Wzniesieniu (w dowolnym czasie). •*Duch: 1 •*Cień: 5 •*Burza: 15 •*Góra: 30 •*Księżyc: 50

Gracze którzy wzięli udział w Wzniesieniu, natychmiastowo otrzymają Endo; gracze którzy nie wzięli udziału, mogą nadal otrzymać Endo do trzech dni po zakończeniu ceremonii.

Dodano także wskaźnik Hierarchii Klanowej. Powyższe zmiany Klanowe to podkład, nad którym wybudujemy więcej zmian/poprawek w przyszłości. Spokojna głowa, Tenno!

Zmiany/Nowości: Corpus

Załoganci Snajper mogą teraz rozsiewać mini-roboty zwane Ratel. Te szybko poruszające się istoty technologiczne, mogą obezwładnić nawet najsilniejszych Tenno w składzie – dezaktywuj je znajdując Załoganta! Zwiększono ilość tworzenia Załogantów Snajper w misjach z frakcją Corpus. Zmniejszono ilość tworzenia Wyczerpujących ‘Bombowców’ Ospray w planszach Corpus.

Niwelujące Jednostki

Miłośnicy Snajperek i Łuków, coś dla was: Nowe podejście do anihilacji Niwelujących Jednostek! Wróg Niwelujący aktywuje teraz drony, które będą kręciły się w powietrzu i zmieniały rozmiar, rozrost, oraz moc, kuli obezwładniającej. •*Wróg Niwelujący natychmiast uaktywni drona, kiedy Cię wykryje. •*Jeśli dron uderzy w sufit planszy, obniży się, zmieniając rozmiar bańki. •*Przebicie bańki spowoduje powrót drona w plecak sterownika, na krótki czas. •*Zabicie drona, rozerwie bańkę; Wróg Niwelujący nie będzie mógł już uaktywnić bańkę. •*Życie drona skaluje z rangą wroga. •*Zabicie sterownika z ukrycia nie zwiększy już błędnie rozmiaru bańki.

Zmiany: Panel Zdarzeń Światowych

Aby nie mieszać zbytnio w głowie, Panel Zdarzeń Światowych ujawni tylko poprzednio wykonane misje oraz wymagania, związane z aktualnym progresem gracza w grze. Detale: •*Aktywne Alarmy będą widoczne tylko jeśli znajdują się na odblokowanych planetach. •*Aktywne Inwazje będą widoczne tylko jeśli znajdują się na odblokowanych planetach. •*Działania Zaczepne (Sorties), będą widoczne tylko jeśli gracz zakończył Zadanie: Wewnętrzna Wojna. •*Dziennie Misje Syndykatowe, będą widoczne tylko jeśli gracz znajduje się w Syndykacie. •*Rwy Pustki pojawią się tylko jeśli gracz posiada Relikt.

Ponowne spojrzenie na Limbo:

Limbo jest typem Warframe, który posiada najbardziej skomplikowany wachlarz umiejętności. Kiedy ktoś zapanuje nad jego możliwościami, staje się niepowstrzymaną siłą, manipulującą Szczeliną wedle własnej woli. Co prawda wielu stało się mistrzami w posługiwaniu się Limbo, jednak panował ogólny konsensus, że należy ponownie mu się przyjrzeć, tak aby gra nim przynosiła większą satysfakcję.

Wraz z tą aktualizacją, Limbo otrzymał następujące zmiany:

Umiejętność Pasywna: Podczas pobytu w Szczelinie, Limbo otrzymuje niewielką regenerację Energii. Dodatkowo wrogowie zabici w Szczelinie daję Limbo dodatkowe 10 jednostek energii.

