Aktualizacja 17

Aktualizacja 17

31.06.2015 r. Post na oficjalnym forum w języku polskim

Aktualizacja 17: Echa Świadomych

YEJX6y8.jpg

Pędź przez pole bitwy z niegraniczoną zwinnością, aby szybko dojść do celu. Odwiedź nowe podwodne plansze używać Swojego Archwinga. Zacznij nowe Zadanie, aby odnaleźć nową Warframe: Equinox. Zobacz, co nowego w Konklawe Teshin'a, oraz dodaj nową broń i Mody do Swojego Arsenału!

Nowe Zadanie: Natah

Czy ten dziwny dron, który skanuje Tenno jest nowym produktem technologii Corpus, czy coś bardziej tajemniczego czyha na granicach Systemu Origin?

Co Potrzebujesz Wiedzieć

Dron będzie szwendał się po planszach i próbował zeskanować graczy z Mistrzowską Rangą 3 lub wyżej. Zadanie będzie uaktywnione, jeśli dron Cię zeskanuje. (Nie strzelaj w niego natychmiast, bo go spłoszysz!)

Nowa Warframe: Equinox

Tak jak dzień różni się od nocy, Equinox manifestuje kształt agresywny lub pomocny. Oto zdolności postaci Equinox:

• Moc 1 – Metamorfoza: przemienny kształt: Dzień lub Noc

o Dzień: Bonusowa modyfikacja obrażeń i prędkości.

o Noc: Bonusowa modyfikacja tarcz i pancerza.

• Moc 2 – Sen lub Wściekłość

o (Dzień) Wściekłość: Wróg znajdujący się w zasięgu mocy jest bardziej podatny na obrażenia.

o (Noc) Sen: Usypia wroga znajdującego się w zasięgu mocy.

• Moc 3 – Stłumienie lub Prowokacja

o (Dzień) Prowokacja: Zwiększa Siłę Mocy sojuszników znajdujących się w zasięgu mocy.

o (Noc) Stłumienie: Zmniejsza obrażenia spowodowane przez wrogów.

• Moc 4 – Uleczenie lub Okaleczenie

o (Dzień) Okaleczenie: Uszkodzi wroga rozrastającą tnącą falą, która powoduje stan wykrwawienia na każdym uszkodzonym wrogu.

o (Noc) Uleczenie: Zabijanie wrogów podczas trwania mocy ulecza Sojuszników.

Parkour 2.0 (manewry)

Całkowita przeróbka parkour’u Warframe, dramatycznie zmieni stylistykę poruszania się przez plansze, niezależnie od poprzednio wybranych/specyficznych broni lub animacji.

Nowy samouczek parkour’u 2.0 uaktywni się od razu po Aktualizacji, u każdego gracza po pierwszym zalogowaniu się w grę. Gracze mogą pominąć nowego samouczka, lub ponownie uaktywnić go w Kodeksie.

Parkour 2.0 wprowadzi następujące zmiany:

• Podwójny Skok: Gracze mogą teraz ponownie skoczyć w powietrzu od razu po pierwszym skoku, dotknięciu wroga, lub kontakcie z inną powierzchnią.

• Kręty Skok: Naciśnięcie przycisku ‘skoku’ podczas ślizgu, wzbije gracza w powietrze, tymczasowo zwiększając szybkość lotu. Kręty Skok może być używany, wraz z podwójnym skokiem, aby efektywnie zmienić kierunek lotu.

• Przyssawka: Naciśniecie ‘prawego przycisku myszki’ pozwoli graczom uchwycić powierzchnie, na ograniczony czas. Gracz będzie mógł strzelać wybraną bronią podczas trzymania się ściany.

• Krótki skok: Naciśnięcie przycisku ‘skoku’ podczas dotknięcia ścian uaktywni ‘królicze’ kicanie po ścianie. Zdolność może być użyta, aby wspiąć się po różnych powierzchniach – w nieskończoność.

• Precyzyjne Szybowanie: Naciśnięcie przycisku ‘nacelowania’ zwolni szybkość spadania i uaktywni mozolne szybowanie, które ułatwi precyzyjne celowanie we wroga.

• Liny: Naciśnięcie przycisku ‘X’ przy linie pozwoli graczowi wskoczyć na linę. Gracz będzie mógł teraz biegnąć po linie, lub na nią wskoczyć podczas wykonania podwójnego skoku.

• Usunięto Wytrzymałość.

