FANDOM

SomaSatisus
A

A Riven Modulok modulok egy adott fegyverhez kötődnek, és mindig egynél több tulajdonságuk van. A fegyverek Prime és egyéb változataikon is használhatóak, de más fegyvereken a kategóriákban nem. Mindegyik rendelkezik egy Rangkövetelménnyel is, melynek teljesülnie kell a használathoz. Ezek a modulok cserélhetők.

Riven Modulok rendszerén keresztül a játékosok többstatisztikás modulokhoz juthatnak, melyek dinamikusak, így rengeteg féle létezik belőlük, különböző kombinációkkal. A rendszer a The War Within frissítéssel került a játékba, és a címszereplő kaland teljesítése után a játékos automatikusan kap is egy darabot belőlük.

További darabokat Sortie (Bevetés) küldetéseken lehet szerezni végső jutalomként.

Felfedés

VeiledMod

Az ismeretlen modul megjelenése

Minden modul egy speciális, véletlenszerűen generált feladatot hordoz magával. A modulok kiléte mindaddig rejtve marad, ameddig a játékos nem teljesíti ezeket a feladatokat, a megadott feltételek mellett. Mindaddig csak a típusa látszik a nevében. (Pl. Rifle Riven Mod)

A feladat nehézsége nem befolyásolja a végül kapott modul erősségét, minden véletlenszerű.

A feladat megtekinthető a modulkártyán. A teljesítéshez telepíteni kell azt egy fegyverbe, mely illik a kategóriába.

A küldetéseken belül is megjelenik a teendő, és nem kell őket egy játék alatt teljesíteni. Az előrehaladást a modul megjegyzi a küldetések között is. Ha a feladat teljesült, a misszió végén egy különleges képernyő megjeleníti a felfedett modult, melyet elfogadhat a játékos. Ekkor a modul lekerül a fegyverről, melyen eddig volt, és csak a speciális fegyveren lesz használható, melyet a neve első szava is jelez.

Statisztikák

Minden Riven modulnak maximum 4 funkciója lehet egyszerre, melyekből legalább 2 pozitív. Ha 3 vagy 4 statisztikája van, akkor egy negatív hatás is generálódik ezek közé, hogy kiegyensúlyozza a modult. (A Corrupted modulokhoz hasonlóan.)

A modulok statisztikáját semmi sem befolyásolja, de jó eséllyel erősebbek, mint a normál moduloké.

Újradobás

CycleRiven

A Modul képernyő gombja

Ha a játékos a Modulok képernyőjén (Az Űrhajóban) egy Riven modult választ ki, akkor megjelenik a Cycle opció, amellyel meg lehet forgatni a Riven modulon lévő hatásokat. A forgatás hatására teljesen véletlenszerű és számú (2-4) új hatást fog kapni.Az első forgatás 900 Kuvába kerül, minden további forgatás 200-al növeli a költségét, a második forgatás 1100, a harmadik forgatás 1300-ba kerül,és így tovább.

Galéria