Akarius
Bombarduj legiony wrogów dzięki namierzającym wroga rakietom. Te podwójne wyrzutnie mają szybsze przeładowanie w sprincie, zwłaszcza w rękach Gaussa. Ze względów bezpieczeństwa rakiety uzbroją się po przebyciu odpowiedniego dystansu.
Wpis w Kodeksie

Akarius to charakterystyczne podwójne wyrzutnie Gaussa, które wystrzeliwują rakiety naprowadzające z dużą szansą na status i dużym promieniem wybuchu wynoszącym 5 metrów. Aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikowi, rakiety uzbrajają się po przeleceniu 10 metrów w powietrzu. Wyjątkowo ta broń przeładowuje się szybciej podczas sprintu, a przeładowuje się jeszcze szybciej, gdy jest używana przez Gaussa.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
20,000
Neurody64
3
Hexenon64
150
Pakiet Polimeru64
1,600
Nano Zarodniki64
7,500
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64225
BP IkonaCena Schematu:
Nd.

Charakterystyka Edytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Blast b Wybuchowe.

Zalety:

  • Obrażenia Blast b Wybuchowe - efektywne przeciwko maszynom.
  • Wysokie obrażenia Impact b Miażdżące - efektywne przeciwko tarczom.
  • Bardzo wysoka szansa na status.
  • Wysoka celność.
  • Rakiety atakują wrogów pod kątem 15 stopni.
  • Rakiety wybuchają w promieniu 5 metrów po uderzeniu w powierzchnię lub wroga.
    • Rakiety mają minimalną odległość uzbrojenia 10 metrów, co zmniejsza szansę na samookaleczenie.
  • Posiada dwie polaryzacje Bar Naramon.

Wady:

oraz Slash b Tnące.

  • Niska szansa na trafienie krytyczne.
    • Wybuchy mają 0% szansy na trafienie krytyczne.
  • Mnożnik obrażeń krytycznych poniżej średniej.
  • Wybuchy mogą spowodować samookaleczenia.
    • Minimalna długość podróży 10 metrów przed wybuchem powinna zapobiec przypadkowemu samookaleczeniu, chyba że szybko zbliżymy się do obszaru uderzenia rakiet, zanim wybuchnie.
  • Bardzo wolna prędkość przeładowania.
  • Pociski mają czas lotu.
  • Bardzo niska pojemność amunicji; wymaga tylko 2 przeładowań, aby całkowicie wyczerpać zapasy amunicji.
  • Nie można użyć modu Fulminacja.

Pozyskanie

Schemat Akarius Akariusa można uzyskać, zabijając niszczycieli, na węźle Ur na Uran Uranie podczas misji Zakłócenia.
Łup Szansa Spodziewany Niemalże gwarantowany
Główny Schemat 1.25% 80 zabójstw 549 ± 183 zabójstw

Spodziewany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć realną szansę na otrzymanie danego łupu.

Niemalże gwarantowany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć 99%, 99.9% i 99.99% szansy na otrzymanie przynajmniej jednego przedmiotu z tabeli wartości.

Notatki Edytuj

  • Mod Siła Magnum może być wykorzystany do zwiększenia potencjału obrażeń tej broni, ponieważ rakiety naprowadzające i ich obrażenia obszarowe nie są zależne od celności podczas strzelania.
  • Chociaż Akarius przeładowuje się szybciej podczas sprintu, zaleca się zainstalowanie modu Szybkie Dobycie Prime, aby poprawić jego prędkość przeładowania.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 27.06.2020 r. przez użytkownika Senami.