Wejście w Szczelinę: Umiejętność aktywowana poprzez odpowiedni ruch: Limbo przemieszcza się pomiędzy dwoma płaszczyznami egzystencji bez kosztu energetycznego. Szybkie wciśnięcie klawisza turlania (domyślnie Shift) spowoduje przeniesienie Limbo pomiędzy płaszczyzną Materialną a Szczeliną. Przejście w Szczelinę pozostawia za Limbo portal (na czas około 5s), który jego sojusznicy mogą wykorzystać do przekroczenia bariery wymiarowej.

1: Wygnanie: Wyślij wrogów i Sojuszników znajdujących się w niewielkiej od siebie odległości na pewien czas do Szczeliny (lub ich z niej wyrzuć). Limbo musi się znajdować dokładnie w tej samej płaszczyźnie rzeczywistości, aby moc zadziałała. Dla przykładu, Limbo musi być w wymiarze Rzeczywistym aby móc Wygnać cele rzeczywistego wymiaru do Szczeliny (i na odwrót). Wygnani wrogowie otrzymają obrażenia podczas aktywacji umiejętności, oraz zostaną powaleni na krótki okres czasu.

2: Staza: Zatrzymaj Wygnanych wrogów w miejscu, umieszczając ich na pewien okres czasu w Stazie. Włącz umiejętność, przejdź do Szczeliny i strategicznie rozmieść wystrzelone pociski dookoła wrogów będący pod wpływem Stazy. Pociski pozostaną w zawieszeniu do momentu aż czas Stazy się skończy; umiejętność zostanie wyłączona; lub limit 300 pocisków zostanie osiągnięty - w momencie nastąpienia któregoś z tych zdarzeń, rozmieszczone przez Ciebie pociski zostaną natychmiast wystrzelone w swoje cele.(edited)

3: Przebicie Szczeliny: Energia pustki przepływa przez Limbo do Szczeliny, ładując wrogów znajdujących się w Szczelinie. Jeśli naładowani wrogowie zostaną zabici w Szczelinie, wybuchną energią Pustki (Piorun Pustki) rażąc pobliskich wrogów w płaszczyźnie Materialnej. Naładowani wrogowie, którzy przejdą do płaszczyzny Materialnej, otrzymają obrażenia i stworzą mini Kataklizm (wielkości około 1/4 Kataklizmu Limbo).

4: Kataklizm: Łączy Szczelinę z płaszczyzną Materialną - Kataklizm tworzy kulę energii Pustki, która przenosi wszystkich wrogów w jej zasięgu do Szczeliny. Podczas jej aktywacji i dezaktywacji (zapadnięcie szczeliny), wrogowie potykają się i otrzymują obrażenia. Ostateczne zapadnięcie się Szczeliny zadaje obrażenia wrogom zarówno na płaszczyźnie Materialnej i tym w Szczelinie, jak również skaluję się na bazie życia i tarcz WSZYSTKICH przebywających w Szczelinie wrogów.

Dodatkowe zmiany: Obiekty istotne dla misji, takie jak Nośniki Danych, mogą być przenoszone do i ze Szczeliny. ALE! Nie upuść tych przedmiotów w Szczelinie, ponieważ można je podnieść tylko w płaszczyźnie Materialnej. Sojusznicy wewnątrz kuli Kataklizmu mogą teraz podnosić łup upuszczony przez wroga, oraz przedmioty istotne dla misji. Efekty graficzne zostały delikatnie przytłumione dla graczy znajdujących się w Szczelinie.

Przegląd broni: Ulepszenia i Osłabienia

Podczas, gdy zbliżamy się do oszałamiające liczby 300 broni (wliczając ich warianty), zadanie balansowania staje się coraz trudniejsze. W swej istocie Warframe jest grą kooperacyjną; posiadanie potężnych narzędzi jest dobrodziejstwem dla drużyny niżeli niedogodnością. Jednakże jest kilka broni, które mają zbyt dominujący efekt na misjach, gdzie kooperacja schodzi na boczny tor, czyniąc je misjami jednoosobowymi. Oprócz garstki dominujących broni są jeszcze takie, które zostały przeoczone.

