Orokin sabotage room
Az Orokin Sabotage küldetések az Orokin Voidban és az Orokin Derelictben játszódó Sabotage küldetések.

Céljuk, hogy a játékos megállítsa az ellenfél hozzáférését az értékes Orokin toronyhoz.

Játékmenet

Az átjáró átállítása

Először meg kell találni a portált, melyen keresztül az ellenfél eléri a tornyot. A portál mindig csak az egyik irányba engedi át az utazókat, ezért meg kell fordítani a polaritást. A portál előtt két panel látható, melyeket fel kell törni, és megvárni, míg 50%-kal hozzájárulnak a megfordítás folyamatához.

Az ellenfél legyőzése

Keyholder grineer

Grineer kulcstároló

Ha a kapu Grineer pályaszettre nyílik, akkor Sprag és Ven'kra Tel legyőzése a feladat, ha Corpus pályára nyíil, akkor Lynxet kell legyőzni.

Ha ez sikerült, a játékos felveheti az Orokin kulcsot, melyet az ellenfél használt az átjutáshoz. A kulcs megjelenik a térképen, és felvevőjének csökkenti a mozgási sebességét. A kulcsot ezután a kapuhoz kell juttatni és át kell menekülni az Orokin toronyba a kapun keresztül.

Rejtett szekrények

Resource Cache orokin
A pályán szétszórva el vannak rejtve "Resource Cache" szekrények. Ezeket nem kötelező megtalálni, de a bennük rejlő jutalom értékes lehet.

Jelenlétüket jelzi a térképen a Loot Detector, Thief's Wit vagy az Animal Instinct modulok bármelyike, egy egyszerű tárgyként. A többi szekrénytől eltérő, fehér fényük van és különleges hangeffekt hallatszik a közelükben.

Ha mindhárom szekrényt megtalálta a játékos, esély van egy Xiphos darab tervrajzának vagy Nitain Extractnak az esésére. (Mindegyik szintű küldetésen más Xiphos darab van, ezért egy küldetésen csak egy darabra van esély.)