FANDOM

Una misión Fuego cruzado asigna a los jugadores objetivos con objetivos que deben completarse en presencia de múltiples facciones en guerra en el mismo nodo. Estas misiones son una indicación de una futura invasión en el nodo entre las mismas facciones como se ve en las misiones Fuego cruzado.

Similar a las misiones de invasión, Fuego cruzado tendrá dos facciones hostiles entre sí, sin embargo, los jugadores tendrán que luchar contra ambas facciones en lugar de aliarse a un lado.

Misiones de Fuego cruzadoEditar

Planeta Misión Facción Level
Hay un total de 0 misiones de Fuego cruzado.

NotasEditar

  • Crossfire missions are available as Exterminio, and Espionaje missions.
  • Crossfire missions will have the Battle Damage hazard present at all times.
  • Faction-specific loadouts are somewhat less effective, given that there are multiple factions that must be dealt with in Crossfire mode.
  • As both factions are already alert and in combat, Sigilo will be difficult to accomplish in this mission type.
  • Crossfire missions taking place on Asteroide Grineer, Galeón Grineer and Nave Corpus tiles will use the same transitional tilesets and environmental effects as those seen on Invasion missions.
  • Lotus will tell the player that they're siding on one faction and instructs to eliminate the other, despite the objective being to eliminate all enemies of either faction.