Przyjrzeliśmy się naszemu Arsenałowi i skorygowaliśmy wiele broni - głównie broni głównych tym razem. Wszystko poniżej jest zastrzeżone do zmian. To jest nasz obecny plan i daje Tobie świetne rozeznanie w tym co chcemy wprowadzić w następnej wielkiej aktualizacji!

Poprawiliśmy 10 niedostatecznie dobrych broni, które posiadają unikalną mechanikę, która bywa pomijana ze względu na słabe statystyki.

Miter Miter jest jednym z najstarszych przykładów pomysłu mordercy z nieciekawym efektem. Nadchodząca aktualizacja wprowadzi następujące poprawki: •*Zwiększenie szansy rozczłonkowania podczas zabójstwa. •*Zwiększona szybkość poruszania się pocisków. •*Czas ładowania strzału jest zmniejszony o połowę. •*Szansa na obrażenia krytyczne wyniesie 5% dla szybkiego strzału. •*Szansa na obrażenia krytyczne wyniesie 10% dla ładowanego strzału. •*Wymagania zostaną zwiększone do 6 Rangi Mistrzowskiej.

Harpak Statystyki Harpaka aktualnie może nie są najgorsze, ale odkąd jest pomijany, otrzyma on teraz trochę więcej miłości. •*Odrzut został zredukowany dla podstawowego strzału. •*Alternatywny strzał od teraz nie posiada czasu ładowania - harpun zostanie wystrzelony natychmiast. •*Szansa na obrażenia krytyczne wzrosła do 20%. •*Zwiększono zasięg alternatywnego strzału z 15 metrów na 40 metrów. •*Zwiększono prędkość pocisku z alternatywnego strzału i zaktualizowano efekty graficzne.

Hind Hind posiada wiele przezwisk ze wszystkich broni podstawowych (Bagieta, itd.), ale nie tak wiele użyć. •*Dodaliśmy alternatywny tryb w postaci półautomatycznego jednopociskowego strzału, który ma zwiększone obrażenia, szanse na obrażenia krytyczne i szansę na status.

Panthera Jak Miter, Pantera również jest pomysłem mordercy z nieciekawym efektem. Dokonaliśmy paru poprawek. •*Podstawowy strzał został zamieniony na tryb automatyczny. •*Zwiększono szybkość strzału. •*Szansa na status w podstawowym strzale została zwiększona do 20%. •*Szansa na krytyczne obrażenia w podstawowym strzale wynosi teraz 10%. •*Mnożnik obrażeń krytycznych wynosi teraz 2x. •*Zużywana amunicja została zredukowana do jednego pocisku. •*Tryb alternatywny posiada teraz 35% szansy na status. •*Szansa na obrażenia krytyczne w trybie alternatywnym wynosi 25%. •*Wymagania zostały podniesione do 7 Rangi Mistrzowskiej.

Paracyst Paracyst jest jedną z wielu mrożących krew w żyłach broni w arsenale, które posiadają prawdziwy motyw plagi. •*Obrażenia podstawowego strzału zostały zwiększone o 5. •*Zaktualizowano efekty graficzne pocisków z podstawowego strzału. •*Zwiększono zasięg alternatywnego trybu pętania do 50 metrów. •*Szansa na status w trybie podstawowym i alternatywnym została zwiększona do 30%. •*Szansa na obrażenia krytyczne podstawowego strzału zostały zwiększone do 10%. •*Wymagania zostały podniesione do 5 Rangi Mistrzowskiej.

Mutalist Quanta Jedna z bardziej abstrakcyjnych broni, które używają alternatywnego strzału, Mutalist Quanta rozczarowuje wielu graczy od kiedy została wydana. •*Mutalist Quanta otrzymuje więcej zmian mechaniki w przeciwieństwie do zmian statystyk. •*Broń otrzyma alternatywny strzał, który kumuluje się jak w Simulorze, tworząc wielką kulę plagi, którą możesz strzelić by uzyskać dodatkową przewagę.

