FANDOM

Cetussplash
Cetus egy apró falu, amit az Ostronok építettek a rejtélyes és misztikus Unum torony előtt. Cetus őrzi a Plains Of Eidolon bejáratát. Itt találkozhatunk az Ostron nép kereskedőivel, hozhatunk létre saját készítésű Zaw fegyvereket, fogadhatunk el speciális küldetéseket tőlük illetve adhatunk le nekik dolgokat ReputationLarge pontokért. Cetus ad otthont az Ostron mellett a The Quills szindikátusnak is.

Cetus a Földön található a Mantle csomóponttól délre.

A Cetus lakói

Konzu

Konzu
Konzu egy idős Ostron figura aki Bounty küldetésekkel látja el a játékosokat. Minden intervallumban 5 különböző küldetés közül választhatunk, az este kivételével, amikor megjelnik az Eidolon vadász opció is. Ezutóbbi nem kötelező, de érdemes kihasználni, ha Ostron ReputationLarge pontokat is akarunk kapni az erőfeszítéseinkért.

Hok

Hok
Hoknál készíthetünk teljesen egyedi Zaw közelharci fegyvereket. Ő árulja az ezekhez szükséges tervrajzokat és egy ideig elérhető, platinumért megvásárolható kész terméket is.

Hai-Luk

A horgász Hai-Luk minden horgászattal kapcsolatos tervrajzot és eszközt árul, mindezeken felül nála adhatunk le halakat ReputationLarge pontokért (Provide fish) vagy daraboltathatjuk fel nála őket (Cut fish).

Suumbaat

Az öreg Suumbaat a bányászattal foglalkozik. Nála szerezhetők be az alap kellékek és tervrajzok a bányászathoz, illetve az ötvözetek készítéséhez. Leadhatunk nála továbbá bányászott ékköveket ReputationLarge pontokért (Provide Gems).

Teasonai

Teasonai mester a vadállatok megőrzéséért felel.

Nakak

Nakak maszkokat és XP-távolságot ideiglenesen növelő fáklyákat árul.

Onkko

Onkko
Onkko a The Quills szindikátus képviselője. Rejtekhelye Konzu sátra mögött található.