• Blokowanie zneutralizuje teraz określną ilość obrażeń.

o Użycie Przewodzenia podczas blokowania zneutralizuje 100% obrażeń, oraz odbije określną ilość pocisków.

Co z moją Chromą!? (Oraz Ogólne Zmiany po Usunięciu Wytrzymałości.)

• Zaleta zielonej energii ulepszy teraz szybkość odłożenia/przeładowania broni zamiast ulepszania Wytrzymałości.

• Mody, które poprzednio ulepszały Wytrzymałości, przemienią się w poprawną ilość Rdzeni Fuzyjnych.

• Wszystkie Alternatywne Hełmy, które posiadały ulepszenia Wytrzymałości, otrzymają teraz inne bonusy:

o Hełm Arcane Chorus – Hełm Banshee, zwiększa Wydajność Mocy, zmniejszając czas Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki.

o Hełm Arcane Flux – Hełm Novy, zwiększa czas Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki, zmniejszając Życie.

o Hełm Arcane Storm – Hełm Volta, zwiększa Siłę Mocy, zmniejszając czas Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki.

o Hełm Arcane Gambit – Hełm Vaubana, zwiększa prędkość Krętego Skoku, zmniejszając Czas Mocy.

o Hełm Arcane Scorpion – Hełm Asha, zwiększa czas Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki, zmniejszając Wydajność Mocy.

o Hełm Arcane Menticide – Hełm Nyx, zwiększa prędkość Krętego Skoku, czerpiąc energię Tarcz.

Rozbudowa Plansz na Uranie

Dodano plansze Podwodnych Laboratoriów Grineer do Misji znajdujących się na Uranowych Węzłach. Rozbudowa będzie miała unikatowe misje, które pozwolą graczom uaktywnić tryb podwodnego Archwinga w trakcie rozgrywki, aby swobodnie poruszać się w niebezpiecznych zatopionych miejscach. Aby odwiedzić Podwodne Laboratoria, gracze muszą posiadać kompletnego Archwinga.

• Nowe Zwarcie z Tyl Regor’em

o Tyl Regor powrócił, silniejszy niż przedtem. Możesz znaleźć tego wybitnego zabijakę pod oceanem Tytania na Uranie!

Dodatkowe Gniazdo na Mody typu ‘Exilus’

Gniazdo Exilus będzie dostępne dla wszystkich Warframes’ów i doda miejsce na alternatywne mody, aby pomóc graczom lepiej rozwinąć zdolności ich ulubionych postaci. Odblokowanie gniazda Exilus udostępni miejsce na specyficznie Alternatywne Mody – oto mody dostępne do gniazda Exilus:

• Wybicie

• Poduszka Magnetyczna

• Pośpiech (hurra!)

• Amortyzacja

• Stabilna Postawa

• Wyczucie Wroga

• Ciężki Upadek

• Intruz

• Mistrz Złodziejski

• Awiator

• Złodziejski Zmysł

• Odwet

• Płaszcz Ciepła

Lista Alternatywnych Nowych Modów

• Silna Wola

• Strumień Ognia

• Mroźna Kąpiel

• Toksyczny Lot

• Zwinna Żabka

• Miażdżące Manewry

• Tnące Manewry

• Przebijające Manewry

Gniazdo Exilus może być kupione za 20 Platyn, albo odblokowane używając pewnej ‘części’, którą można nabyć u Cephalona Simaris podczas wykonywania Zadania Natah.

Nowy Wróg

Dodaliśmy nowych podwodnych wrogów do plansz na Uranie, aby urozmaicili waszą podwodną przygodę. Te nowe morskie jednostki władają identycznymi zdolnościami ich naziemnych duplikatów, znajdujących się w Emporium Grineer:

o Drekar Szturmowiec

o Drekar Elitarny Szturmowiec

o Drekar Skorpion

o Drekar Piechota

o Drekar Rzeźnik

o Drekar Hellion

o Drekar Balista

o Drekar Ciężkozbrojny

o Drekar Obdzieracz

• Unikatowy wróg czyhający w podwodnych planszach w trybie Archwing

o Draga – używa niebezpiecznej broni, która strzela harpunami.

o Darek Draga – Rozstawia atramentowe chmury.

o Szokujący Daga – Strzela paralizatorem.

o Sikula – Rozstawia Miny Wodne.

o Szalony Bombard: Mobilny Ciężkozbrojny.

o Blunt: Przenośna osłona.

o Rampart: Działko wyposażone w podwójne armatki.