Buzlok Buzlok i jego mechanizm naprowadzania celu był używany dla wielu kreatywnych celów, ale ostatecznie ta broń bywa pomijana. •*Wymagana amunicja dla drugiego namierzenia została zredukowana do 2. •*Rozkład obrażeń fizycznych został zmieniony na 50% Miażdżących, 40% Przebijających i 10% Tnących. •*Obrażenia zostały zwiększone z 45 na 60. •*Szansa na obrażenia krytyczne została zwiększona do 15%. •*Mnożnik obrażeń krytycznych został zwiększony do 2.5x. •*Szybkość poruszania się nadajnika sygnału naprowadzającego została zwiększona. •*Nadajnik sygnału naprowadzającego będzie mógł zostać przyczepiony do NPC i postaci. •*Szansa na obrażenia krytyczne została zwiększona o 50% na celu z przyczepionym do niego nadajnikiem naprowadzającym. •*Pojemność magazynku została zredukowana do 50. •*Wymagania zostały zwiększone do 9 Rangi Mistrzowskiej.

Glaxion Broń o lodowym promieniu: Glaxion. Prawdopodobnie jeden z najbardziej ekscytujących broni do wyobrażenia z walce. •*Obrażenia od zimna zostały zwiększone z 250 na 333. •*Szybkostrzelność została obniżona (ze względu na tempo zużywania amunicji). •*Zwiększono celność Glaxiona. •*Zmniejszono zasięg z 30 metrów na 24 metry.

Ogris Ogris doczekał się wizualnych poprawek i nadszedł czas na poprawę jego statystyk. Dla wielu był pierwszą wyrzutnią - Czy chcielibyście dać mu drugą szansę? •*Szybkość lotu pocisków została zwiększona. •*Szansa na status została zwiększona do 35%. •*Czas ładowania strzału został zmniejszony. •*Bezpośrednie obrażenie miażdżace pocisku zostało zmniejszone do 100. •*Obrażenia obszarowe zostały zwiększone do 600. •*Zasięg obrażeń obszarowych został zwiększony do 6 metrów. •*Wymagania zostały podniesione do 8 Rangi Mistrzowskiej.

Attica Attica miała swój debiut wśród podstawowych broni jako automatyczna kusza! Ponownie zbadaliśmy broń by zapewnić jej powrót w świetle reflektorów Arsenału! •*Odrzut broni został zredukowany. •*Szybkostrzelność broni została zwiększona. •*Szybkość poruszania się bełtów została zwiększona. •*Szansa na krytyczne obrażenia wzrosła do 25%. •*Mnożnik krytycznych obrażeń został zwiększony do 2x. •*Pojemność magazynku została zwiększona do 20.

Osłabiliśmy 3 bronie (i 1 wariant), które zakłócają kooperację i tempo rozgrywki dla większości grup:

Tonkor Mechanika skakania z użyciem pocisków wybuchowych była długo przestarzała od kiedy wprowadziliśmy skok balistyczny. •*Od teraz Tonkor zadaje obrażenia użytkownikowi jak inne wyrzutnie. •*Trajektoria lotu granatów Tonkora teraz pojawia się po przytrzymaniu podstawowego strzału, a granaty wylecą dopiero po jego zwolnieniu. •*Granaty zaczną wybuchać po 3 sekundach od wypuszczenia zamiast po 5 - granaty będą eksplodować szybciej. •*Granaty odbijają się mniej i eksplodują wcześniej powodując częściej eksplozję tam, gdzie zostały wystrzelone. •*Szansa na obrażenia krytyczne została zmniejszona do 25%.

