FANDOM

Aljaba empoderada es un mod de aumento de warframe para Ivara that improves Aljaba's Dashwire Arrow and Cloak Arrow. Dashwire Arrow grants multiplicador crítico to allies standing on the wire, while Cloak Arrow grants a chance to resist Efectos de estado.  Both effects scale with power strength.

Estadísticas Editar

Rango Critical Damage Bonus Status Resistance Chance Coste de capacidad
0 75% 50% 6
1 80% 65% 7
2 90% 80% 8
3 100% 100% 9

AdquisiciónEditar

  • This mod can be acquired by attaining the rank of Genius under Céfalon Suda, or the rank of Partner under the La Secuencia Perrín, and spending 25,000‍ReputationLargeBlack to purchase.

NotasEditar

  • Critical Damage bonus and status resistance chance are affected by fuerza de habilidades.
  • The Critical Damage bonus stacks additively with critical damage mods.
    • For example, combining Empowered Aljaba with a maxed Sentido vital will increase your rifle's crit damage multiplier by 220%.

MaximizaciónEditar

Maximización es una forma de especialización: los mods pueden combinarse para dar como resultado valores que varían entre los límites superiores enumerados aquí. Haga clic en cualquier enlace maximizado en el menú plegable para aprender cómo construirlo.

Ver lista de Maximización
  • Maximizar la duración de habilidades increases Cloak Arrow's duration to 36.72 seconds and Sleep Arrow's duration to 30.6 seconds.
    • Reduces Cloak Arrow's bubble range to 0.85 meters, Noise Arrow's range to 6.8 meters and Sleep Arrow's range to 2.04 meters.
  • Maximizar la eficiencia de habilidades reduces cost to 6.25 energy.
    • Reduces Cloak Arrow's duration to 4.8 seconds and Sleep Arrow's duration to 4 seconds.
  • Maximizar el rango de habilidades increases Cloak Arrow's range to 7 meters, Noise Arrow's range to 56 meters and Sleep Arrow's range to 16.8 meters.
    • Reduces Dashwire Arrow's Critical Damage Bonus and Cloak Arrow's Status Immunity chance to 40%.
  • Maximizar la fuerza de habilidades increases Dashwire Arrow's Critical Damage Bonus to 412%.
    • Without Conversión de energía y Poder ascendente, increases Dashwire Arrow's Critical Damage Bonus to 337%.
    • Increases cost to 38.75 energy.
    • Reduces Cloak Arrow's duration to 8.7 seconds and Sleep Arrow's duration to 7.25 seconds.

NOTE: Italic refers to the base ability of this augment

Revisión 23.0.6
  • Introducido.
Sindicatos Reputación Mods de Aumento