Nowa Broń

KULSTAR – Rozpętaj piekielny deszcz pocisków tą przenośną wyrzutnią rakiet w formacie pistoletu bocznego.

HARPAK – Przybij wrogów do ściany, albo przyciągnij do siebie, używając tego karabinu harpunowego.

ACK & BRUNT – Tyl Regor uwielbia miażdżyć wrogów tym spersonalizowanym Toporem i Tarczą.

PODWÓJNA GRAKATA – Jeśli jedna Grakata nie wystarczy, sięgnij po drugą!

GRATTLER – Rozerwij wroga na strzępy strzelający wybuchowymi pociskami z tej dewastującej Archwingowej armaty.

Nowe Mody

Następujące mody mogą być stworzone transmutacją i są także dostępne w zestawie modów (Oprócz Małego Magazynka, jest to skażony mod):

Kleisty Pocisk: Wystrzelone granaty przykleją się do pierwszo dotkniętej powierzchni.

Gwałtowna Śmierć (tylko dla Sztyletów): Ataki z ukrycia są zawsze letalne.

Sejsmiczna Fala: Zwiększa zasięg fali po uderzeniu w glebę bronią białą o 50/100/150/200%

Wbudowana Detonacja: Latające ostrza mają 50/60/70% szansy, że wybuchną podczas uderzenia w cel.

Żywy Granat: Ciało wroga zabitego bronią laserową wybuchnie w powietrze, powodując 50/100/150/200/250/300 obrażeń, po zgonie.

Mały Magazynek: Zwiększa szybkość przeładowania, zmniejszając pojemność magazynka.

Silna Wola: Zwiększa prędkość Krętego Skoku, Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki.

Strumień Ognia: Zwiększa prędkość Krętego Skoku, Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki. Lądowanie na wrogu uaktywni Cieplne Obrażania.

Elektryczne Manewry: Zwiększa prędkość Krętego Skoku, Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki. Lądowanie na wrogu uaktywni Elektryczne Obrażania.

Mroźna Kąpiel: Zwiększa prędkość Krętego Skoku Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki. Lądowanie na wrogu uaktywni Lodowate Obrażania.

Toksyczny Lot: Zwiększa prędkość Krętego Skoku, Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki. Lądowanie na wrogu uaktywni Toksyczne Obrażania.

Miażdżące Manewry: Zwiększa prędkość Krętego Skoku, Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki. Lądowanie na wrogu uaktywni Miażdżące Obrażania.

Tnące Manewry: Zwiększa prędkość Krętego Skoku, Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki. Lądowanie na wrogu uaktywni Tnące Obrażania.

Przebijające Manewry: Zwiększa prędkość Krętego Skoku, Precyzyjnego Szybowania i Przyssawki. Lądowanie na wrogu uaktywni Przebijające Obrażania.

Zwinna Żabka: Dodaje 15% do Pewnego Celowania/Zwiększa Czas Przyssawki.

Przerażający Herold (Postawa do Miecza i Tarczy): Potężne uderzenia mieczem i tarczą.

Poprawki Niektórych Misji

Oto lista poprawek/zmian w niektórych rodzajach misji. Jeśli nie było specyficznie określone w punkcie, zmiany zostały wykonane na wszystkich planszach w misji.

Obrona Mobilna:

• Dodano więcej konsol do obrony.

• Czas na obronę konsoli będzie teraz skalowała wraz z poziomem trudności misji.

• Znajdziesz teraz 2-3 konsol w misji – totalny czas obrony został podzielony przez numer konsol znajdujących się w planszy.

• Stabilność konsol skaluje wraz z numerem dostępnych konsol w misji.

• Zmniejszono liczbę generowanych wrogów, którzy atakują konsolę.

Przechwycenie:

• Misje Przechwycenia mają teraz tylko jeden uciekający cel, który ma dłuższą drogę ucieczki.

• Uciekające jednostki posiadają teraz więcej życia oraz zdolności.

• Uciekające jednostki mogą teraz uaktywnić zamkniecie wrót, jeśli nie będzie żadnego gracza w pomieszczeniu z uciekinierem.

• Dodano nowych uciekinierów do trybu Przechwycenia.

Obrona:

• Fale wrogów nadejdą wpierw ze słabszymi jednostkami i zakończą się z ciężkozbrojnymi Eximus, aby lepiej zbalansować poziom trudność misji.

