FANDOM

Łza Pustki to komponent będący pozostałością zamkniętej Szczeliny Pustki. Jest używany do budowy Smoczych Kluczy i destylacji Reliktów Pustki.

PozyskanieEdytuj

ŁzaPustki Łzy Pustki w ilości 6-30 są przyznawane po całkowitym zamknięciu Szczeliny Pustki i pomyślnym ukończeniu misji, niezależnie od tego czy gracz jest wyposażony w Relikt czy nie.

Bonusowe Łzy są przyznawane graczowi, którego nagroda jest wybierana przez innych graczy. Tym sposobem można uzyskać do 3 dodatkowych Łez - jedna za każdego gracza.

W przeciwieństwie do większości zasobów, istnieje górny limit ilości Łez Pustki, które gracz może gromadzić. Limit ten jest określany na podstawie rangi mistrzowskiej według wzoru: (ranga mistrzowska × 50) + 100. Na przykład gracz rangi mistrzowskiej 13 może przechowywać maksymalnie 750 ŁzaPustki Łez Pustki. Zwykle zdobyte nadwyżki Łez są odrzucane.

Zastosowanie Edytuj

Łez Pustki można użyć do:

NotatkiEdytuj

  • Wzmacniacze Zasobów oraz Urok Kavata Smeeta zwiększają ilość Łez jakie zostaną przyznane na koniec misji.
    • Urok musi być aktywny podczas podnoszenia 10-tego Substratu, aby ilość Łez była zwiększona.
  • Od aktualizacji Srebrzysty Gaj Łza Pustki może być uzyskana z Alertów w Pustce.
  • Wchodząc na misje Szczelin Pustki bez wyekwipowanego Reliktu możemy nadal uzyskać Łzy, jeżeli podczas misji uzbieramy 10 Substratów.