FANDOM

A Pályaszettek tartalmazzák azokat a szobákat, amelyekben a játék zajlik. Mindegyik egyedi folyosókat, indulási és kivonási pontokat és egyéb termeket tartalmaznak.

Mindegyik pálya Környezeti Veszélyeket rejthet magában, amit a hajót/területet ért pusztítások idéztek elő.

Corpus Gázváros

2013-11-22 00002

Ezek a pályák a Jupiteren találhatóak meg. Gázfeldolgozó gépek vannak itt, amiket a Corpus használ. Vannak "kültéri" helyszínek is.

Corpus Űrhajó

A Corpus készítette űrhajók. Robotokat rejtő szekrényeket rejt, valamint kamerákkal, lézerrel védett ajtókkal és biztonsági berendezéssel rendelkeznek.

Corpus Település

Warframe0345
Havas tájon található épületek összessége.Keveredik benne a Corpus Úrhajóhoz hasonló belső szoba-rendezés (biztonsági rendszer) és a kültéri világ.

Grineer Aszteroida

Grineer Űrhajó

Grineerhajo1

Grineer Település

Sivatagos terepek, olykor kőzetekből épített, nyitott bázisokkal. Helyszínük a Phobos.

Grineertelepules0001

Grineer Erdő

Nova a földön
A Föld területén fellelhető Orokin növények borította erdők, amelyeket a Grineer tart uralma alatt.

Grineer Kikötő

F0o1d
Elszórva találhatóak a Ceresen. Vihar és a tipikus Grineer bázisok jellemzik kültéri elemekkel.

Orokin Void

Void rejtett raktár
Ősi, Orokin tornyok a Void dimenzióban, amelyeket már csak egy számítógép-vezérelt sereg lakik.

Orokin Derelict

Elhagyatott Orokin hajók, amik különleges dolgokat rejtenek magukban.