FANDOM

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

Los ataques venenosos de Saryn son terriblemente efectivos contra enemigos orgánicos y sintéticos, y su habilidad de 'mudar' de piel la hace muy difícil de alcanzar.

Saryn es un Warframe venenoso que fue añadido en la Actualización 7. Ella es un Warframe versátil y orientada ofensivamente para estar en la primera linea de ataque, armada con virulentos poderes tóxicos que desintegran rápidamente a sus enemigos en polvo. Altos valores de salud y armadura combinados con sus nocivos señuelos hacen de ella una guerrera excelente para atraer el fuego enemigo.

AdquisiciónEditar

La Warframe Saryn puede comprarse por 225 Platinum64. El plano principal puede comprarse por 35.000 Credits64.

Los planos de los componentes son obtenidos al matar a Kela De Thaym (Merrow, Sedna)

Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Tiempo: 72 hrs
Acelerar: 50 Platinum64
Neurópticas
Credits64
15,000
Circuits64
150
NeuralSensor64
1
Paquete de polímero
300
Salvage64
400
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Chasis
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1000
Rubedo64
50

Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Sistemas
Credits64
15,000
Módulo de control
1
Morphics64
1
Salvage64
550
Plastids64
350
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64

TriviaEditar

  • Después de la encuesta en el foro de los fundadores iba a ser nombrada de Sarin, liquido incoloro e inodoro, utilizado como arma química debido a su extrema potencia como agente nervioso en su forma gaseosa. Pero cuando el primero en responder fue una victima a un ataque con sarin sugirió un ajuste de nombre, junto con que Sarin suena demasiado masculino en general, DE decidió que lo mejor era cambiar el nombre a Saryn. [1]
  • Fue la primera Warframe hembra cuyas estadísticas base desafían una tendencia a la fragilidad, con valores de salud y armadura que superan los de muchos Warframes masculinos.
  • Ella es la 3era más alta de los actuales dieciocho Warframes existentes
  • Saryn es la 1ra en reemplazar Placas de Aleación con Circuitos para su construcción. (La 2da es Valkyr.)
  • Saryn obtuvo el Diseño Inmortal en la Actualización 12.

FuentesEditar

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

Una flor dorada oculta un néctar mortal. Cuenta con polaridades de mod alteradas para una mayor personalización.

Margulis, from your winter ashes, there has sprung a field of flowers. Conceived by me, germinated for deadly purpose. You used to dream of old Earth, didn't you? Bathed in gold and solemn blue. I intend to reclaim it now, from the spores and the ruin. It came to me like a proverb: fight poison with poison.
Cure this sick horde with the greatest of plagues. I will call her... Saryn.
—Ballas
Fecha de lanzamiento: 16 de Febrero, 2016

Saryn Prime es la variante prime del warframe Saryn trayendo consigo una mayor capacidad de armadura, asi como velocidad de carrera y poder acumulable, asi como una polaridad adicional V.

Saryn Prime fue añadida junto con la Spira Prime y la Nikana Prime

Credits64
25,000
PrimeHelmet PrimeChassis PrimeSystems OrokinCell64
1
Tiempo: 72 hrs
Acelerar: 50 Platinum64
Precio del MarketIcon: N/A Platinum64 Precio del Blueprint2: N/A Credits64
Neurópticas
Credits64
15,000
Placa de aleación
1,500
NeuralSensor64
2
Salvage64
3,500
Rubedo64
750
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Chasis
Credits64
15,000
DENitainExtract
3
Nano esporas
4,000
Rubedo64
1,200

Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Sistemas
Credits64
15,000
DENitainExtract
3
OrokinCell64
1
Ferrite64
4,000
Circuits64
500
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Obtención de componentes

Plano Lith S4 Raro (R)
Meso C3 Poco común (R)
Meso S4 Raro (R)
Neo S1 Raro (R)
Axi N6 Poco común (R)
Neurópticas Lith A1 Poco común (R)
Meso S5 Poco común (R)
Meso S9 Poco común (R)
Neo V4 Poco común (R)
Chasis Meso S2 Raro (R)
Neo S2 Raro (R)
Neo S10 Raro (R)
Sistemas Lith H1 Común (R)
Meso C1 Común (R)
Meso F1 Común (R)
Meso N4 Común (R)
Neo N5 Común (R)
Neo S10 Común (R)
Axi G1 Común (R)
Axi T1 Común (R)

