Kela De Thaym a Sedna vérszomjas, szadista főnöke. Ő vezeti a Grineer arénát, a Rathuum-ot, melyben foglyokat kényszerít arra, hogy szabadságukért harcoljanak az ő képzett Kivégzői ellen.

A Merrow küldetésen található meg, az arénájában. A bejutás körülményes, legelőször Ítéletpontokat kell gyűjteni, melyek el is használódnak a bemenetkor. Legyőzésével a Saryn warframe elkészítéséhez szükséges tervrajzokat lehet megszerezni, illetve különleges fejlesztő modulokat egyes Grineer fegyvereknek.

Ítéletpontok (Judgement Point)

A játékosoknak legalább 100 ponttal kell rendelkeznie ahhoz, hogy elkezdhesse a küldetést, és 50 el fog használódni a befejezéskor.

Ezeket a pontokat Grineer Aréna típusú küldetések befejezésével lehet beszerezni, melyek a Sednán találhatók. Ezekben a küldetésekben Executionereket kell legyőzni. A küldetés végén mindenki egységes mennyiségű pontot kap.

Stratégia

Belépés az arénába

  • Az aréna megtalálása után a játékosok mindegyikének a világító, kör alakú panelek egyikére kell állnia.
  • Rollerek fognak megjelenni több oldalról is, ezektől meg kell szabadulni.
  • A falon minden kör alakú gombbal szemben van egy kijelző, mely folyamatosan forog, mögötte pedig egy zöld gomb található. A cél az, hogy a megadott maximum késési időn belül (mely néhány másodperc) mindegyik zöld gomb egyszerre szét legyen lőve. Máskülönben újraindulnak.

Első fázis - Harc

  • Kela a játékosokkal együtt megjelenik az aréna közepén, ahol Rollereket kezd kiengedni, valamint támadja a játékosokat.
    • A hátralökések kikerülhetők ugrálással, vagy a Rollerek le is lassíthatók Frost Snow Globe képességével. A Rollerek tovább kezelhetők területsebző képességekkel, mint a World On Fire vagy láthatatlansággal.
  • Ha elég kár érte, visszaugrik a helyére, ahonnan távolról figyeli az eseményeket egy ideig.

Második fázis - Lézersugarak

  • Lézersugarakat kezd lőni az ég felől, melyeket a képernyőn megjelenő visszaszámlálás is előrejelez.
  • Ezek a sugarak azokat a pontokat célozzák meg, ahol a játékosok éppen állnak, és néhány másodperc késés után aktiválódnak csak.
  • Egyszerűen kikerülhetők ugrálással, vagy Limbo Cataclysm képességével.
  • A sugarak sebzése csak a földön számít, így a falakhoz tapadva vagy a levegőben célozva is kikerülhető a baj.

Harmadik fázis - Újabb harc Negyedik fázis - Újabb lézerek Ötödik fázis - Végső harc

  • Kela az utolsó lézersugarak után rendkívül dühös lesz, és maga veszi kézbe az irányítást.
  • A pályán Rip Linehoz hasonló eszközzel mozog majd egyik pontról a másikra.
  • A rakétái kikerülésekor ügyelj arra, hogy nem csak körkörösen ugrálsz, mivel ezek követik a játékosokat.
  • BUG: A legyőzés után Limbo ne használjon semmilyen képességet, mert ekkor a dobott modul eltűnhet a pályáról, és senki nem tudja felszedni.

A dobott modulnak piros csóvája van, és addig nem derül ki, hogy milyen, amíg a játékos be nem fejezi a küldetést.

Érdekességek

  • Tyl Regoréhoz hasonlóan ez a harctér sem hagyható el addig, amíg be nem fejeződik.
  • Ha Manic ellenségek megmaradnak, mielőtt a játékos belép az arénába, beteleportálhatnak bármikor.
  • Lotus szerint Kelának nagy befolyása van a Grineer tanácsban.
  • A 18.10-es frissítéssel újult meg a kinézete, és ő a legutolsó Grineer főnök, akit meg kellett újítani.

Galéria