Acceltra
Użyj serii szybkostrzelnych rakiet plazmowych, by charakterystyczna broń Gauss wyznaczyła ścieżkę zniszczenia. Przeładowanie jest szybsze w sprincie, zwłaszcza w rękach Gaussa. Ze względów bezpieczeństwa rakiety uzbrajają się po przebyciu odpowiedniego dystansu.
Wpis w Kodeksie

Acceltra jest charakterystyczną w pełni automatyczną wyrzutnią rakiet Gaussa, która wystrzeliwuje mikro-pociski w krótkich odstępach czasu z dużą szansą na trafienie krytyczne, mnożnikiem obrażeń krytycznych i szybkostrzelnością oraz dużym, 3-metrowym promieniem wybuchu. Aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikowi, rakiety uzbrajają się po przemierzeniu 7 metrów w powietrzu. Wyjątkowo ta broń przeładowuje się szybciej podczas sprintu, a przeładowuje jeszcze szybciej, gdy jest używana przez Gaussa.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Neurode64
4
Hexenon
200
Plastids64
925
NanoSpores64
8,000
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 35
Cena na Rynku: Platinum64240
Cena Schematu: Nd.

CharakterystykaEdytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Puncture b Przebijające.

Zalety:

  • Wysokie Puncture b Przebijające obrażenia i obrażenia Impact b Miażdżące - efektywne przeciwko pancerzom i tarczom.
  • Bardzo wysoki mnożnik obrażeń krytycznych.
  • Wysoka szybkostrzelność.
  • Wysoka celność.
  • Rakiety mają gwarantowane obrażenia Impact b Miażdżące.
  • Rakiety eksplodują w promieniu 3 metrów po uderzeniu w powierzchnię lub wroga.
    • Rakiety mają minimalną odległość uzbrojenia 7 metrów, co ogranicza samookaleczenia.
  • Przeładowuje sekundę szybciej podczas sprintu (gdy jest używany przez Gauss).
  • W przeciwieństwie do rzadkiej puli amunicji snajperskiej, z której korzystają inne wyrzutnie, amunicja uzupełniana jest z puli amunicji karabinowej.
  • Wbudowana polaryzacja Bar Naramon.

Wady:

  • Niskie obrażenia Slash b Tnące - niska efektywność przeciwko zdrowiu.
  • Bardzo niska szansa na status.
  • Rakiety mogą spowodować samookaleczenia.
    • Minimalna długość podróży 7 metrów przed wybuchem powinna zapobiec przypadkowemu samookaleczeniu, chyba że szybko zbliżysz się do obszaru uderzenia rakiety, zanim wybuchnie.
  • Bardzo niska pojemność amunicji; wymaga tylko 2 przeładowań, aby całkowicie wyczerpać wszystkie zapasy amunicji.
  • Nie można zainstalować modyfikacji Burza Ognia.

PozyskanieEdytuj

Schemat Acceltry można uzyskać zabijając niszczycieli w misji Ur na Uranie podczas zadania "Zakłócenia".

Notatki Edytuj

  • Myśliwskie Zaopatrzenie jest zalecane, ponieważ wysoka szansa na trafienie krytyczne Acceltry pozwala mu zrekompensować niskie obrażenia Slash b Tnące i niską szansę na status, zadając krwawienie grupom wrogów.
  • Chociaż prędkość lotu pocisku nie ma wpływu na odległość uzbrojenia, zaleca się unikanie modów Riven, które ją zmniejszają, aby uniknąć złapania się w promień wybuchu.
  • Ze względu na niskie rezerwy amunicji i szybsze przeładowywanie podczas sprintu, gracz powinien zawsze być w ruchu, aby utrzymać broń w ciągłej gotowości.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 04.11.2019 r. przez użytkownika Daegon112.