FANDOM

Editar Pestaña

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

La mejor defensa es una buena ofensiva. Hildryn usa sus escudos para alimentar sus habilidades mientras que la energía recarga sus escudos.

Haciendo uso de sus escudos como si fueran una batería, su uso tanto defensivo como ofensivo no tienen igual. Esta es Hildryn, la domina del armamento.

En el cielo o en tierra, Hildryn llena completamente de pavor a sus víctimas.

Fecha de lanzamiento: 7 de marzo de 2019

Reforzada por su robusto físico, la hercúlea cyborg Hildryn refuerza las defensas de sus aliados, mientras las barricadas enemigas caen bajo su abrumador poder. Se alza a los cielos como un cohete a toda velocidad, logrando volar por la atmósfera y arrasando el campo de batalla con potente artillería pesada, lanzando ojivas generadas por los escudos.

Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
3
Tiempo: 72 hrs
Acelerar: 50 Platinum64
Neurópticas
Credits64
15,000
Toroide Lazulite
2
ArgonCrystal64
1
Espora de Mitocardio
85
Circuits64
1,600
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Chasis
Credits64
15,000
Toroide Lazulite
2
DENitainExtract
2
Lodo térmico
90
Rubedo64
2,300
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Sistemas
Credits64
15,000
Toroide Lazulite
2
Tellurium64
2
Espora Gorgarico
95
Plastids64
1,500
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64

Adquisición

Una vez alcanzado el rango de Agente en Vox Solaris, el plano principal de Hildryn podrá ser comprado a Little Duck por 5,000‍ReputationLargeBlack. Los planos de sus componentes pueden ser obtenidos de los restos del Orbe explotadora.
Parte Probabilidad Esperado Casi garantizado
Plano del chasis 38.72% 6–7 27 ± 9
Plano de neurópticas 38.72%
Plano de sistemas 22.56%

Esperado se refiere al número "total" de carreras que un jugador puede esperar recibir al menos una de cada gota asociada con los valores respectivos.

Casi garantizado se refiere a la cantidad "total" de carreras que un jugador necesita para obtener un 99%, 99.9% y 99.99% de probabilidad de recibir al menos una de cada caída asociada con los valores respectivos.

Notas Editar

  • Hildryn es el warframe con más escudos de todo el juego: 450 a nivel 1 y 1575 a nivel 30.

CuriosidadesEditar

  • Hildryn fue presentada junto con Wisp durante el Devstream 122, compartiendo espacio en la misma muestra de arte conceptual.
  • Hildryn es el primer y único Warframe que no dispone de barra de Energía.
    • Además, tras Nidus y Baruuk, es el tercer Warframe que hace uso de un recurso alternativo para el funcionamiento de sus habilidades.
  • La inscripción Orokin en la base de su casco dice "doncella del escudo".
  • Hildryn es el segundo Warframe que no rueda hacia adelante tras utilizar dicha acción, habiendo sido el primero Limbo. En su lugar, despliega unas "alas" y se lanza a sí misma recorriendo una corta distancia, de forma similar a la RhinoEmbestida de Rhino.

Editar Pestaña

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

Shield MatrixEditar

Hildryn utilizes her advanced Brindado systems to power all of her abilities. Although she has no Energía capacity, her shields boasts additional passive benefits and defensive capabilities listed in the tabs below:

  • Sobreescudos protect Hildryn's salud pool from damage types that normally bypass shields to directly affect health, such as or damage.
  • When her Overshield pool is depleted, any excess damage from the last hit are negated, preventing damage from leaking into the Shield pool. This also occurs when her Shield pool is depleted, preventing any excess damage from leaking into her Health pool.
  • Hildryn becomes invulnerable to all damage for 3 seconds upon her shields being depleted. This effect will only reset if her shields are allowed to fully replenish.
    • When this passive protection is ready, Hildryn's shield bar appears energized by lightning.
    • This passive is shared with ally Warframes y Compañeros when linked via Refugio (Habilidad). Reset is dependent on the allies' own shield bar being fully replenished once protected by invulnerability.
    • Shield Wall invulnerability time is not affected by Mods.

  • All of Hildryn's abilities and melee Canalización drain her Overshield and Shield points, as she lacks any energy capacity.
  • Energy Orb pickup restores 25 shield points and instantly bypasses the shield recharge delay enforced on receiving damage to shields, allowing Hildryn to quickly recharge her defensive barrier in combat.
    • Can only pick up Energy Orbs when Hildryn's shield pool is not at maximum.
    • Shield points from Energy Orbs do not create Sobreescudos if there are excess amounts.

