FANDOM

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

Alza el vuelo con esta traviesa hada.

Alza el vuelo con esta traviesa hada.

Se trata de Titania, el duendecillo, que no se ve.

Titania es una adición mortal y traviesa a cualquier equipo, pero no tome mi palabra para ella Tenno.

Fecha de lanzamiento: 19 de Agosto, 2016.

La diminuta Titania y su enjambre de mariposas navaja, ataca y encanta a tus enemigos y llevalos a su perdicion. Ella llego en Agosto 19 de 2016 con la Actualización: La arboleda plateada.

Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
3
Tiempo: 72 hrs
Acelerar: 50 Platinum64
Neurópticas
Credits64
15,000
AlloyPlate64
1,500
Neurode64
2
PolymerBundle64
2,500
Circuits64
700
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Chasis
Credits64
15,000
DENitainExtract
3
Ferrite64
3,000
Rubedo64
900
Tellurium64
1
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Sistemas
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Plastids64
800
Cryotic
2,200
Tellurium64
1
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64

AdquisiciónEditar

Los planos para los componentes de Titania se consiguen en la mision de La arboleda plateada la cual te la da el jefe del Nuevo Loka en cualquier repetidor

CuriosidadesEditar

  • Titania es personificada como la Reina de la Hadas en la obra de William Shakespeare's llamada A Midsummer Night's Dream, en la cual ella es la esposa de Oberon, Rey de las Hadas. es notorio denotar que Oberon existio antes de esta comedia  A Midsummer Night's Dream, mientras que Titania fue creada para ella.
    • Al igual que Oberon (el warframe), Titania tambien comparte su nombre con un nodo de mision en Urano, que tambien corresponde a una de las luna de Urano en la vida real 
  • En el modo Alas de acero,el nombre de las armas melee de titania son Diwata, que en idioma Filipino es una palabra que historicamente se refiere a los espiritus que residen en el bosque, pero en la actualidad se usa mas para referirse a las hadas o lo elfos. 
  • A traves de La arboleda plateada y material promocional, el nombre de Titania es pronunciado "Tie-TAY-nia" (la misma pronunciacion como la sustatancia quimica Titania) al contrario de su pronunciacion Shakepiriana  "Tih-TAN-ya",el cual es denotado como la pronunciacion correcta por el Oxford dictionary.
  • Titania fue el primer Warframe en utilizar Telurio para su construccion.

Salto-bala crea un trampolín que potencia los saltos-bala cuando es usado por aliados.

Nota : Dust Bloom : Titania gains +25% Salto-bala distance. Bullet jumping also creates a trampoline that lasts 5 seconds and grants the Upsurge buff, giving the same +25% distance to Salto-bala maneuvers performed in the area.

Encantamiento(H) Encantamiento(S)
ENERGÍA
25
TECLA
1
Encantamiento
Los enemigos son desarmados y son puestos a flotar. Los aliados cercanos serán inmunes a los efectos de estado.
Fuerza:N/A
Duración:10 / 12 / 14 / 16 s
Rango:1 / 3 / 3 / 5 m (ability radius)
20 / 30 / 40 / 50 m (cast range)

  • Titania scatters enchanted dust in a 1 / 3 / 3 / 5 meter radius around the location she aims at, with a cast range of 20 / 30 / 40 / 50 meters. Enemies within this area will drop their weapons, become unable to perform any action while in a ragdoll state, and weightlessly float in mid-air for 10 / 12 / 14 / 16 seconds. Titania and her allies caught within the dust cloud gain immunity to efecto de estados for the duration of the ability.
    • Ability radius and cast range are affected by Rango de habilidades.
    • Duration is affected by Duración de habilidades.
    • Enemies affected by Spellbind will float away in the direction of their movement depending on their velocity and momentum at time of cast. Hitscan, projectile, and melee attacks can cause spellbound enemies to ricochet in random directions.
    • After Spellbind expires, enemies previously armed with weapons cannot attack until they retrieve their weapons from their initial position. Aquellos que no usan armas (como los Infestados) se recuperarán rápidamente.
  • Casting time of 1.0 seconds is affected by Talento natural. Casting interrupts movement and other actions, however casting while in Alas afiladas mode only interrupts other actions and not movement.
  • Recasting on Titania or an ally will refresh the status immunity.
  • Spellbound allies and enemies emit unique particle effects:
    • Enemies visually emit energy butterflies fluttering about and an upward stream of energy stripes, both affected by Titania's energy color.
    • Allies visually emit energy butterflies fluttering about, affected by their own energy color.

