FANDOM

Zanuka es la mascota de Alad V creada con partes de varios warframes, este es también el producto anunciado con orgullo del Proyecto Zanuka. Tanto Alad V como Zanuka se encuentran juntos en Themisto (Júpiter]]).

Zanuka aparece como un canino robótico con armadura cian. Es muy agresivo y ágil, capaz de esquivar y saltar por el terreno. Perseguirá continuamente al Tenno mientras lanza ataques. Además de los golpes básicos de la garra, tiene varias habilidades a distancia.

  • Missile strike: Launches several guided missiles, doing moderate damage. Due to their powerful guiding capabilities, the most reliable way to dodge them is still to hide behind cover.
  • Frost bomb: Launches a gray spherical bomb that explodes in a small AoE, applying Cold and slowing down any Tenno within the explosive radius temporarily.
  • Disipar bomb: Uses when a Tenno has deployed a self-buff such as Disipar de Stalker: this one will not stagger the victim. It also affects Shade's cloak as well.
  • Gota de antimateria: (Zanuka only uses it when you down Alad V in order to allow it to revive him).
  • Revive Alad V: Zanuka's shields will drop to zero as soon as Alad's own shields are depleted. Should the rescue attempt be successful, it will restore Zanuka's shields along with Alad's.