Spoilericon
Spoiler!
Ez a lap a játék küldetéseinek, kalandjainak történetével foglalkozik, így tartalmazhatja az események végkifejletét is. Ne olvasd el, ha még nem játszottad végig a hozzá kapcsolódó küldetést, és nem szeretnéd hamarabb megtudni az eseményeket!

Hidden Messages
A Hidden Messages (Rejtett Üzenetek) egy küldetés, mely a 14-es frissítéssel került a játékba. Haladása végigvezeti a játékosokat Mirage megszerzésén és történetén.

Elkezdés

A küldetés elkezdéséhez a Hidden Messages tervrajzot kell megvásárolni a boltból, majd elkészíteni a kulcsot. A kulcs elkészítéséhez a következőkre van szükség:

A kulcs elkészítése után a Kódex panelt kell aktiválni, ott a Quest fül alatt a Hidden Messages gombjára kattintani, majd elkezdeni azt (BEGIN).

Elkezdés után három missziót kell megoldani, melyek különböző bolygókon találhatóak. FONTOS: Minden küldetés teljesítése után meg kell csinálni a kapott elemet (Helmet/Chassis/Systems), hogy elérhető legyen a következő küldetés!

A küldetés menete

A játékosnak három talányt kell megfejtenie, hogy megtalálhassa az elveszett emlékek és tervrajzok helyzetét. Ordis mindig felolvassa a talányt, melyet az előbbi elemen olvasott el, de a rejtvények utólag az Inboxban is elolvashatóak.

1. fázis

Ordis

Az Ordis által felfedett talány:

Három rész, három út, három talány néked,
Hogy felélessz egy elveszett emléket.
Ősi, kegyetlen istenek, kik akkor onnan fentről néztek,
Meg tudod-é nevezni a csúcsot, hol föld találkozik az éggel?

Melynek megfejtése az Olimposzi hegycsúcs, ahol a görög mitológiai istenek éltek. A Marson pedig található egy küldetés ezen a néven, így ott kell folytatni a küldetést.

Lotus

2. fázis

Ordis

Lotus

3. fázis

Ordis

Lotus

Tervrajzok helye

  • Mirage tervrajz - Market
  • Mirage Helmet Helmet - Olympus, Mars (Exterminate) (Az elkezdéshez meg kell építeni előbb a Hidden Messages kulcsot!)
  • Mirage Systems Systems - Calypso, Saturn (Survival) (Az elkezdéshez meg kell építeni előbb a Helmetet!)
  • Mirage Chassis Chassis - Charybdis, Sedna (Hive) (Az elkezdéshez meg kell építeni előbb a Systemst!)

Megjegyzések

  • Mindhárom misszió a Fertőzött Hajó pályaszetten játszódik a Fertőzöttek ellen.
  • Az ellenségek szintje folyamatosan nő a küldetésekkel, a Chassisért körülbeül 30-40-es szintű ellenségekkel kell szembeszállni.

Ismert hibák

  • Előfordulhat, hogy ha a kulcs készítését platinummal gyorsították, a rendszer nem jelzi azt elkészültnek. Ki- és bejelentkezés megoldhatja a problémát.