Maximización is a form of specialization: mods may be blended to result in values that vary between the top-end limits listed here. Click any maximized link to learn how to build it.

Tributo(H) Tributo(S)
ENERGÍA
50
TECLA
2
Tributo
Extrae una ofrenda de un enemigo en la forma de una ventaja de habilidad aleatoria. Los ataques de los supervivientes son debilitados.
Fuerza:200 / 300 / 400 / 500
Duración:6 / 8 / 10 / 12 s (debuff)
120 s (Dust/Thorns/Entangle)
90 s (Full Moon)
Rango:10 / 15 / 20 / 25 m (cast range)
30 m (Dust radius)
40 m (Thorns radius)
10 m (Entangle radius)

  • Targeting an enemy up to 10 / 15 / 20 / 25 meters away, Titania forcefully ragdolls it away in the direction of the blast. The enemy's attack damage falls for 6 / 8 / 10 / 12 seconds and it is dealt 200 / 300 / 400 / 500 damage. The enemy is separated from their soul, which remains in place for 15 seconds.
  • The soul of an enemy is left in place at the location where they got hit by Tribute, and appears as a shadow replica of the target. If Titania picks it up, she is granted one of four different auras dependent on the enemy affected. The strength of each aura can stack from picking up multiple souls of the same type, which also refreshes its duration. All 4 auras can be active at once. The following different auras are available:

  • The Dust aura reduces the accuracy of enemies within 30 meters around Titania by 10% for 120 seconds. Each additional stack will increase the effect by 10%, up to a maximum of 50% reduced enemy accuracy.
  • Given by ranged enemies, such as Lanceros or Tripulantes.

  • The Thorns aura will reflect 5% of the damage taken back to the attacker, up to 40 meters away, for 120 seconds. Each additional stack will increase the effect by 5%, up to a maximum of 25% damage reflection. Any allies within 35 meters around Titania will also benefit from Thorns' damage reflection.
  • Given by melee enemies, such as Tripulante Aguijóns y Cargadores.

  • The Entangle aura slows down enemy movement within 10 meters around Titania by 5% for 120 seconds. Each additional stack will increase the effect by 5%, up to a maximum of 25% slower enemy movement.
  • Given by heavy enemy units, such as Bombarderos and Disruptores antiguos.

  • The Full Moon aura increases the damage Compañeros deal by 15% for 90 seconds. Each additional stack will increase the effect by 15%, up to a maximum of 75% increased companion damage. Any teammates within 30 meters around Titania will also benefit from Full Moon's effects, increasing their respective Compañeros' damage.
  • Given by summoned enemies (such as Hyekka) and flying enemies (such as Halietos Sanguijuela).

  • Souls created by Tribute display a symbol above them that denotes the aura they bestow.
    • The color of the souls and their symbols are affected by Titania's energy color.
  • Casting time of 1.0 seconds is affected by Talento natural. Casting interrupts movement and other actions, however, casting while in Alas afiladas mode only interrupts other actions and not movement.
  • Enemies previously affected by Tribute cannot be affected again, as they no longer have a soul to offer.

  • Since souls sometimes tend to drift upwards, it is more convenient to use the ability while close to the target.

Linterna(H) Linterna(S)
ENERGÍA
75
TECLA
3
Linterna
Crea un enjambre de mariposas navaja que transforma a un enemigo en un irresistible faro flotante, atrayendo e hipnotizando a sus compañeros y finalmente explota.
Fuerza:200 / 250 / 300 / 350 (damage/sec)
1,000 / 1,500 / 2,000 / 2,500 ( damage)
Duración:10 / 15 / 20 / 25 s
Rango:15 / 20 / 25 / 25 m (cast range)
8 / 12 / 15 / 20 m (attract radius)
5 / 6 / 7 / 8 m ( radius)
2.5 m (damage radius)

  • Titania sends a targeted enemy hurtling into the air using her razorflies, making it invulnerable and rendering it unable to move or attack. The suspended enemy will attract any other nearby enemies within 8 / 12 / 15 / 20 meters, removing their hostility towards the player and making them follow the suspended target blindly as long as they remain within range. Enemies that move within 2.5 meters of the suspended target will receive 200 / 250 / 300 / 350 damage per second. After 10 / 15 / 20 / 25 seconds or pressing the ability key again (default 3 ), the suspended target will explode, dealing 1,000 / 1,500 / 2,000 / 2,500 damage to it and all enemies within 5 / 6 / 7 / 8 meters.
  • Casting time of 1.3 seconds is affected by Talento natural. Casting interrupts movement and other actions, however, casting while in Razorwing mode only interrupts other actions and not movement.
  • The suspended target will slowly move in the direction from which attacks push it starting from when the ability is cast. The suspended target's trajectory will be affected by any contact with terrain, weapon attack or offensive ability.

