FANDOM

Las pistolas Lex dobles duplican la cantidad de plomo de alto calibre que disparas al enemigo, a costa de una reducción de la precisión y del tiempo de recarga.

Las Aklex son un arma combinada compuesta por una pareja de pistolas Lex. En comparación a la Lex independiente, las Aklex tienen una mayor cadencia de fuego, tamaño de cargador y probabilidad de estado. Por otro lado, no disponen de ranuras polarizadas, son menos precisas y se recargan más lentamente.

Credits64
15,000
Lex
1
Lex
1
OrokinCell64
1
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64

El coste total en crédito para la elaboración de las Aklex, incluyendo la compra del plano y de las dos Lex que la componen es de 135.000‍Credits64.

CaracterísticasEditar

This weapon deals primarily damage.

Ventajas:

Desventajas:

Comparaciones:

Configuraciones para el armaEditar

ConsejosEditar

  • A Velocidad impresionante mod synergizes well with this weapon, reducing its long reload and increasing its high status chance further (although still not by much).
  • Manos firmes makes the Aklex's vicious Retroceso much easier to control, and allow for more shots on target in a shorter span of time without having to readjust after shots as often.

NotasEditar

  • Despite the description of the Aklex says it has difficulty with reload periods, its actual reload time is quite efficient, spanning a mere 1.27 times its original reload duration, as most akimbo pistols have twice the reload time.
  • Despite the accuracy mentioned in its statistics is poor, its actual accuracy is quite impressive, even when against long-ranged targets, leaving only the Retroceso to be held responsible for this.

Véase tambiénEditar

ArmasDañoComparar TodoCosméticos