FANDOM

Granadas de anclaje es un mod de El Índice para el Penta que hace que las granadas lanzadas se adhieran a la geometría nivelada y atraigan a los enemigos cercanos. Además, las granadas dejarán de rebotar de los enemigos y en su lugar pasarán directamente a través de ellas. También agrega la detonación automática retrasada a las granadas.

EstadísticasEditar

Rango Número de enemigos Radio Coste de capacidad
0 2 4m 2
1 3 5m 3
2 3 6m 4
3 4 7m 5
4 4 8m 6
5 5 9m 7

NotasEditar

ConsejosEditar

  • Multiple grenades can be used to substitute for Warframe crowd control abilities when not enough energy is present to cast abilities.
  • Grenades will explode on contact with water and MOA Mutalítico Escupebrea's tar puddles.
  • Grenades still do self-damage with this mod equipped.

ErroresEditar

  • Explosión adhesiva will not allow grenades to stick to enemies with this mod installed as well.
  • Grenades will stick to ragdolled enemies, such as those under the effects of abilities like Encantamiento, Vórtice or Larva, or those launched by Slam Attacks. If a grenade sticks to enemies in this state, they will be pulled towards the grenade by the tether, causing them to fly wildly around in the air.
  • Tether and additional grenade glow effects are not influenced by weapon's energy color.
  • This mod will negatively affect flight speed, however, using it in conjunction with Velocidad terminal o un Mod agrietado that adds a bonus to flight speed can offset this.