FANDOM

A naramon egy olyan iskola ,amely a támadásra összpontosít. A naramonos Tenno a közelharcban jeleskedik,semlegesíti a fegyveres ellenségeket. Azok ,akik elsajátítják a naramon iskolát gyorsabbak lesznek,és kegyetlen erővel bővülnek.

-Közelharci fegyverek több xp-t kapnak ,ha meleevel ölnek,hosszabb ideig hatnak rá a melee combo bónuszok. -Képesek lesznek lefegyverezni az enemit,miközben kritikus találatokat vihetnek be -Rövid idő alatt nagy távolságokra tudnak teleportálni,és a mozgási sebességük is megnő

Affinity Spyke

A közelharci támadások 10-15-20-25-35-45%-kal nagyobb affinitással járnak. Jegyezzük meg,hogy a játékban a leírás helytelen! Nem csak az ölés után kapunk extra affit,hanem a melee által összeszedett összes affira(XP) jár a bónusz! Nincs hatással az exalted meleek által megszerzett affira Aktiválódik magától,a küldetés kezdetén!

Power spike

A combo counterünk nem lenullázódik azonnal,hanem fokozatosan csökken lefelé 20-15-10-5-el másodpercenként. Aktiválódik a küldetés kezdetén. A power spike jelenleg hatással van az exalted blade,hysteria,razorwing' diwata,és prymal fury spellekre is. A csökkenés sebességét befolyásolják a Body count,Drifting contact,Gladiator Rush modok.

Void Stalker

A void mod növeli a közelharci támadások kritikus esélyét 20-30-40-50%-kal 5 másod perc alatt.Az esély fokozatosan csökken 5s-10s-15s-20s alatt,miután az operátor elhagyja a void módot.A képesség további 1-2-3-4 energiát fogyaszt.

Void Hunter

A void mode megmutatja az ellenségeket a falon át 10/12/18/25 méteren belül. Ez a hatótávolság csökken 2/3/4/5 másodpercenként, ha az operátor elhagyja a void módot. Ez a képesség 2/2/1/1 energiát használ másodpercenként.

Disorienting Blast

A void blast összezavarja az ellenségeket 20%/30%/40%/50%-os eséllyel 4/8/12/16 másodpercig. Ennek köszönhetően nem tudják megkülönböztetni az ellenséget és a társaikat.

Disarming Blast

Az ellenségek, akiket eltalálunk a void blasttal 10%/15%/20%/25%/35%/50%-os eséllyel hatástalanítva lesznek.

Executing Dash

A void dash már nem szorítja ki az ellenségeket (nem dobja el őket gyakorlatilag), hanem megnyitja őket finisherre. A finishernek a sebzése is megnő 15%/20%/25%/30%-al.

Surging Dash

Void dash közben ez a képessé kreál egy hullámot, ami megnöveli a sebzést 5%/10%/15%/20%/25%/30%-al és a hatás területét az operátor körül 2 méterrel.

Mind Step

Növeli az operátor mozgási sebességét 7%/15%/22%/30%/30%-al.

Mind Sprint

Növeli a void dash gyorsaságát 20%/40%/60%/80%/120%/120%-al. Pontosabban azt növeli ez a képesség, hogy milyen messzire dash-el az operátor és a dashelés animációjára nincs hatással. Növeli az erejét a dash-nek ezzel el lehet hajítani az ellenségeket több száz méterre.