FANDOM

Życie

Życie pokazuje wartość obrażeń, jaką może przyjąć dany twór, zanim padnie na ziemię. Warframe, Kubrowy, Kavaty, cele ratunku oraz Alad V wejdą w stan "krwawienia", gdy ich wartość Życia spadnie do 0; wszystkie inne postacie od razu zginą. Życie Warframe jest pokazane jako czerwona wartość w prawym górnym rogu ekranu. Życie innych bytów pojawia się nad ich głowami, gdy gracz w nich wyceluje. Gdy Warframe otrzyma obrażenia w Życie, ekran będzie migać na czerwono. Gdy Życie Warframe spadnie do wartości 10%, usłyszymy głośne bicie serca oraz ledwie słyszalne dzwonienie. Ten dźwięk słychać również podczas wykrwawiania, oraz gdy jesteśmy martwi.

Większość ataków trafi w Życie, dopiero gdy utracimy całą Tarcze, jednak istnieje kilka wyjątków. Obrażenia Toxin b Toksyczne, które głównie zadają jednostki Toksyczny Starożytny, Toksyczny Pełzacz oraz Trujący Eximus, zignorują Tarcze i zadadzą obrażenia bezpośrednio w Życie, które mogą również wywołać efekt statusu, który będzie nam zadawać obrażenia w czasie Toxin b Toksyczne. Obrażenia Viral b Wirusa, takie jak te zadawane przez jednostki IconGrineerBPięściarzów, tymczasowo zmniejszą Życie ofiary o połowę (obecną wartość, jak i maksymalną), nawet jeśli sam atak zostanie zaabsorbowany przez Tarcze. Obrażenia LotusBlack Prawdziwe od obrażeń statusu krwawienia (powstałych w wyniku obrażeńSlash b Tnące) również zignorują Tarcze.