  • Because Hildryn can still pick up energy orbs to restore shield, mods or arcanes that benefit from picking up energy, such as Equilibrio, Conversión de energía y Energizararcano64 Energizar arcano, still function.
    • However, Energizararcano64 Energizar arcano's effect has no effect on her, even though it can still trigger.
  • eficiencia de habilidades mods and abilities affect the shield costs of her abilities instead of energy costs, while Canalización efficiency affects the shield costs of Melee Canalización.
  • Mods which convert energy spent on abilities to shields (such as Breve respiro or the Augur Mod Set) do not replenish shields.
  • Hildryn's shield pool stat scales differently with each Warframe rank, with ranks that would normally increase her energy pool increasing her shields for the same amount, with +250% shields at Rank 30.

Habilidades Editar

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

Balefire Balefire simbolo
ENERGÍA
0
TECLA
1
Balefire
Carga y lanza devastadores clavos de fuego.

Overshield/Shield Cost to Activate: 50
OS/S Cost per Shot: 100

Fuerza:100 / 200 / 350 / 500 ( damage per bolt)
Duración:N/A
Rango:1 / 2 / 2 / 3 m (explosion radius)

  • Currently, the arsensal displays a (moddable) reload stat of 1 second that has no effect.

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

Saqueo Saqueo simbolo
ENERGÍA
0
TECLA
2
Saqueo
Saquea un porcentaje de los escudos y armadura de enemigos cercanos para recargar los escudos y sobrescudos de Hildryn. También retira los efectos de estado de Hildryn y de sus aliados.

Overshield/Shield Cost to Cast: 150

Fuerza:10% / 15% / 20% / 25% (shield/armor drain per enemy)
Duración:2 s (expansion duration)
Rango:5 m / 6 m / 7 m / 8 m (pulse initial radius)
Misc:100% (status cleanse on cast)

  • Hildryn emits a radial pulse with an initial radius of 5 / 6 / 7 / 8 meters, which follows her as an aura and rapidly expands outward by 20.0 meters per second over a duration of 2 seconds. Hildryn and allies touched by the expanding pulse are instantly cleansed of all negative Efecto de estados. Enemies in direct line of sight of Hildryn and within range of her aura are marked for pillage, reducing their escudos y armadura by 10% / 15% / 20% / 25%. When Pillage expires or when the ability key (default 2 ) is pressed again while the ability is active, the pulse instantly retracts to Hildryn to restore her missing shields and produce Overshields based on the amount or shields and/or armor stolen from all pillaged enemies.
  • Casting Pillage is a full body animation that stops Hildryn's grounded movement and other actions.
  • Pillage cannot be cast while Tormenta Aegis is active.
  • Hildryn's shoulder-mounted shield pads briefly become visible when Pillage is cast.
  • Enemies affected by Pillage glow in an upward stream of energy particles. Pillaged shields return to Hildryn as energy missiles once the ability expires or is recast while active.
  • Pulse, energy stream, and energy missiles are affected by Hildryn's chosen Warframe energy color.

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

Refugio (Habilidad) Refugio (Habilidad) simbolo
ENERGÍA
0
TECLA
3
Refugio (Habilidad)
Crea un aura de escudo alrededor de aliados. Los enemigos que se aproximen a los aliados blindados sufrirán daño.

Overshield/Shield Cost to Activate: 250
OS/S Drain per Ally: 5 s-1
OS/S Drain per Enemy: 25 s-1

Fuerza:150 / 250 / 300 / 500 (ally shield capacity bonus)
100 / 125 / 150 / 200 ( damage per second)
Duración:50% / 60% / 70% / 80% (shield recharge rate)
Rango:8 / 10 / 12 / 15 m (link radius)

  • Hildryn overcharges her Shield Matrix to continuously link to allies and enemies alike. When targets are in her direct line of sight and within a 8 / 10 / 12 / 15 meter radius, Hildryn drains 5 Overshield/Shield points per second for every ally linked, and 25 Overshield/Shield points per second for every enemy linked. Deactivate the ability by pressing the ability key (default 3 ) again.
  • While linked, ally Warframes y Compañeros gain extra maximum shield capacity by 150 / 250 / 300 / 500 points, 50% / 60% / 70% / 80% faster shield recharge rate, and the shield wall invulnerability phase from Hildryn's Shield Matrix passive ability; when the link is broken, excess shield points from the maximum shield capacity bonus become Overshields lasting until used.
    • Shield capacity bonus is affected by fuerza de habilidades.
    • Shield recharge rate bonus is affected by Duración de habilidades.
    • Shield wall invulnerability is not affected by Mods.
    • When the Shield Wall invulnerability is ready to protect an ally, the ally's shield bar appears energized by lightning.
  • While linked, enemies receive 100 / 125 / 150 / 200 damage per second, doubled when Hildryn has overshield. Light and medium enemy types are staggered when first linked, with a chance to be staggered again per damage instance. Heavy enemy types do not appear to suffer staggers from this ability.
  • Casting Haven is a full body animation that stops Hildryn's grounded movement and other actions, while deactivating Haven does not play an animation nor stop Hildryn's actions.
  • While Haven is active, Hildryn's upper body is enveloped in a fluctuating energy barrier, while her thigh-mounted shield pads become constantly visible.
  • Upon linking with a target, a shield beam connects the target to Hildryn with audible humming.
  • Energy barrier, shield pads, and shield beam colors are affected by Hildryn's chosen Warframe energy color.

