FANDOM

Los alijos de crédito tienen la probabilidad de ser otorgados en Supervivencia, Excavación, Vacío y Sabotaje de Derrelicto, Sabotaje de reactor, Espionaje, Exterminio en Lua y Fortaleza Kuva, completando algunas misiones de Invasión y Interrupción en Neptuno.

Los alijos se conceden en cantidades de 500‍Credits64 1,000‍Credits64, 1,500‍Credits64, 2,000‍Credits64, 2,500‍Credits64, 3,000‍Credits64, 4,000‍Credits645,000‍Credits64

Los alijos se recompensan como un bono, es decir, separados de las recogidas de crédito normales y los créditos otorgados por completar la misión en sí.

Son simplemente una cantidad adicional de créditos, que se agregan a su crédito total cuando finaliza la misión.

Actualización: La arboleda plateada
  • Added more Relic Rewards into Rotation A in replacement of some Credit Bundles and Mods.

Revisión: Los espectros del raíl 1.1

  • Buffed mission rewards for Mot (Level 40-45 Void Survival); it will now yield a richer mix of Axi Era(Tier 4) Relics and large Credit-bundle rewards similar to high-level Dark Sector missions.

Revisión: Los espectros del raíl 8

  • Fixed incorrect descriptions for the Credit Bundles.

Actualización 18.0

  • Adjusted rewards for Excavation and Survival missions to replace over-popular Mods with credit bundles.

Actualización 13.0

  • Removed Credits and all Resources (except Orokin Cell for now) from all Void Endless mission types reward pool (Survival/Defense).

Actualización 12.4

  • Orokin Derelict Defense has had all Credit Rewards removed from rotation with this Update. Review is ongoing for the current loot in the endless mission types.

Revisión 12.0.2

  • Changes to Void Mission Rewards: Capture, Exterminate, and Mobile Defense missions no longer contain Resources/Cores as mission rewards, only Prime Parts, Forma, or a Key.
    For Survival and Defense missions, staying at least 15 20 minutes/15 waves guarantees a Prime Part, Forma or a Key. Resources, Cores, or Credits are included in the cycling of mission rewards for Survival/Defense.

Revisión 11.5.7

  • Changed Orokin Derelict Survival rewards:
    • 1K Credit Caches replaced with 2.5K
    • 1.5K Credit Caches replaced with 5K
  • Fixed incorrect text on 5K credit caches (was only showing 4K) this was showing incorrectly for all void Survival missions.

Actualización 10.0

  • Introducido.

Véase tambiénEditar