Akarius
Bombarduj legiony wrogów dzięki namierzającym wroga rakietom. Te podwójne wyrzutnie mają szybsze przeładowanie w sprincie, zwłaszcza w rękach Gaussa. Ze względów bezpieczeństwa rakiety uzbroją się po przebyciu odpowiedniego dystansu.
Wpis w Kodeksie

Akarius to charakterystyczne podwójne wyrzutnie Gaussa, które wystrzeliwują rakiety naprowadzające z dużą szansą na status i dużym promieniem wybuchu wynoszącym 5 metrów. Aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikowi, rakiety uzbrajają się po przeleceniu 10 metrów w powietrzu. Wyjątkowo ta broń przeładowuje się szybciej podczas sprintu, a przeładowuje się jeszcze szybciej, gdy jest używana przez Gaussa.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
20,000
Neurode64
3
Hexenon
150
PolymerBundle64
1,600
NanoSpores64
7,500
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25
Cena na Rynku: Platinum64225
Cena Schematu: Nd.

Charakterystyka Edytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Blast b Wybuchowe.

Zalety:

  • Obrażenia Blast b Wybuchowe - efektywne przeciwko maszynom.
  • Wysokie obrażenia Impact b Miażdżące - efektywne przeciwko tarczom.
  • Bardzo wysoka szansa na status.
  • Wysoka celność.
  • Rakiety atakują wrogów pod kątem 15 stopni.
  • Rakiety wybuchają w promieniu 5 metrów po uderzeniu w powierzchnię lub wroga.
    • Rakiety mają minimalną odległość uzbrojenia 10 metrów, co zmniejsza szansę na samookaleczenie.
  • Posiada dwie polaryzacje Bar Naramon.

Wady:

oraz Slash b Tnące.

  • Niska szansa na trafienie krytyczne.
    • Wybuchy mają 0% szansy na trafienie krytyczne.
  • Mnożnik obrażeń krytycznych poniżej średniej.
  • Wybuchy mogą spowodować samookaleczenia.
    • Minimalna długość podróży 10 metrów przed wybuchem powinna zapobiec przypadkowemu samookaleczeniu, chyba że szybko zbliżymy się do obszaru uderzenia rakiet, zanim wybuchnie.
  • Bardzo wolna prędkość przeładowania.
  • Pociski mają czas lotu.
  • Bardzo niska pojemność amunicji; wymaga tylko 2 przeładowań, aby całkowicie wyczerpać zapasy amunicji.
  • Nie można użyć modu Fulminacja.

Pozyskanie Edytuj

Schemat Akariusa można uzyskać zabijając niszczycieli w misji Ur na Uranie podczas zadania "Zakłócenia".

Notatki Edytuj

  • Mod Siła Magnum może być wykorzystany do zwiększenia potencjału obrażeń tej broni, ponieważ rakiety naprowadzające i ich obrażenia obszarowe nie są zależne od celności podczas strzelania.
  • Chociaż Akarius przeładowuje się szybciej podczas sprintu, zaleca się zainstalowanie modu Szybkie Dobycie Prime, aby poprawić jego prędkość przeładowania.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 04.11.2019 r. przez użytkownika Daegon112.