FANDOM

Ładunki Wsparcia Powietrznego służą do wezwania wsparcia ze Statku Desantowego ( Liset, Scimitar, Mantis, Xiphos) podczas trwania misji. Typ wsparcia, jakie otrzymamy, jest zależny od aktualnie wybranego statku.

Schemat jest od razu dostępny w Warsztacie i po jego utworzeniu otrzymamy 10 ładunków, jednak wcześniej musimy zainstalować Segment Statków Desantowych.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
4,000
Ferrite64
1,200
Salvage64
2,000
Morphics64
1
Plastids64
700
Czas: 1 min
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.

Użycie Edytuj

Po użyciu na ziemi pojawi się latająca kula, którą trzyma przy ziemi elektryczna lina. Po kilku sekundach zwłoki pojawi się w jej miejscu nasze wsparcie. Ładunki Wsparcia Powietrznego mają 10 minut czasu odnowienia pomiędzy użyciami. Czas do ponownego użycia jest widoczny w menu sprzętu. Maksymalna ilość ładunków wsparcia w jednej misji wynosi 200 sztuk.

Statek Desantowy Umiejętność Opis
Liset Zakłócenia Ordis zakłóci zabezpieczenia, wysyłając urządzenie, które zdezaktywuje wszelakie zablokowane drzwi, zresetuje alarmy oraz wyłączy kamery na czas trwania wsparcia. W misjach Ratunek i Infiltracja zatrzymają się również wszelakie odliczania.
Mantis Med-Wieża

Ordis ześle do nas Med-Wieżę (która wyglądem przypomina Kapsułę Podtrzymującą Życie z misji Przetrwania). Będzie leczyć graczy po 100 punktów Życia za każdą aktywację. Maksymalna liczba aktywacji wynosi 25 razy przez każdego z graczy.

Może być wykorzystana również jako niewielka ściana, ponieważ blokuje Tenno, wrogów i ich ostrzał. Można również stanąć na niej by uniknąć ataków wręcz.

Scimitar Bomba dywanowa Ordis ześle nalot bomb dywanowych, z czego każda zada 25 obrażeń.
Xiphos Wieżyczka Strażnicza Ordis zrzuci wieżyczkę, która będzie atakować pobliskich wrogów.
XiphosTurret