FANDOM

Az Operátor képességei,öt nagy Tenno iskolára bontva.

Minden Focus iskola tíz csomópontra van osztva.

-Hat aktív pont-az operátor tulajdonságainak növelése,vagy megváltoztatása -Két passzív pont-amik buffokat adnak az operátornak/warframenek -Két kereszt pont-az operátoroknak passzív tulajdonságokat ad,melyek minden iskolával egyszerre használható!

A Second dream küldetés elvégzésével a játékosok képessé válnak a Transzcendencia végrehajtására.Aktiválásakor az Operátor (egy erőteljes Void Beam támadással együtt) sebezhetetlen vetülete megjelenik,és a warframe fölött lebeg.Tudunk vele mozogni is az alap irányítást használva. A transzcendencia során a warframe-ünk sebezhetetlen,de nem tudjuk használni.A cast képességek viszont továbbra is aktívak maradnak! Ez az állapot 10 másodpercig tart,kivéve,ha a játékos manuálisan ki nem kapcsolja,vagy le nem esik egy platformról.A transzcendencia 180 másodperces cd-vel rendelkezik,tehát ennyit kell várnunk két aktiválás között.

A War within befejezésével a transcendence-t felváltja a Transferenc,ami lehetővé teszi az Operátor számára ,hogy fizikailag is csatlakozzon a csatákhoz,új képességekkel,AMP fegyverrel,és Arcanokkal.

Mind a transcendencia,mind a transferencia szükséges ahhoz,hogy aktiválhassuk,és kihasználhassuk az egyes iskolák nyújtotta passzív és aktív focus hatásokat.

Tenno Iskolák

A tenno iskolák a különböző utakat képviselnek,melyek a Tenno számára nyújtanak különböző képességeket.De vannak aspektusok,amelyek az aktív warframe-re vannak hatással.

A second Dream végén a játékos felkérést kap,hogy válasszon az öt tenno iskola közül egyet,mint kezdő Focus iskola.

-Madurai,a harcosok iskolája -Vazarin,a védő iskola -Naramon,a taktikus iskola -Unairu ,az elviselhetetlenek iskolája -Zenurik,az Arcan iskolája

Minden iskola rendelkezik rendelkezik saját kézségfával,amely 10 olyan képességgel rendelkezik,melyeket Ways (útnak) nevezünk,amelyekel növelhetik Operátorunk képességeit, esetenként hatással vannak az aktívan használt warframe-ünkre.

Minden út tartalmaz saját rankokat,amelyeket növelni lehet,ha a focus pontokat megfelelően beletöltjük. A már kinyitott,és aktivált út pirosan világít,a két pont között vonal jelzi,hogy melyik pontnak mi az előfeltétele,hogy aktiválassuk.

Az út felnyitását a megkövetelt focus pont egyszeri beletöltésével lockolhatjuk,míg a kívánt pont magasabb rankra emelését a focus pont apránkénti feltöltögetésével is elvégezhetjük azáltal,hogy a pont mellet lévő Focus gombot addig nyomva tartjuk,amíg a kívánt pontmennyiség bele nem kerül.

A Focus kiosztása tetszés szerint leállítható,de leáll magától,ha elfogy a focus pontunk. Ez után a játékosnak meg kell erősítenie a focus kiosztást ,mert e nélkül visszaáll az utolsó megerősített értékre.Megerősítés után nincs már lehetőség a betöltött Focus pont visszaszerzésére!

A módszerek Aktív ,Passzív és way-bund ra oszthatóak,amelyeket az alábbiakban írok le.

Aktív utak

Aktív módoknak azokat a képességeket nevezzük,amelyek javítanak,vagy módosítanak az Operátorunk Void képességén.Nevezetesen Void Blast,a Void Dash és Void mode képességeken. Ezeket a módokat kör alakú ikonnal vannak jelölve. Minél többet aktiválunk belőlük egyszerre,annál nagyobb lesz a költségük,és több energiát fognak fogyasztani.Ha kikapcsoljuk ami nem kell,kisebb lesz a teljesítmény költség,és a fogyasztás is!

Passzív utak

A passzív módszerek olyan képességek ,amelyek passzív továbbfejlesztést biztosítanak az Operátor vagy a warframe számára.Hatszögletű ikonnal jelölik őket.A passzív hatások az aktiválástól számítva,a küldetés végéig aktívak maradnak(22.12 frissítés óta). Mind az aktív,mind a passzív módszer csak abban az iskolában használható,amihez tartozik, és nincs hatással ránk,ha másik iskolát választunk elsődlegesnek!

Way Bunds

A Way-bunds képességek passzívan növelik az Operátor alap statjait. Eltérően a többi módszertől , ezek a focus iskola részét képezik,ezért úgy látjuk,mintha egy még fel nem nyitott út lenne a kiválasztott iskolánál.A nem kötött csomópont aktiválásához továbbra is szükség van további pool pontok hozzáadására az adott iskolában! A way-Bund csomópont kilockolásához 1 millió focus pont,és 1 darab Brilliant Eidolon Shard beáldozására van szükség.

Minden iskola két Way-bund csomópontot tartalmaz,így összesen 10 passzív képességre tehetünk szert!

Vay.bund képességek:

Madurai:

Inner gaze: Növeli az AMP energiáját 10%-20-30-40%-al Eternal gaze: Gyorsítja az AMP energia visszatöltését 10-20-30-40-50-60% -al

Vazarin:

Enduring Tides:Az Operator alap HP-ját növeli 25-50-150%-al A Magus Vigor arcane ehhez még hozzáadódik! Rejuvenating Tides:Visszatölti az Operátor HP-ját 1/s,2/s,3/s,4/s HP/másodperc értékben Ez akkor is tölti az Operátor HP-ját,ha nem vagyunk kint vele a warframe ből.

Naramon

Mind step:Növeli az operátos sebességét 7-15-22-30%kal Mind Sprint:Növeli a Void Dash sebességét 20-40-60-80-100%-kal A megtett távolságot ilyenkor gyorsabban teszi meg,de az animáció sebessége nem változik.

Unairu

Basilic Scales:Növeli az Operato armorát 50-100-150-200%-kal Basilik Gaze:Növeli a Void Blast sugarát 15-30-45-60%-kal

Zenurik

Void siphon:Növeli az Operátor energiaregenerálódását 15-30-45-60-75-90%-kal Void Flow:Növeli az Operátor alapenergia kapacitását 15-30-45-60-75-90%-kal