Linterna encantadora
Artículo principal: Linterna encantadora

Linterna encantadora is a Mods de Aumento de Warframe for Titania that grants 100% bonus damage for all squadmates' melee attack against attracted enemies.

{{#lsth:Linterna encantadora|Stats}}

  • While crowd control aspect is somewhat tricky, Lantern can be used as quite effective offensive ability by double tapping.
  • Certain enemies, most notably Reguladors y Regulador sensor, will not be suspended, and will instantly skip to the .

Alas afiladas Alas afiladas simbolo
ENERGÍA
25
TECLA
4
Alas afiladas
Reduce su tamaño y alza el vuelo, mientras las mariposas navaja atacan a los enemigos cercanos.
Energy Drain: 5 s-1
Fuerza:50 / 80 / 120 / 160 (gun damage)
50 / 80 / 120 / 160 (melee damage)
10 / 24 / 48 / 80 (drone damage)
6 (razorfly drones)
50% (evasion)
Duración:N/A
Rango:N/A

  • Titania se reduce a la mitad de su tamaño original, convirtiéndose en un duende volador. De esta forma, Titania permanece permanentemente en el aire, usando mecanismos de control especializados (muy similares a Archwing) para moverse por el campo de batalla. Ella intercambia todas sus armas normales por dos armas patentadas Alas afiladas: las pistolas duales dobles Dex Pixia y la espada pesada Diwata. Titania también gana una evasión pasiva del 50% contra los ataques enemigos.
  • Dex Pixia, similar a Arco de Artemisa, tiene sus propias estadísticas únicas.
    • El daño base es 50 / 80/ 120/ 160 por golpe, afectado por la Fuerza de habilidades.
    • Dispara 5.83 disparos por segundo con 60 disparos por cargador. Cuando no se dispara, el clip regenerará automáticamente 50 disparos por segundo después de un retraso de 0,25 segundos.

multiplicador crítico, probabilidad crítica y probabilidad de estado mods.

  • While Alas afiladas is active, Titania will also command 6 Razorfly drones to attack nearby enemies. These drones deal 10 / 24 / 48 / 80 damage with their attacks; they will swarm an enemy and attack it incessantly until it is killed. The Razorflies also have a dramatically increased threat rating, allowing them to draw enemy fire and attention away from Titania's team. Razorflies can be killed by enemy fire, and can only be replenished upon Alas afiladas being recast.
  • As a channeled ability, Alas afiladas consumes 5 energy for every second it is active. Alas afiladas will remain active until Titania's energy is depleted, the ability is dispelled, or the ability is deactivated by pressing the ability key again (default 4 ).
  • While Alas afiladas is active, Titania can continue moving while casting her other abilities.
  • Titania is unable to interact with objects while Alas afiladas is active, such as consoles and data masses. She is also unable to use Enfoque while the ability is active, though she will still benefit from any passive abilities already activated other than Energy Overflow.
  • Activating Alas afiladas has a casting time of 1.4, and deactivating has a 1.0 second casting time; these are affected by Talento natural.
  • Compañeros visually disappear when activating Alas afiladas, but apparently remain in place: they will continue using precepts, albeit rooted to the location where they originally disappeared.
    • Aspiradora will keep on picking up loot around the casting point.
    • If Shade's Fantasma ability triggered before activating Alas afiladas, Titania will stay invisible for as long as at least one enemy remains in range around the casting point.
    • Helios will still scan any enemy that enters Investigador's radius around the casting point.

Alas afiladas relámpago
Artículo principal: Alas afiladas relámpago

Alas afiladas relámpago is a Mods de Aumento de Warframe for Titania's Alas afiladas ability that increases its flight speed y Cadencia de fuego when using Encantamiento, Tributo, or Linterna. {{#lsth:Alas afiladas relámpago|Stats}}

Mods de Fuerza

Intensificar

Mods de Duración

Continuidad

Mods de Rango

Estirar

Encantamiento(H) Encantamiento(H)
Tributo(S) Tributo(S) Tributo(S)
Linterna(S) Linterna(S) Linterna(S)
AlasAfiladas(S)

Input table not loaded. Javascript Not loaded
Result table not loaded. Javascript Not loaded

Editar Pestaña

Titania can be equipped with the following items:

AumentosEditar

CosmeticsEditar

Véase tambiénEditar

== Imágenes ==

Titania y sus mil pasivas

Titania y sus mil pasivas!

Vídeos Editar