• Zwiększono ilość atakujących wrogów obecnych w pierwszych falach, zmniejszając ilość wrogów w późniejszych falach.

• Poprawiono różnorodność pojawiających się jednostek podczas obrony.

Sabotaż (Ziemia):

• Plansza ma teraz dwa cele: usuniecie toksycznego katalizatora (dodając antytoksynę) i uaktywnienie iniektora.

• Dodano nowe transmisje, aby lepiej wyjaśnić, co potrzeba wykonać podczas misji.

• Dodano nowy teren/rejon do planszy.

Nagroda Vora (Infiltracja):

• Zwiększono czas do wykonania misji.

• Infiltracja wymieni poprzednią misję Przejęcia w Samouczku.

• Dodano nowe audio/treść do transmisji podczas misji.

Nowe Zawartości dla Kubrowa

• Odziej Swojego Towarzysza w Zbroję – nareszcie! Gracze mogą teraz odziać Swojego Kubrowa nową dekoratywną zbroją. Zbroja może być odziana w Arsenale > Zakładka ‘Towarzysz’ > Wygląd.

o ZBROJA ROSTAM – Dekoratywna Zbroja dla Kubra.

o ZBROJA VALINN – Dekoratywna Zbroja dla Kubra.

• Kubrow Chesa: Nowa Rasa Kubrowa. Ten doskonale wytrenowany Kubrow, zawsze przyniesie odnalezione zawartości do jego właściciela

• Ulepszenie Modułu Inkubatora: Gracze mogą teraz ulepszyć ich Inkubator Genetyczny kupując Schemat Modułu Inkubatora na Rynku.

o Wybudzenie jest krótsze o 30 min i można je przyspieszyć, płacąc kredytami.

o Kuborwy są automatycznie wprowadzane w stazę, jeśli ich stan jest krytyczny.

o Zmniejsza czas inkubacji o jeden dzień

o Stabilizatory działają dwukrotnie dłużej

Usunięto Zestawy Profili Ikonowych

Usunięto zestawy profili z Rynku gry. Wszystkie Ikony Profilowe, które były częściom zestawu, mogą być teraz zakupione indywidualnie na Rynku. Posiadane zestawy profili nie będą usunięte.

Usunięto Ikony z Zestawów Mag Prime i Frost Prime i włożono je do Skarbca, aby może wydobyć je w przyszłości.

Dodatki i Zmiany w Konklawe

• Ulepszenia Handlu: Od teraz gracze będą widzieć powiadomienia kiedy zajdą zmiany w oknie Handlu oraz będzie wymagana ponowna akceptacja zmian, które zaszły w ofercie. Wymiana nie nastąpi dopóki gracze nie zaakceptują zmian, których dokonali.

• Nowe Akcesoria - Peleryny: Cztery Peleryny są już dostępne na Rynku! Peleryny znajdziesz w Arsenał - Dodatki - Syndany.

o IZVARA: Ekskluzywna część garderoby Tenno wybranych do ochrony Rady Egzekutorów Orokin

o NELUMBO: Noszona, aby uczcić godność Lotus.

o UDYAT: Płynąca jedwabna tkanina, ukoronowana gwiazdą.

o SZTANDAR POGROMCY: Znieważ Grineer drwiąc z ich własnego sztandaru.

• Od teraz każdy z graczy może włączyć lub wyłączyć widoczność schowanej broni

o Wszystkie bronie posiadają opcję ‘Widoczna kiedy odłożona’ dostępną w Wygląd > Fizyka > w Arsenale.

• Wprowadzono celowanie podczas 'alternatywnego strzału' broni! Od teraz gracze mogą celować bronią z alternatywną opcją strzału. Opcja ‘alternatywnego strzału’ została domyślnie ustawiona pod Kółeczkiem Myszy 3.

• Opcje Czatu: Od teraz gracze mogą włączyć, wyłączyć lub zmienić swoje domyślne ustawienia dla Kanałów Czatu Globalnego w menu Opcje.

• Od teraz gracze mogą zarządzać swoją ‘Listą Ignorowanych Graczy’ w Opcjach - Czatu.

• Destylator Arkanum: Gracze mogą usuwać Wzmocnienia Arkanum umieszczone w akcesoriach za pomocą Destylatora Arkanum. Schemat Destylatora Arkanum jest dostępny w zakładce Darów za 100,000 punktów Reputacji w każdym Syndykacie

• Od teraz na każdej mapie można odkryć Unikalne Cekawostki. Odkryj je poprzez skanowanie i odblokuj unikalną wiedzę oraz przedmioty.

