Acceltra

Użyj serii szybkostrzelnych rakiet plazmowych, by charakterystyczna broń Gauss wyznaczyła ścieżkę zniszczenia. Przeładowanie jest szybsze w sprincie, zwłaszcza w rękach Gaussa. Ze względów bezpieczeństwa rakiety uzbrajają się po przebyciu odpowiedniego dystansu.
Wpis w Kodeksie

Acceltra jest charakterystyczną w pełni automatyczną wyrzutnią rakiet Gauss Ikona.png Gaussa, która wystrzeliwuje mikro-pociski w krótkich odstępach czasu z dużą szansą na trafienie krytyczne, mnożnikiem obrażeń krytycznych i szybkostrzelnością oraz dużym, 3-metrowym promieniem wybuchu. Aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikowi, rakiety uzbrajają się po przemierzeniu 7 metrów w powietrzu. Wyjątkowo ta broń przeładowuje się szybciej podczas sprintu, a przeładowuje jeszcze szybciej, gdy jest używana przez Gauss Ikona.png Gaussa.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
Neurody64.png
4
Hexenon64.png
200
Plastydy64.png
925
Nano Zarodniki64.png
8,000
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 35
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png240
BP Ikona.pngCena Schematu:
Nd.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Ta broń zadaje przede wszystkim obrażenia Puncture b.png Przebijające

Zalety:

  • Wysokie Puncture b.png Przebijające obrażenia i obrażenia Impact b.png Miażdżące - efektywne przeciwko Pancerzom i Tarczom.
  • Drugi najwyższy mnożnik krytyczny wszystkich w pełni automatycznych karabinów, zaraz za Soma.png Somą / Soma Prime.png Somą Prime i Baza.png Bazą / Baza Prime.png Bazą Prime.
  • Wysoka szybkostrzelność.
  • Wysoka celność.
  • Rakiety mają gwarantowane obrażenia Impact b.png Miażdżące.
  • Rakiety eksplodują w promieniu 3 metrów po uderzeniu w powierzchnię lub wroga.
    • Rakiety mają minimalną odległość uzbrojenia 7 metrów, co ogranicza samookaleczenia.
  • Przeładowuje sekundę szybciej podczas sprintu (gdy jest używana przez Gauss Ikona.png Gaussa).
  • W przeciwieństwie do rzadkiej puli amunicji snajperskiej, z której korzystają inne wyrzutnie, amunicja uzupełniana jest z puli amunicji karabinowej.
  • Polaryzacja wrodzona Naramon (Bar.png).

Wady:

  • Niskie obrażenia Slash b.png Tnące - niska efektywność przeciwko zdrowiu.
  • Bardzo niska szansa na status.
  • Rakiety mogą spowodować samookaleczenia.
    • Minimalna długość podróży 7 metrów przed wybuchem powinna zapobiec przypadkowemu samookaleczeniu, chyba że szybko zbliżysz się do obszaru uderzenia rakiety, zanim wybuchnie.
  • Bardzo niska pojemność amunicji; wymaga tylko 2 przeładowania, aby całkowicie wyczerpać wszystkie zapasy amunicji.
  • Nie można zainstalować modyfikacji FusionCorePackSilversingle.png Burza Ognia.

Pozyskanie

Schemat Acceltra.png Acceltry można uzyskać, zabijając niszczycieli, na węźle Ur na Uran.png Uranie podczas misji Zakłócenia.

Łup Szansa Spodziewany Niemalże gwarantowany
Główny Schemat 1.25% 80 zabójstw 549 ± 183 zabójstw

Spodziewany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć realną szansę na otrzymanie danego łupu.

Niemalże gwarantowany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć 99%, 99.9% i 99.99% szansy na otrzymanie przynajmniej jednego przedmiotu z tabeli wartości.

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • FusionCorePackSilversingle.png Myśliwskie Zaopatrzenie jest zalecane, ponieważ wysoka szansa na trafienie krytyczne Acceltry pozwala mu zrekompensować niskie obrażenia Slash b.png Tnące i niską szansę na status, zadając krwawienie grupom wrogów.
  • Chociaż prędkość lotu pocisku nie ma wpływu na odległość uzbrojenia, zaleca się unikanie modów Riven, które ją zmniejszają, aby uniknąć złapania się w promień wybuchu.
  • Ze względu na niskie rezerwy amunicji i szybsze przeładowywanie podczas sprintu, gracz powinien zawsze być w ruchu, aby utrzymać broń w ciągłej gotowości.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 26.07.2020 r. przez użytkownika Daegon112.