FANDOM

Corta objetivos con una sola y precisa flecha de la ballesta tradicional de Garuda. Usa el disparo alternativo para soltar un torrente de flechas. Todas las flechas tienen una probabilidad de causar sangrado y los disparos a la cabeza tienen la probabilidad de incrementar la velocidad de recarga.
The Nagantaka is Garuda's signature crossbow, firing -based bolts with a very high probabilidad de estado, in a semi-automatic fashion. It features an disparo alternativo that unleashes all remaining rounds in the magazine in a rapid-fire volley. Additionally, killing an enemy through a headshot will boost the speed of Nagantaka's next reload.

Credits64
25,000
Neurode64
3
Gallium64
4
NanoSpores64
3,000
Rubedo64
1,200
Tiempo: 24 hrs
Acelerar: 0 Platinum64

CaractarísticasEditar

This weapon deals mostly damage.

Advantages:

Disadvantages:

  • Low y  damage – less effective against escudos y armadura.
  • Primary fire is tied with Hind for the second lowest cadencia de fuego of all semi-automatic rifles, after Grinlok.
  • Tied with Grinlok for the lowest magazine size of all semi-automatic rifles.
  • Fairly slow reload when not boosted by its passive.
  • Projectiles have travel time.
  • Alt-fire is not silent.

ConsejosEditar

  • Because procs are common with this weapon, adding damage to halve enemy Salud through proccing, will aid to quickly dispatch enemies, bypassing their armadura y escudo.
  • Rolling can be used to interrupt a burst from the secondary attack, useful for not wasting ammo after a target's death.

NotasEditar

  • Being knocked over will not interrupt your burst from the weapon's alt fire.
  • The velocidad de recarga buff only triggers from headshot kills from direct bolt damage. It does not trigger if killed by a damage over time effect made from a headshot's status proc.

TriviaEditar

  • Nagantaka (नागांतक), Hindi for "The Devourer", was one of Garuda's alternate names.
ArmasDañoComparar TodoCosméticos