Plano Lith S4 Raro (R)
Meso C3 Poco común (R)
Meso S4 Raro (R)
Neo S1 Raro (R)
Axi N6 Poco común (R)
Neurópticas Lith A1 Poco común (R)
Meso S5 Poco común (R)
Meso S9 Poco común (R)
Neo V4 Poco común (R)
Chasis Meso S2 Raro (R)
Neo S2 Raro (R)
Neo S10 Raro (R)
Sistemas Lith H1 Común (R)
Meso C1 Común (R)
Meso F1 Común (R)
Meso N4 Común (R)
Neo N5 Común (R)
Neo S10 Común (R)
Axi G1 Común (R)
Axi T1 Común (R)

Plano Lith S4 Raro (R)
Meso C3 Poco común (R)
Meso S4 Raro (R)
Neo S1 Raro (R)
Axi N6 Poco común (R)
Neurópticas Lith A1 Poco común (R)
Meso S5 Poco común (R)
Meso S9 Poco común (R)
Neo V4 Poco común (R)
Chasis Meso S2 Raro (R)
Neo S2 Raro (R)
Neo S10 Raro (R)
Sistemas Lith H1 Común (R)
Meso C1 Común (R)
Meso F1 Común (R)
Meso N4 Común (R)
Neo N5 Común (R)
Neo S10 Común (R)
Axi G1 Común (R)
Axi T1 Común (R)

Lith/Meso/Neo/Axi indica el nivel de reliquia del Vacío.
(R) indica la condición de retirada para dicha reliquia.
(B) indica la exclusividad por parte de Baro Ki'Teer.

NotasEditar

  • Como un warframe prime, Saryn Prime posee una especial habilidad pasiva donde, al entrar en contacto con un Orbe de Muerte hara que emita un pulso de energia, añadiendo 250 Energía a todos los aliados cercanos. Este efecto solo ocurrira una vez cada Orbe de muerte, y puede suceder aun si el Orbe ha sido destruido previamente.
  • Saryn Prime, junt con Volt Prime, posee la mayor cantidad de energia acumulable de todos los Warframes en el juego: 200 a rango 0 y 300 a rango 30.

Editar Pestaña

Los efectos de estado inflingidos en los enemigos permanecen más tiempo (25%).

Esporas(H) Esporas(S)
ENERGÍA
25
TECLA
1
Esporas
Contagia al objetivo con una plaga de esporas
Corrosivo b 
Corrosivas. Propaga las esporas a los enemigos cercanos al destruirlas o matando al huésped. Mientras más se propagan las esporas, mayor será el incremento de daño.
Fuerza:4 / 10 / 14 / 20 (spore damage)
2 / 2 / 3 / 3 (initial spores)
2 / 2 / 3 / 3 (spread spores)
Duración:6 / 8 / 10 / 12 s
Rango:30 / 40 / 50 / 60 m (cast range)
8 / 10 / 12 / 16 m (spread radius)

  • Saryn infects a target within 30 / 40 / 50 / 60 meters with 2 / 2 / 3 / 3 virulent spores. Each spore inflicts 4 / 10 / 14 / 20 damage per second over a duration of 6 / 8 / 10 / 12 seconds. If a spore is popped, 25 damage with a 100% status chance is dealt within 8 / 10 / 12 / 16 meters, and 2 / 2 / 3 / 3 spores are transmitted to each affected enemy.
    • Spore damage and burst damage are affected by fuerza de habilidades.
    • status effect reduces a target's current and maximum health by 50% for 7.5 seconds. Duration-based status effects are prolonged due to Saryn's passive.
    • Burst damage bypasses obstacles in the environment and does not diminish with distance.
    • Duration is affected by duración de habilidades.
    • Spores will not inflict reduced ticks of damage for non-integer durations (e.g., if Spores' duration is 18.6 seconds, there will be no reduced damage tick for the final 0.6 seconds).
    • Cast range and spread radius are affected by rango de habilidades.
    • Spores will burst at a reduced spread radius if the infected target dies. (Roughly half of the regular spread range)
  • If an infected enemy is being damaged by a proc, popping a spore on that enemy will also spread damage to surrounding enemies. The spore will have 25% of the initial base damage that triggered the proc added to its burst damage as damage with a 100% status chance for and effects.
    • Damage percentage is affected by fuerza de habilidades.
    • status effect deals 50% of the burst damage as damage per tick over 11 ticks in 10 seconds. Duration-based status effects are prolonged due to Saryn's passive.
    • If multiple procs are damaging an infected enemy, the initial base damage that triggered each individual proc will be combined when a spore's burst damage is calculated.
    • As an example, with a maxed Golpe de avispa, Intensificar, and a pistol that inflicts 35 base damage, a single proc from this pistol on an infected enemy will increase a spore's burst damage to (25 + 0.25 × 35 × (1 + 2.2)) × 1.3 = 68.9. If the infected enemy is being damaged by ten procs from the same pistol, the spore's burst damage will be increased to (25 + 0.25 × 10 × 35 × (1 + 2.2)) × 1.3 = 396.5.
    • Only one spore on the infected enemy can transfer Toxin damage until that enemy becomes damaged by a new proc.
  • When spores are popped on a target, one damage tick is removed from the target for the remainder of the duration. All secondary targets in range will be applied with a new duration of Spores. The primary target's duration is not renewed unless a secondary target's Spore is popped, applying a new duration that is separate to the previous duration.
  • Spores can be burst by various sources of damage including weapon damage and radial damage from certain abilities. Bullet jumping near infected enemies can burst spores as well as the radial damage from enemy attacks including (but not limited to) Bombardero rockets, Onda de choque sísmica damage, Corredor Volátil explosions, and radial damage from Erupcionadors and their spawn pods.
  • It is possible to remove Spores from an enemy by completely popping all the spores on that enemy.
  • Saryn's abilities mutate for bonus effects when used in tandem:

