El sistema Obex multiplica la energía cinética de los puñetazos y patadas de un tenno, proporcionando golpes devastadores a cualquier objetivo.

El Obex es un conjunto de protectores de manos y pies construidos por Corpus diseñados para el combate cuerpo a cuerpo. En comparación con el Kogake, el Obex sacrifica el daño por la velocidad de ataque y la probabilidad crítica, permitiendo a sus portadores derrotar a sus enemigos con una ráfaga de golpes y patadas.

Este arma se puede vender por 5.000 Créditos.png .

Créditos.png
30,000
Circuitos.png
650
Restos.png
900
Ferrita.png
700
Placa de aleación.png
300
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 30 Platinum.png

Características[editar | editar código]

Este arma causa principalmente daño de

.

Ventajas:

Desventajas:

Comparaciones:

  • Obex, compared to Obex:

Configuraciones para el arma[editar código]

Notas[editar | editar código]

  • Slam attack deals damage which does increased damage against Corpus robóticos, but not to Escudos o humanoids.
  • Slide attack does not involve spinning, but rather causes the Warframe to perform a handspring, finishing with a kick that sends enemies flying, ragdolling them.

Consejos[editar | editar código]

  • Jump attacks destroy halietos very easily.
  • While using Valkyr, you can use Cuerda mortal then perform a melee attack to turn it into a wall attack which deals massive damage.

Curiosidades[editar | editar código]

  • Obex is Latin for "Barrier".
  • If the Melee button is pressed repeatedly as the Obex is being used in a long succession, this generates two spheres of energy around that can last about 5 seconds, depending on how long the user attacks. This process also produces flames in each hand.
  • Unlike the Kogake, when equipped on Vauban the weapon does not clip the mesh on his feet. Instead, it fits his boxy figure flawlessly.

Errores[editar | editar código]

  • Using the jump attack to knock down an enemy who is in the midst of attempting to initiate a lockdown has a tendency to cause a lockdown to occur immediately.
  • When equipped with the diseño de Loki Knave, it doesn't appear at all.

Véase también[editar | editar código]

  • Kogake, a similar weapon.
  • Obex Prisma, the Void Trader version of this weapon, sold by Baro Ki'Teer.
ArmasDañoComparar TodoCosméticos