• Ekrany Badań oraz Kontrybucji do Dojo Klanu otrzymały wizualne ulepszenie!

• zdobytą dla poszczególnych Syndykatów z okna Profilu Gracz.

• Okno Rynku zostało ulepszone! Przeglądanie broni, Warframe’ów oraz różnego rodzaju ekwipunku otworzy bardziej realistyczne spojrzenie na rzeczy!

Od teraz Konklawe oferuje Dzienne Wyzwania! Gracze wykonując Dzienne Wyzwania zdobędą dodatkowe punkty Reputacji w Konklawe Tenshina.

• Dodano trzy nowe mapy do Konklawe:

o The Spire (Przechwycenie Cefalona)

o Apex (Unicestwienie / Drużynowe Unicestwienie)

o The Pit (Unicestwienie / Drużynowe Unicestwienie)

• Następujące mody zostały dodane do Konklawe i mogą być otrzymane od Teshin’a za wymianę Reputacji:

o Amunicja Meteorytowa – Pistolet: Konwertuje 20% obrażeń w Miażdżące obrażenia.

o Amunicja Palownika – Pistolet: 20% do Przebijających obrażeń.

o Amunicja Tnąca – Pistolet: 20% do Tnących obrażeń.

o Pociski Kometowe – Karabin: 20% do Miażdżących obrażeń.

o Pociski Rozpruwające – Karabin: 20% do Przebijających obrażeń.

o Pociski Ząbkowane – Karabin: 20% do Tnących obrażeń.

o Strzał Rujnujący – Strzelba: Konwertuje 20% obrażeń w Miażdżące obrażenia.

o Strzał Rozrywający – Strzelba: 20% do Przebijających obrażeń.

o Strzał Artyleryjski – Strzelba: 20% Tnących obrażeń.

o Przeciwwaga – Zwarcie: Konwertuje 20% obrażeń w Miażdżące obrażenia.

o Ząbkowane Ostrza – Zwarcie: Konwertuje 20% obrażeń w Przebijające Obrażenia.

o Szlifowane Ostrze – Zwarcie: Konwertuje 20% obrażeń w Tnące Obrażenia

o Enguard – Osiem sekund Odporności na Powalenie, po powaleniu

o Przewidzenie – Osiem sekund Odporności na Oszołomienie, po oszołomieniu.

o Praktyczny Ślizg – Karabin: 20% zmniejszenie odrzutu i rozsypu pocisków podczas ślizgu.

o Szybowiec – Pistolet: 20% zmniejszenie odrzutu i rozsypu pocisków podczas ślizgu.

o Dryfująca Spluwa – Strzelba: 20% zmniejszenie odrzutu i rozsypu pocisków podczas ślizgu.

o Przeładowanie – Aż do 25 generowanej energii zostanie konwertowane 200% do Wzmocnienia tarcz.

o Sprężyste Cięcie Łba – Daikyu: Zwiekszone obrażenia aż, do 30% jeśli cel jest 20 metrów od gracza.

• Następujące mody zostały dodane do nagród Końcowych Misji Konklawe:

o Wzmacniacz Adrenaliny - Zwiększa Energię o 25% ale zmniejsza życię o 20%

o Przyspieszone Kroki - Zwiększa prędkość Sprintu o 20% ale zmniejsza poziom tarcz o -50.

o Podwyższona Percepcja - Zwiększa prędkość używania mocy o 20% ale zmniejsza wydajność energii o -20%.

• Następujące mody zostały skorygowane w Konklawe:

o Za Ciosem - Zmieniono z +6 energii przy zabójstwie na +6 Energii przy odrodzeniu.

o Zabójczy Magnetyzm - czasowo wyłączony z Konklawe powróci.

• Następujące Mody zostały usunięte z Konklawe:

o Nieugięty Atak (gracze, którzy zakupili tego Moda otrzymają z powrotem swoje punkty Reputacji).

o Stabilna Postawa

o Wybicie

o Awiator

Ogólne Zmiany w Konklawe

• Saryn jest dostępna w Konklawe.

• Zephyr jest dostępna w Konklawe.

• Burston, Opticor, Miter, Hind, Grinlok, Marelok, Gremlin, Tiberon, Tetra, Buzlok, Attica, Vasto, Seer i Supra są teraz dostępne w Konklawe. Dotyczy to także wszystkich wariantów wymienionych broni.