Última edición, 31-05-2019 por FOV-01

Tormenta Aegis Tormenta Aegis simbolo
ENERGÍA
0
TECLA
4
Tormenta Aegis
Toma los cielos y haz llover misiles de Balefire al enemigo. Los enemigos cercanos son disparados al aire donde generarán un orbe de energía cada cierta cantidad de segundos. Cuando se acaba la energía los enemigos son aplastados contra el suelo.

Overshield/Shield Cost to Activate: 100
OS/S Drain per Second: 25 s-1
OS/S Drain per Enemy: 25 s-1

Fuerza:100 / 125 / 150 / 200 ( damage per second)
100 / 300 / 400 / 500 ( damage on deactivation)
Duración:N/A
Rango:8 m / 10 m / 12 m / 15 m (energy field max radius)
Misc:?%/?s (energy orb drop rate)

  • Hildryn activates her jet thrusters as she lifts off from the ground. Hildryn gains vertical and horizontal flight capabilities using the movement (WASD ), crouch (Ctrl ), and jump (Spacebar ) hotkeys, similar to Archwing Maneuvers but without the Afterburner. While active, her shield matrix drains shield points continuously to generate an energy field with a range of 8 / 10 / 12 / 15 meters; the energy field shrinks as Hildryn gains vertical height and expands as she is closer to the ground. Enemies inside the energy field have fiery pillars of energy erupt from beneath them, forcing the targets to be suspended in midair, receive 100 / 125 / 150 / 200 damage per second, and occasionally drop energy orbs. Deactivating Aegis Storm (default 4 ) causes Hildryn to slam into the ground, knocking down and dealing 100 / 300 / 400 / 500 damage against all enemies inside the energy field.
  • Aegis Storm cannot ascend higher than 10 meters above the ground. If Hildryn is above this threshold when activating the ability or due to changes in elevation, she will float downward. Also, if Hildryn moves into terrain that has a higher elevation than her previous location, she will maintain her current altitude instead of rising to match the terrain.
  • Cargador Balefire de Hildryn are the only weapons usable while this ability is active. Primary, Secondary, and Melee weapons cannot be used with Aegis Storm.
  • Saqueo cannot be cast while Aegis Storm is active.
  • Hildryn can perform dodging while Aegis Storm is active, at the cost of using 50 shields per dodge.
  • Aegis Storm's movement speed is affected by Velocidad de Volt.
  • Hildryn's shoulder-mounted and thigh-mounted shield pads become permanently visible while Aegis Storm is active.

  • While channeling Aegis Storm, Hildryn can benefit from damage reduction from both Derivación ágil y Aviador.
  • Even though they can't be used, weapons with Weapon Augments can still trigger their Syndicate Radial Effects, as long as they were the equipped weapon when activating Aegis Storm. Using Cargador Balefire will prevent these effects, as that then becomes the equipped weapon. This is useful with the Perrin Sequences' Sequence effect, which recovers 25% of the warframe's shield, which is especially effective for Hildryn.
  • Operator Mode can be used without cancelling Aegis Storm, allowing Hildryn to crowd-control a large area of the battlefield while the operator uses their Amp or resurrects teammates. This also supplies affinity to an operator's Amp. However, take care not to die as operator, as Transference Static's shield depletion is particularly crippling for Hildryn.

Mods de Fuerza

Intensificar

Mods de Duración

Continuidad

Mods de Rango

Estirar

Balefire Balefire
50px 50px 50px
50px 50px 50px
50px 50px 50px

Input table not loaded. Javascript Not loaded
Result table not loaded. Javascript Not loaded

Editar Pestaña

Hildryn puede equiparse los siguientes objetos:

CosméticosEditar

Véase tambiénEditar

Vídeos oficialesEditar