FANDOM

Bendición(H) Bendición(S)
ENERGÍA
100
TECLA
4
Bendición
Restaura la salud y escudos a los aliados dentro del rango de afinidad de Trinity mientras que otorga algo de resitencia al daño.
Fuerza:40% / 50% / 75% / 80% (restauración de escudos/salud)
50% resistencia contra daño
Duración:3 / 5 / 7 / 10 s
Rango:50m

  • Trinity restaura un 40% / 50% / 75% / 80% de los escudos y salud aliadas en un rango de 50 metros. Sus aliados recivirán un 50% de resistencia al daño por 3 / 5 / 7 / 10 segundos.
  • Bendición no garantiza invunerabilidad a Efectos de Stats
  • Incluso si Trinity entra en un estado de moribundo durante el echizo, la curación y resistencia seguiran activos, y sus aliados serán capases de revivirla. La resistencia al daño seguirá activa incluso si Trinity muere.
  • The damage resistance will not offer protection from damage taken in the Vampire Challenge of Modo Pesadilla, but Blessing will heal Trinity and her allies (It will prevent damage in Nightmare Trial).
  • After the oxygen has completely run out in Supervivencia, Blessing will replenish Trinity's health and shields as well as grant damage resistance. However, health and shields will still be depleted at a rapid rate, eventually leaving Trinity and her allies at 5 health. After an ally's shields have been depleted at this stage of the mission they will stay depleted, similar to the No Shields Modo Pesadilla challenge, and Blessing cannot recover them anymore.
  • Does not restore or create overshields.
  • Does not affect static Defensa mission objectives such as cryopods and generators, but does affect mobile objectives such as Tenno operatives in Sortie defense missions.
  • While active, electricity-like energy waves will appear on all affected characters and Compañeros; the color is affected by Trinity's energy color.
  • Can be cast while in midair.
  • Cast time delay of 0.5 seconds.
  • Can be recast while active. Blessing's previous damage resistance values will be overridden.

  • Building up overshields with Sanguijuela vampírica while Blessing is on provides Trinity and her team with a substantial damage buffer, since applying self-damage after Blessing's duration runs out and recasting Blessing will always leave a small window of no damage reduction.

See alsoEditar