• Przywrócono postawę Królewskie Tempo oraz skorygowano obrażenia/efekt statusu wszystkich innych dostępnych postaw w trybie PvP.

• Zmniejszono czas rozgrywki z 15 minut do 10.

• Ilość przyznawanych Kredytów na Końcu Misji jest bazowana na poziomie Konklawe i ilości zdobytych punktów Reputacji.

• Wszyscy gracze w Konklawe otrzymują +50% do szybkości powstawania z powalenia.

• Od teraz wszyscy gracze generują Energię, kiedy są żywi, i ten współczynnik zwiększa się podczas Przypływu Energii.

• Część zdobytego Doświadczenia jest przekształcana na Energię. Wzmacniacze Doświadczenia nie zwiększają tej ilości.

• Zabici gracze trzymający Energię zachowają do 25 energii podczas odradzania się.

• Znacząco zwiększono czas pojawiania się Kul.

• Prędkość poruszania się Oro w stosunku do graczy została zwiększona.

• Zwiększono nieco odporność tarcz na obrażenia przebijające.

• Teraz gracz otrzyma wiadomość, kiedy zostanie wyrzucony z rozgrywki z powodu dłuższej nieaktywności (AFK).

• Zwiększono obrażenia Sicarusa w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia Sybarisa w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia serii Viper w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia serii Lato w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia Atomosa w PvP.

• Zwiększono obrażenia Magnusa w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia serii Latron w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia Dery w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia serii Bo w trybie PvP.

• Zwiększono mnożnik trafień w głowę serii Vectis do 3x i zmniejszono ich obrażenia w trybie PvP.

• Zmniejszono obrażenia i prędkość Kuli Ognia Ember w trybie PvP.

• Zmniejszono obrażenia i czas trwania spowolnienia Zamrożenia Frosta w trybie PvP.

• Zmniejszono obrażenia Lawiny Frosta w trybie PvP.

• Zwiększono prędkość i zmniejszono trwałość Psionicznych Sztyletów Nyx w trybie PvP.

• Cele będące pod wpływem kontroli umysłu Nyx nie mogą jej już zadawać obrażeń w trybie PvP.

• Zmniejszono czas trwania i zasięg Kontroli Umysłu Nyx w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia Absorpcji Nyx w trybie PvP.

• Zmniejszono obrażenia Przyciągnięcia Mag w trybie PvP

• Zmniejszono zasięg i trwałość Atraktora

• Pocisków Mag w trybie PvP.

• Zwiększono obrażenia Zmiażdżenia Mag w trybie PvP.

• Zmniejszono efekt spowolnienia Zewu Wojennego Valkyr w trybie PvP.

• Zmniejszono obrażenia Porażenia Volta w trybie PvP.

• Zmniejszono obrażenia Przeciążenia Volta w trybie PvP.

• Zmniejszono obrażenia i zasięg Szarży Rhino w trybie PvP.

• Zwiększono czas trwania i zmniejszono zasięg Ryku Rhino w trybie PvP.

• Zmniejszono zasięg i obrażenia Ciosu Oberona w trybie PvP.

• Zmniejszono obrażenia Poświęconej Ziemii Oberona w trybie PvP.

• Zwiększono czas trwania Pancerza Wściekłości Chromy w trybie PvP.

Ulepszenie Strzelb

Wykonaliśmy kilka zmian na niektórych strzelbach – zmiany będą widoczne od broni do broni. Następujące zmiany dotyczą wszystkich podstawowych strzelb – oprócz Kohm i Phage:

• Zwiększono obrażenia (na wszystkich strzelbach).

• Zwiększono obrażenia powodowane przez długo już lecące pociski (wszystkie strzelby).

• Zwiększono szybkość przeładowania (na niektórych strzelbach).

• Zwiększono prędkość lotu pocisków (na niektórych strzelbach).

• Salwo wystrzelone wprost we wroga, zaciekle go odrzuci.

Augmentacja Frosta

Wykonano następujące zmiany na mocach Frosta. Będziemy mieli wszystkie zmiany na oku, i jeśli potrzeba, poprawimy.

• Zamrożenie powoduje 100% procu naokoło trafionego celu.

• Zamrożenie tworzy teraz zwalniający skrawek lodu.