  • Multiple instances of Spores can be cast on Mudar. Spores' damage will not damage Molt.
  • When cast on Molt, Spores energy cost is reduced by 50%.
  • When Molt explodes, all spores will burst simultaneously and infect enemies within the spread radius. Molt's explosion can also detonate spores on nearby infected enemies.

  • While Azote tóxico is active, at least one spore is guaranteed to burst per melee attack when an infected enemy is struck by Saryn's melee weapon.
  • Enemies infected with Spores will restore 2 energy to Saryn for each spore burst by Azote tóxico.

  • Miasma deals an additional 100% damage to enemies affected by status effects including those produced by Spores.

  • Spores is a Acción con una mano. As such, it can be used while performing various maneuvers and actions without interruption.

Dosis de veneno
Artículo principal: Dosis de veneno
Dosis de veneno es un mod de aumento de warframe para Saryn que permite que la habilidad Esporas puede ser lanzado en aliados, otorgando daño de manera temporal a todos sus ataques.

{{#lsth:Dosis de veneno|Stats}}

  • Can be used to destroy Corpus cameras and (active) turrets. A spore will appear but a camera dies on the first tick.
  • Using both maximized Duración de habilidades and Fuerza de habilidades, each spore can deal 56.8 damage per second over the course of 30.54 seconds while increasing the energy cost to 38.75, reducing the cast range to 20.4 meters, and reducing the spread radius to 5.44 meters.

Mudar(H) Mudar(S)
ENERGÍA
50
TECLA
2
Mudar
Mudando de piel como una serpiente, Saryn deja un señuelo atrás para atraer el fuego enemigo.
Fuerza:150 / 300 / 400 / 500 (health)
240 / 300 / 350 / 400 (explosion damage)
Duración:14 / 24 / 32 / 40 s
Rango:5 / 6 / 7 / 10 m

  • Saryn sheds her skin, removing all existing efecto de estados and leaving behind a decoy that draws enemy fire. With 400 escudos and 150 / 300 / 400 / 500 health, the decoy will last for a maximum of 14 / 24 / 32 / 40 seconds. The decoy will explode if it loses all of its hitpoints or if its duration expires, inflicting 240 / 300 / 350 / 400 damage with a 100% status chance within a radius of 5 / 6 / 7 / 10 meters.
  • Molt is placed at Saryn's current position, mirroring her pose and elevation; however for clients, Molt will sometimes be in a default standing position.
  • Molt's escudos regenerate over time and can be buffed with the use of allied Halieto Protector, whether in Espectro or Control mental led forms.

  • Multiple instances of Esporas can be cast on Molt. Esporas' damage will not damage Molt.
  • When cast on Molt, Esporas energy cost is reduced by 50%.
  • When Molt explodes, all Esporas will burst simultaneously and infect enemies within the spread radius. Molt's explosion can also detonate Esporas on nearby infected enemies.

