FANDOM

Gorth fue un comandante distinguido en el cuerpo de los Avizores Nocturnos pero cuando mató inconscientemente a un aliado de Lech Krill por robar suministros, tuvo que enfrentarse a efectos secundarios políticos y su carrera fue destruida. Exiliado del servicio militar, Gorth busca reparar su honor perdido como verdugo en Rathuum.
A diferencia del resto de verdugos, Gorth parece ser inmune al efecto , además que no será derribado al golpear el suelo teniendo la habilidad Histeria de Valkyr activada.

Like all other Executioners, he seems to have a built in reduction for duration based abilities (based on playtests, not confirmed):

  1. Cast: affected for 15% of the duration
  2. Cast and every following: affected for 2.25% of the duration

ComportamientoEditar

  • At long range Gorth repeatedly shoots rockets, at close quarters he starts attacking with his Ack & Brunt.
  • Now and then he throws a slowing grenade, similar to Frost's Freeze.
  • Gorth will occasionally use an ability similar to Escudo electromagnético, but also making himself completely invulnerable. During this time, nearby allies to Gorth receive 50% damage.

GaleríaEditar

CuriosidadesEditar

  • Gorth was, seemingly, the commander in charge of apprehending Maroo during alerta táctica Project Undermine.

ReferenciasEditar