FANDOM

Alertpanelu14
A Riasztások ("alertek") folyamatosan érkező, véletlenszerű küldetések. Mindenhol ugyan abban az időpontban jelennek meg (így pl. Kanadában ugyan akkor van, mint Magyarországon).

A riasztásos küldetések véletlenszerűen helyezkednek el a Naprendszeri térképen, de az aktív küldetések listáját a gyorsmenü is jelzi.

A riasztások nem kötelezőek, a küldetés ikonjára kattintva választható a normál verzió is.

A riasztások nincsenek szinkronban a PC és konzolos játékosok között, így mindkét platformon különböző riasztások vannak különböző időpontokban. Ugyanakkor különleges eseményeken (élő közvetítések után, stb.) előfordulhatnak szinkronizált riasztások is.

Jutalmak

Minden küldetés teljesítéséért a szokásosnál több kredit jár. Azonban lehetnek speciális jutalmaik is a krediteken kívül, ezek a következők lehetnek:

Rémálom riasztások

Egyes riasztásokon a Rémálom-mód jutalmai szerezhetőek meg, azonban itt garantáltan a feltüntetett modult kapja a játékos a küldetés teljesítésekor.

A rémálom riasztásokon kötelező nehezítés a "Pajzsok nélkül" funkció, így ezeken a küldetéseken a játékosoknak pajzspontok nélkül kell játszaniuk a másodlagos nehezítés mellett.

Megjegyzések

  • A riasztásokat a hivatalos Twitter fiók is jelzi (PC PS4).
  • A riasztások rendszere az 5. zárt béta frissítéssel jelent meg.