Simulor Wejście Simulora do Arsenału zostało jednym z bardziej unikalnych momentów w historii broni. To zawsze było trochę dziwne - kumulujące się razem kulki prowadziły do obu śmierci: biernej lub aktywnej. Kumulacje prowadziły do zadawania obrażeń, a w pełni skumulowana kula może być aktywowana za pomocą strzału alternatywnego w celu dodatkowej eksplozji. •*Szansa na status została zwiększona do 30%. •*Szansa na obrażenia krytyczne została zwiększona o 2%. •*Zasięg eksplozji (zależny od ilości ładunków w momencie czasowego ich wygaśnięcia lub manualnej detonacji) zwiększone z 0.5-2.8 na 1-6. •*Obrażenia od eksplozji zwiększone z 50 na 200. •*Obrażenia wywołane kumulacją mają zmniejszony zasięg z 3-8 na 1-3. •*Obrażenia wywołane kumulacją zostały zmniejszony ze 150-250 na 20-40. •*Maksymalna ilość pocisków do kumulacji została zmniejszona z 5 na 3. •*Pojemność amunicji została zmniejszona.

Simulor Synoid Biorąc pod uwagę, że Simulor był podstawową bronią Cefalońską, było łatwo przewidzieć, że Synoidowa wersja wejdzie do Arsenału. Jak jej podstawowy odpowiednik, było trochę dziwne - kumulujące się razem kulki prowadziły do obu śmierci: biernej lub aktywnej. Kumulacje prowadziły do zadawania obrażeń, a w pełni skumulowana kula może być aktywowana za pomocą strzału alternatywnego w celu dodatkowej eksplozji. •*Szansa na status została zwiększona do 35%. •*Szansa na obrażenia krytyczne została zwiększona o 5%. •*Zasięg eksplozji (zależny od ilości ładunków w momencie czasowego ich wygaśnięcia lub manualnej detonacji) zwiększone z 0.5-2.8 na 1-8. •*Obrażenia od eksplozji zwiększone z 50 na 250. •*Obrażenia wywołane kumulacją mają zmniejszony zasięg z 3-8 na 1-3. •*Obrażenia wywołane kumulacją zostały zmniejszony ze 150-250 na 20-40. •*Maksymalna ilość pocisków do kumulacji została zmniejszona z 5 na 3.

Boltace Telos Jedyną pozycją na liście wśród broni białych jest Boltace Telos. •*Ta broń dostanie trochę więcej zmian mechaniki, niżeli zmian liczbowych statystyk i będzie wypisana w krótkich detalach. •*Atak z poślizgu będzie tworzył wir, który oszałamia przeciwników i przyciągnie ich do Ciebie. •*Następny atak z poślizgu (po wirze) stworzy radiacyjny podmuch i odrzuci przeciwników z dala od Ciebie. •*“W tę i z powrotem” będzie miało czas odnowienia.

Jeśli zainwestowałeś jakąkolwiek Formę w osłabione bronie, po wyjściu aktualizacji dostaniesz wiadomość na Skrzynce Odbiorczej, generowaną przy zalogowaniu, która będzie zawierać 3-dniowy Wzmacniacz Biegłości i Paczkę Formy (zawierającą 3 Formy) do przekonfigurowania swoich broni zgodnie z potrzebami.

Jeżeli chodzi o jakikolwiek mod Riven, który masz lub poszukujesz dla jednej z wymienionych broni: Możesz spodziewać się małych zmian w statystykach. Bądź czujny na więcej informacji w notce aktualizacyjnej!

Dziękujemy Tenno - do zobaczenia wkrótce.

Zmiany Archwing i dodatki •*Jest opcja przełączenia jak chcesz latać archwingiem: tryb stary kontra nowy! Ta opcja pozwala graczom na zmianę między oryginalnym systemem sterowania Archwinga, który był wprowadzony, a nowym, który ostatnio dodaliśmy. Opcję możesz znaleźć w menu Ustawień w zakładce Kontrola > Archwing > Przełącz Eksperymentalne Latanie! •*Usunięto nieużywalne paczki z amunicją na misjach Archwing. •*Zwiększono obszar i szybkość wciągacza Archwinga.