FANDOM

Ślepa Sprawiedliwość to mod postawy dla Nikan. Ta postawa charakteryzuje się wysoką mobilnością połączoną z szybkimi cięciami znad głowy.

Może być wyposażony w:

✓ oznacza broń z dopasowaną polaryzacją postawy

Informacje Edytuj

  • Kredo Zatos może być wykonane bez aktywnej broni białej.
    • To pierwsza postawa, której szybkie ataki wykonują pełną kombinację postawy.
  • Przedostatni atak Wysłuchanego Zewu wyprowadza wykop, który wyrzuca wrogów w powietrze na bardzo daleki dystans. Wykorzystuje obrażenia Przebijające.
  • Wiodące Światło ma najdłuższy zasięg ze wszystkich kombinacji, które wykonują ślizg do przodu. Wykonuje go na odległość 12 metrów.
    • Odległość ślizgu nie jest stała; wykonanie jej z rozpędu wyrzuci gracza na jeszcze większy dystans. Możemy się rozpędzić również na oblodzonych podłożach.
    • Ślizg zadaje obrażenia 5 razy.
  • Ostatnie cięcie Przeznaczonej Ścieżki może powalić nawet ciężkie jednostki, wyrzucając je w powietrze.
  • Ślepa Sprawiedliwość zmienia również atak podczas wślizgu.
  • Ślizg Wiodącego Światła może być wydłużony, gdy podczas wślizgu i po wykonaniu dwóch pierwszych ataków będziemy naciskać przycisk kucania.
  • Przytrzymanie klawisza ataku, nie będąc w trakcie kombinacji, zapoczątkuje Przeznaczoną Ścieżkę. Aby wykonać Bezwietrzny Cięcia, przytrzymaj przycisk ataku po drugim ciosie jakiejkolwiek kombinacji.