• Frost ma teraz bieżącą moc: wróg który uderzy we Frosta wręcz, ma szanse zostać zamrożony.

• Lodowa Fala wystrzela teraz szerszym rozmiarem.

• Lawina zamrozi teraz wroga na ‘X’ sekund, jeśli wróg przeżyje pierwsze trafienie.

o Osłabi wroga pancerz, jeśli wróg przeżyje Lawinę.

o Wróg, który umrze zamrożony, wybuchnie i spowoduje ‘mroźne’ obszarowe obrażenia.

• Kula Śnieżna zamrozi i odepchnie wrogów znajdujących się w rejonie mocy.

• Usunięto czas trwania mocy Kuli Śnieżnej.

• Frost może uaktywnić teraz 4 Kule Śnieżne.

• Czwarta Kula zagasi pierwszo-stworzoną kulę.

• Zamrożony wróg nie utknie teraz w miejscy, będzie nadal leciał, nadany na grawitację i pchniecie.

• Zamrożony wróg, który leci szybko w powietrzu, rozpadnie się, jeśli uderzy w coś twardego.

• Mróz Frosta nie zamrozi graczy w miejscu w trybie Konklawe.

Ogólne Zmiany

• Zwiększono pancerz Rhino Prime od 190 do 275.

• Zwiększono tarczę Frost Prime od 150 do 175.

• Zwiększono tarczę Nux Prime od 100 do 125

• Zwiększono pancerz Nyx Prime od 15 do 50.

• Zwiększono tarczę Ember Prime od 100 do 125

• Zwiększono życie Mag Prime od 75 do 100.

• Ulepszono broń Supra:

o Zwiększono czas przeładowania do 3 sekund.

o Zwiększono pojemność amunicji do 1080.

o Zwiększono pojemność magazynka do 180

o Zwiększono obrażenia wystrzelonych pocisków od 35 do 45.

• Ulepszono oświetlenie niektórych plansz, aby ulepszyć atmosferę niektórych misji – oczekujcie więcej poprawek na tym froncie.

• Dodana sekretne pomieszczenie do misji Infiltracji na Ziemi.

• Poprawiono rozmiar ‘kółka’ z opcjami dla Sojuszników.

• Zmniejszono rozmiar planszy w Gazowym Mieście Corpus podczas Ratunku.

• Loot Crate’y (skarby) wszystkich frakcji zostały rozdzielone na powszechne i nieprzeciętne.

• Usunięto części Asha Tyl Regor’owi i dano Maniakom.

• Dodano więcej skrzynek ze skarbami oraz Syndykatowych Medalionów do misji, oraz ulepszono wygląd skrzynek.

• Usunięto możliwość kolizji z hełmami załogantów.

• Poprawiono dziury w rozstawieniu wrogów w misjach Obrony Pustki.

• Ulepszono dźwięk/atmosferę drzwi/korytarzy.

• Wciągacz Carrier’a nie będzie teraz wciągał rozrzuconych rzeczy, jeśli gracz wykrwawia.

• Mod ‘Silny Żut’, przyspieszy lot pocisku za każdego zabitego wroga podczas lotu.

• Ulepszono wygląd transmisji Lotus, Strun, Maczety, Tasaka, Kredytów, niektórych elementów w Dojo, Braton, Fang Prime, Zakażonego Załoganta.

• Dano więcej animacji szczeniętom Kubrowa.

• Znacznik rannego Kubra będzie teraz widoczny dla każdego gracza.

• Kosmetyczne ulepszenia nie będą teraz widoczne na Klonach Mirage.

• Zwiększono rozmiar Strażników w Dioramach Kodeksu.

• Efekt żywiołowych modów nie będzie teraz widoczny na ostrzu czystości Excalibur’a.

• Ulepszono zwiastun wizualny chwiejnych figurek podczas zakupu.

• Fatalna Atrakcja Dijin’a przyciągnie teraz wrogów do Strażnika.

• Poprawiono zasięg i obszar eksplozji rakiet broni Ogris.

• Gracze poniżej Mistrzowskiej Rangi 3, dostaną teraz wiadomość podczas próby wejścia w menu Syndykatowe w Przekaźnikach.

• Wróg może teraz zostawić grona kredytów. Kredyty mogą być teraz zgrupowane w gronie 10-50, 75-150, lub 150-300.

• Pancerz Wyrm’a Prime ma teraz 150 punktów wytrzymałości.

• Zmniejszono zasięg ataku Skażonego Załoganta.