  • Miasma will detonate Molt if its within range, and Molt's explosion will occur before Miasma's first instance of damage. Miasma's damage will be increased depending on the percentage of Molt's lost hitpoints when detonated and depending on Fuerza de habilidades.
  • Miasma deals an additional 100% damage to enemies affected by efecto de estados including those produced by Molt.

  • Elemental augment mods, such as Ember's Frenesí de bola de fuego, can be applied to Molt. The damage augment will not affect the explosion damage or damage type upon Molt's expiration.
  • Molt cannot be knocked down or moved and acts as a physical object, unlike Loki's Señuelo.
  • Molt will slowly vaporize and dissipate for its duration, eventually exploding once it nearly vanishes.
  • Can be cast in all states (except while upside down in a flip jump or while dodging) and can be reused instantly.
  • Does not have a cast time or animation.

Muda regenerativa
Artículo principal: Muda regenerativa

{{#lsth:Muda regenerativa|Stats}}

  • Using during a well timed jump can result it being low enough for enemies to target, such as Infested or Melee units, but be more protected from most melee attacks. (Ancients will still be able to reach, as well as the knockback damage from Leapers).
  • Place Molt in locations which can protect it from enemy attacks to maximize its survival.
  • If Molt is closer to the enemy than you are, enemies will (normally) focus on Molt rather than yourself. applies to the caster as well as other players(except Nyx in Absorb or Rhino in Iron Skin).
  • It can be used as protection from enemy fire, when you revive an downed teammate.

  • When knocked back by an Sanador Antiguo, the physical target of the decoy will move, but the model remains in place. This can be seen while having Sensor enemigo and Radar enemigo equipped while seeing the decoy (as a friendly blip) against a group of infested.

  • Azote tóxico Azote tóxico simbolo
    ENERGÍA
    50
    TECLA
    3
    Azote tóxico
    Cuando está activa, ataques causan daño de adicional; este efecto se duplica para los ataques cuerpo a cuerpo. Estalla instántaneamente las esporas cuando ataca a un enemigo contagiado.
    Fuerza:20% / 22% / 26% / 30% (damage bonus)
    25% / 30% / 35% / 40% (damage reduction)
    Duración:20 / 22 / 25 / 30 s
    Rango:N/A

    • Saryn imbues her melee weapon with potent toxins, adding 20% / 22% / 26% / 30% of the melee weapon's total damage as damage with a 100% status chance to every strike over a duration of 20 / 22 / 25 / 30 seconds.
      • Damage bonus is affected by Fuerza de habilidades.
      • status effect deals 50% of the bonus damage per tick over 11 ticks in 10 seconds. Duration-based status effects are prolonged due to Saryn's passive.
      • Toxic Lash adds damage to every melee strike calculated from Saryn's total melee weapon damage before damage resistances are applied. (e.g., with a maxed Intensificar and a melee weapon that inflicts 300 total damage before damage resistances are factored, a rank-3 Toxic Lash will add 300 × 0.3 × 1.3 = 117 damage to each strike).
      • The additional damage is treated as a separate instance of damage and does not combine with elemental damage on the melee weapon.
    • While active, Toxic Lash enhances the melee weapon's damage reduction during blocking by an additional 25% / 30% / 35% / 40%.
      • Damage reduction is affected by Fuerza de habilidades.
      • The damage reduction stacks additively with the melee weapon's damage reduction during blocking, and the sum cannot exceed 90% under any circumstances (e.g., with a maxed Intensificar and a melee weapon that grants 35% damage reduction during blocking, a rank-3 Toxic Lash will increase the damage reduction to 0.35 + 0.4 × 1.3 = 87%).
      • Damage reduction can exceed 90%, using Nikana / max Fuerza de habilidades reach ~94% (Lv.105 Ballista)

    • While Toxic Lash is active, at least one spore is guaranteed to burst per melee attack when an enemy affected by Esporas is struck by Saryn's melee weapon.
    • Enemies infected with Esporas will restore 2 energy to Saryn for each spore burst by Toxic Lash.

    • Miasma deals an additional 100% damage to enemies affected by status effects including those produced by Toxic Lash.
      • Embolist or Acrid may be also used to inflict the toxin status effect, due to their innate 100% chance to proc a status effect.

    • Toxic Lash is a Acción con una mano. As such, it can be used while performing various maneuvers and actions without interruption.
    • Recasting Toxic Lash while the ability is active will refresh its duration.
    • Saryn is immune to crowd control during the cast animation.
    • Has a ~1 second cast time.

