Wiki Warframe Español
Advertisement
Wiki Warframe Español

Cautivar.png Cautivar simbolo.png
ENERGÍA
25
TECLA
1
Cautivar
Convierte al objetivo en un esclavo devoto. Los esclavos se vuelven en contra de sus aliados y cautivan al causar daño. Al morir, se desintegran en un dañino pilar de energía. La horda de esclavos se mantiene bajo el hechizo de Revenant hasta que la habilidad se agote.

Coste de energía (Piel hipnotizante stun): 0

Fuerza:250 / 500 / 750 / 1,000 (daño de Perforación n.png Perforación)
250 / 500 / 750 / 1,000 (Daño por Impacto n.png Impacto del proyectil)
Duración:15 / 20 / 25 / 30 s (duración de la esclavitud)
10 s (duración del pilar)
Rango:10 / 15 / 20 / 25 m (alcance del lanzamiento)
0.5 / 1 / 1.5 / 2 m (radio de efecto)
? m (alcance del proyectil)
Misc:7 (máximo de esclavos activos)
50 (protectores por pickup)

  • Revenant libera su energía consciente sobre un objetivo enemigo dentro de un rango de 10/15/20/25 metros, convirtiéndolo en un esclavo que se ve obligado a luchar por la causa Tenno. Los ataques de esclavos extienden la aflicción a otros enemigos, convirtiéndolos también en esclavos hasta un máximo de 7; todos los esclavos permanecen bajo el control de Revenant por 15/20/25/30 segundos.
    • La duración es afectada por la duración de habilidad.
    • Cast range is affected por el rango de habilidad.
    • Casting speed is affected by Talento natural y Derivación rápida.
    • Number of max thralls active is not affected by mods.
    • The number of active thralls is tracked by the buff icon beside the shield and health bars.
    • Thralls are tracked on the minimap as allied units represented by blue dots.
    • Thralls can be attacked and damaged by all sources, whether from their own allies or Revenant's and his team's weapons and abilities.
      • Attack, and Proc on Thralls with Radiación n.png Radiación damage weapons will result in turning Thralls back to enemy state while in Proc duration.
  • On death, thralls leave behind an energy pillar that lasts for 10 seconds, inflicting 250 / 500 / 750 / 1,000 Perforación n.png Perforación damage per second to all enemies within a 0.5 / 1 / 1.5 / 2 meter radius.
  • Synergy: Enthrall synergizes with Revenant's other abilities when used in tandem
    • Enthrall costs no energy when used on an enemy stunned by Piel hipnotizante.
    • Drenar steals additional shields and health from thralls.
    • Thralls killed by Danza macabra leave behind pickups that grant sobreescudo for Revenant and his allies.
  • Can be cast on a new enemy target if below the number of max thralls active.
  • Cannot be recast on enemies already affected by Enthrall.
  • Casting Enthrall is a Acción con una mano that allows the player to perform attacks, movement and parkour Maniobra.
  • Revenant visually extends his left arm forward and channels a stream of Sentient energy that envelops the target, creating an upward surge of energy particles that appears on the enemy until it is under his control.
  • Thralls are visually distinguished from other enemies by a spectral Eidolon Vomvalista mask and orbiting spines floating above their head.
  • Revenant's Sentient energy trail, energy particles, thrall Vomvalyst mask and spine sparks, and energy pillar colors are affected by Revenant's chosen Warframe energy color.

Maximización es una forma de especialización: los mods pueden combinarse para dar como resultado valores que varían entre los límites superiores enumerados aquí. Haga clic en cualquier enlace maximizado para aprender cómo construirlo.

MISSING

Véase también[]