A Reactor Sabotage a Sabotage küldetéstípus egy formája, melyben egy komolyabb felszereltségű reaktort kell tönkretenni. A Grineer és Corpus űrhajók pályaszettjein találhatók ilyen küldetések, a nyitott terepeken és kulcsos helyeken nincsenek.

Játékmenet

1. Hűtőcellák eltávolítása

Az első fázisban el kell távolítani a hűtőcellákat. Ezek a cellák a pálya két különböző szobájában helyezkednek el, és biztonsági rendszer védi őket.

A játékosnak le kell kapcsolnia vagy ki kell kerülnie a biztonsági rendszert, és biztonságosan el kell távolítania a cellát. Ha ez nem sikerül, mert valamely csapdába beleesik a játékos, akkor a rendszer lezárja azt, és nem lesz más választása, minthogy elpusztítsa a cellát.

2. Reaktor szabotálása

Fuel coolant

A hűtő cella (balra) és az üzemanyagcella (jobbra)

Miután a játékos mindkét hűtőcellától valamilyen módon megszabadult (a küldetés sikeres teljesítéséhez nem szükséges azokat biztonságosan eltávolítani, de több pontot ér), az üzemanyagcella kiesik a reaktorból.

Háromféleképpen lehet folytathatni a küldetést.

Lehűtés

Ezt csak akkor folytathatja a játékos, ha legalább egy hűtőcellát sikeresen eltávolított.

Az egyik hűtőt a reaktorhoz kell vinni és az üzemanyagcella helyére illeszteni. Ezt követően újra kell indítani a reaktort a panel meghackelésével, majd megvédeni azt, míg a reaktor teljesen fel nem töltődik a hűtőanyaggal.

A küldetés kudarcba fullad, ha az idő lejárta előtt az ellenség elpusztítja a reaktor magjait.

Ha sikerült lehűtenie a rendszert, a pályán jeges szivárgások jelennek meg, melyre lépve a játékost Colddmg Jég státusz hatás éri (50%-kal lassabb lesz) 1 másodpercig, vagy ameddig rajta áll. Ezek a csapdák látványosak és kikerülhetőek.

Tűlfűtés

Ha a narancssárga üzemanyagcellát helyezi a játékos a reaktorba, majd újraindítja azt a panel feltörésével, el kell pusztítania a reaktor magjait.

Ezt követően a rendszer túlfűti magát, és hatalmas károk keletkeznek a hajón. A játékosokat folyamatos Firedmg Tűz sebzés érheti, melyet semmilyen módon nem lehet kikerülni. Ha ezután túl sok időt tölt a játékos a hajón, egy visszaszámlálás kezdődik el, mely letelte után a hajó felrobban és a küldetés kudarcba fullad.

Mindezek után a hajó menekülési útvonala le lesz zárva, és meg kell keresni egy panelt, mely feloldhatja azt a sikeres kijutás előtt.

Mágnesezés

A játékos megteheti azt is, hogy a narancssárga üzemanyagcellát a hűtőcella helyére helyezi be. A lehűtéshez hasonlóan ilyenkor is várni kell, míg a folyamat befejeződik. A folyamat befejezéséig azonban meg kell akadályozni, hogy az ellenfél elérje a reaktor paneljét. (Itt nem lesznek folyamatosan támadó ellenségek.)

A folyamat befejezése után a pályán alacsonyabb lesz a gravitáció, és mágneses buborékok keletkeznek, melyek a Magneticdmg Mágnesesség státusz hatását aktiválják azokon, akik belemennek. Látványosak és kikerülhetőek, illetve 12 másodpercre megszüntethetőek Volt Discharge képességével vagy olyan fegyverekkel, melyek mágneses sebzést okoznak.

Helyszínek

Szint Tárgy Bolygó Szektor Ellenség
Tier 1
Level 5 - 11
Xiphos Fuselage
Mercury M Prime Grineer
Venus Ishtar Corpus
Mars Gradivus Corpus
Tier 2
Level 15 - 26
Xiphos Engines
Saturn Calypso Grineer
Ceres Thon Grineer
Orokin Void Stribog * Orokin
Tier 3
Level 32 - 45
Xiphos Avionics
Pluto Cypress Corpus
Sedna Kelpie Grineer
Orokin Void Marduk * Orokin

*A Void küldetések ugyan nem Reactor Sabotage variációk, de ugyan azokat a jutalmakat adják.

Jutalmak

ResourceCache grineer

Grineer szekrény

A küldetéseken három Resouce Cache található. Ezekben a szekrényekben értékes jutalmak találhatók. A többi szekrénytől eltérően néznek ki, fehér fényük van és szokatlan helyeken találhatók. A közelükben jellegzetes hangeffekt hallatszik. Ha mindhárom szekrényt kinyitotta a játékos, esély van arra, hogy valamelyikben Xiphos tervrajzot vagy Nitain Extractot talál.

A jutalmak teljes listája a következő:

  • Alloy Plate
  • Argon Crystal
  • Circuits
  • Credits
  • Fusion Core
  • Gallium
  • Morphics
  • Neurodes
  • Nitain Extract (csak három esetén)
  • Orokin Cell
  • Plastids
  • Polymer Bundle
  • Rubedo
  • Tellurium
  • Xiphos tervrajzok (csak három esetén)

Tippek

  • Nezha Firewalker képességére nincsenek hatással a lehűtéssel keletkezett jégcsapdák.
  • Érdemes a rejtett szekrényeket a feladat befejezése előbb megkeresni.
  • A szekrényeket egyszerű tárgyként, de jelzik a Loot Detector vagy az Animal Instinct modulok a térképen.

Galéria