    Nube de contagio
    Artículo principal: Nube de contagio

    {{#lsth:Nube de contagio|Stats}}

    • This is a good candidate for Intolerante since there is no rango de habilidades,
    • The percentage of Toxin damage granted is multiplied by fuerza de habilidades.
      • The exact amount of Toxin damage is equal to the percentage multiplied by the weapon's base damage, after base damage modifications (e.g., Punto de presión) are applied.
    • Contagion is an invaluable ability for players who were not able to collect a Melee Toxin mod or not capable of equipping such on Melee weapons, in which the ability becomes a suitable replacement for those in need of direct health damage.
    • Using a hammer with the Tormenta despedazadora stance equipped will make it easy to pop Esporas while Toxic Lash is active, due to the ground slam attacks of the stance's combos.

    Miasma(H) Miasma(S)
    ENERGÍA
    100
    TECLA
    4
    Miasma
    Libera miasma venenoso que causa daño a los enemigos en el radio. Los enemigos afectados por esporas son más susceptibles a la neblina.
    Fuerza:250 / 275 / 300 / 350
    Duración:3 s
    Rango:8 / 10 / 12 / 15 m

    • Saryn pollutes the environment with a caustic mist, inflicting 250 / 275 / 300 / 350 damage per tick to enemies within 8 / 10 / 12 / 15 meters over a duration of 3 seconds.
      • Damage is affected by fuerza de habilidades, and efecto de estados, y Mudar.
      • Miasma deals an additional 100% damage to enemies affected by either or efecto de estados and an additional 200% damage to enemies affected by both.
        • Enemies need to be affected by these efecto de estados at the time Miasma is cast to be dealt increased damage.
      • Affected enemies are also briefly stunned.
      • If Miasma is cast within range of Mudar, Molt will explode prior to Miasma's first instance of damage. Miasma's damage will be increased depending on the percentage of Molt's lost hitpoints when detonated.
        • Damage multiplier uses the following expression when accounting for Power Strength: To be added at a later date. Currently, the relationship between Power Strength and the damage multiplier is nonlinear and rather unpredictable. This has been reported.
      • Miasma's base damage uses the following expression when accounting for Power Strength: Modified Base Damage = Base Damage × (1 + Damage Bonus + Damage Bonus) × Molt Damage Multiplier × (1 + Power Strength) (e.g., with a maxed Intensificar, both efecto de estados active, and a damage multiplier equal to 125% from Mudar, a rank-3 Miasma's base damage will be increased to 350 × 3 × 1.25 × 1.3 = 1706.25 per tick).
      • Damage bypasses obstacles in the environment and does not diminish with distance.
      • Miasma will inflict a reduced tick of damage for non-integer durations (e.g., if Miasma's duration is 4.65 seconds, there will be a reduced damage tick for the final 0.65 seconds).
      • Miasma's first instance of damage occurs upon initiation, and the succeeding damage ticks occur in one-second intervals. For non-integer durations, the final reduced damage tick will occur within a fraction of a second of the previous tick. Miasma inflicts a total of 1000 / 1100 / 1200 / 1400 damage over its duration.
      • If recast on the same enemy, the duration is renewed.
      • Radius is affected by Rango de habilidades.

    • Miasma will detonate Mudar if its within range, and Molt's explosion will occur before Miasma's first instance of damage. Miasma's damage will be increased depending on the percentage of Molt's lost hitpoints when detonated and depending on fuerza de habilidades.

    • Miasma can be used while sliding and while in the air.

    Maximización is a form of specialization: mods may be blended to result in values that vary between the top-end limits listed here. Click any maximized link to learn how to build it.

  • Casting Miasma immediately after casting either Esporas o Azote tóxico will cause Miasma's casting animation to bug, causing the player to be able to move while casting and rapidly cast Miasma.

  • Mods de Fuerza

    Intensificar

    Mods de Duración

    Continuidad

    Mods de Rango

    Estirar

    Esporas(S) Esporas(S) Esporas(S)
    Mudar(S) Mudar(S) Mudar(S)
    AzoteTóxico(S) AzoteTóxico(S)
    Miasma(S) Miasma(S) Miasma(S)

    Input table not loaded. Javascript Not loaded
    Result table not loaded. Javascript Not loaded

    Editar Pestaña

    Saryn puede equiparse con lo siguiente:

    AumentosEditar

    CosméticosEditar

    Véase tambiénEditar

    Vídeos oficialesEditar